globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smazat
13.7.2011 v 19:24
Smazat

Naposledy editováno 18.08.2020 21:08:27
Předchozí
1 2
Následující

smazat

13.7.2011 v 19:32 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek smazat

13.7.2011 v 22:47 | Nahoru | #2
doporučuju si přečíst konkrétně Téma: Enduro - výběr - finiš...

Téma: Koupě endurka

Téma: XT - DR - TT - TE ???

Téma: výběr endura - honda XR 400 / yamaha WR 400

Téma: Výběr endura

K omezenému řidičáku - DR-Z s 25kW bude asi problém, DR-400 E s papíry bude ještě větší problém (což už jsi vlastně sám zjistil..), XR400 má v TP psaných standardně jen 17kW, ale za to třeba "ostré" KTM mají v TP tuším 8kW

Já se rozhodl pro jednoduchost - tedy XR.

smazat

13.7.2011 v 22:55 | Nahoru | #3
DR-Z 400E je ostřejší bráška (sestřička) eSka, má větší nároky na údržbu a servisní inetrvaly. S papírama bude problém sehnat a dostat na 25kW snad nemožné. Jinak je lehčí než eSko.

DR 350 neznám, ale asi to bude něco staršího a držák to určitě bude taky.

XR 400 ...jsou jen starší modely (když kupuju moto, tak koukám jen po nových), je lehčí než DR-Z 400S a víc se hodí na skoky a je trošku hbitější než DR-Z 400S. S výkonem v TP nevím jak na tom je.

DR-Z 400S ...tak do toho ted o prázdnínách nejspíš pudu. Sehnat se dají i nové modely, které ale bohužel nejsou vzhledově inovované. S výkonem si nedělej problém, volal jsem do Suzuki a tam mi řekli že za nějaký poplatek se bezproblému dá přepsat na 25kW, a nebo při koupi z bazaru ti ji tam taky přiškrtí a přepíší v TP (zjišťoval jsem). Jinak tato motorka je držák a nepotřebuje tak častý servis jako ostré endurka

Naposledy editováno 13.07.2011 22:57:12

1 reakcí na tento příspěvek smazat

13.7.2011 v 23:01 | Nahoru | #4
A stačí seškrtit na 25kW? To pak vzhledem k váze stejně nesplní ten poměr hmotnost/výkon, ne? Ale nevím, neměl jsem důvod se o to zajímat, ale nějak tuším, že právě kvli poměru hmotnost/výkon má XR v TP jen 17kW..

Jinak dva kámoši prodávají DR-Z 400 S, obě s přetryskovanými karbci.

(reakce na) smazat

13.7.2011 v 23:06 | Nahoru | #5
c.j.> No jasný, já to napsal by woko, ale samozřejmě se to musí seškrtit na mín aby to splnovalo těch 0,16 ...bo kolik to je. Řekli mi, že je to bez problému, jen předem chtějí vědět VIN (tudiž třeba nejde každá)

1 reakcí na tento příspěvek smazat

13.7.2011 v 23:12 | Nahoru | #6
jak se dívám do inzerátu, tak ViTTek prodává DR-Z s psanými 22kW.

(reakce na) smazat

13.7.2011 v 23:21 | Nahoru | #7
c.j.> ano prodává, taky už jsem se dival ale jeto S-ko, a já se budu snazit sehnat radeji E-čko s papírama, hold budu muset zatlačit slzu v oku a počkat si na neomezenej řidičák na začátek přístího roku a hned jakto pujde siho udělat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

14.7.2011 v 08:33 | Nahoru | #9
c.j.> Jak je na tom XR s "pohodlím" na delších přesunech po cestě?

1 reakcí na tento příspěvek smazat

14.7.2011 v 09:56 | Nahoru | #10
Pozor na starsi DR-Z (00-02) - odchazi u nich napinak rozvodaku (od 03 dali jinej napinak). Dale u DR-Z odchazi stator alternatoru (uvolni se srouby pokud je nezakapnes vterinakem) a gufero u tahla spojky (prolina tamtudy olej). Posledni dve jmenovane zavady me potkaly hned po koupi a znicily mi celou sezonu (novej stator stoji origo 11000, v replice nebo jetej ho tezko shanim uz par tydnu), nenavidim se za to ze jsem si to predem poradne nezjistil a dal na reci jak je DR-Z super spolehlive a nic na nem neodchazi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

14.7.2011 v 10:55 | Nahoru | #11
SirIndy> Tož to čumím, jakými nemocemi to trpí.

(reakce na) smazat

14.7.2011 v 10:59 | Nahoru | #12

Barney píše: SirIndy> Tož to čumím, jakými nemocemi to trpí.



Doporucuji forum thumpertalk.com , tam se o DR-Z dozvite uplne vsechno. Dozvedel jsem se tam o tom napinaku a pri koupi na to dal pozor, ke statoru sem se bohuzel nedostal

Naposledy editováno 14.07.2011 11:00:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

14.7.2011 v 11:01 | Nahoru | #13

Barney píše: c.j.> Jak je na tom XR s "pohodlím" na delších přesunech po cestě?



Nebude to zadna slava, hlavne na drapacich...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

14.7.2011 v 11:10 | Nahoru | #14
SirIndy> O drapáky nejde. Spíš mě zajímá sedlo, celkově posez a jakou rychlostí se na tom dá rozumně uhánět po cestě.

(reakce na) smazat

14.7.2011 v 11:20 | Nahoru | #15

Barney píše: SirIndy> O drapáky nejde. Spíš mě zajímá sedlo, celkově posez a jakou rychlostí se na tom dá rozumně uhánět po cestě.



Sedlo je tvrde, posez vysoky a rychlost zalezi prave na obuti - nektere drapaky ti zacnou na silnici v 80ti hucet, drkotat a mizet pred ocima

smazat

14.7.2011 v 12:16 | Nahoru | #16
No stejně asi XRko nebude pro mě to pravé. Já spíš XT, Dominátor, ...

(reakce na) smazat

14.7.2011 v 21:57 | Nahoru | #17
c.j.> Tahle má laďák, tak se bojím že to bude moc velkej rachot. Nechci být zbytečne moc slyšet. A jinak cena je docela vysoká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

14.7.2011 v 22:21 | Nahoru | #18

Barney píše: Jak je na tom XR s "pohodlím" na delších přesunech po cestě?



Co to je delší přesun? Na drapacích si dovolím jet na trať 15km tam a 15km zpět. S orig. převodem jde jet ale jen cca 80-90 km/h, více už motor řve. Jde to max na 130. Prostě nevýhoda pěti kvaltu.. I s XR250 šlo po cestě jet rychleji, díky 6ti rychlostní převodovce.. Jinak pohodlí je OK. Na cestování to ale každopádně není, třeba olej se mění co 1tis km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

25.7.2011 v 07:45 | Nahoru | #19
c.j.> že jsem tak smělý, na kolik přišla ta tvoje XR voňavka? Co jsem koukal do inzerátů, tak je to samá vrána..

e: jsem zatím jen ve stádiu těžkého cukání, tak se rozhoduju...
Co říkáte na tyhle dva kousky, předpokládaný stav vs. cena?
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-xr-400/honda-xr-400-285885.html
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-xr-400/honda-xr-400-284805.html

Naposledy editováno 25.07.2011 09:05:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

25.7.2011 v 20:28 | Nahoru | #20
PetrXX> ta má mě stála 60tis, tehda nejdražší v inzerci, ostatní byly hrozné mrdky.. Voňavka to byla dnes vypadá trochu jinak, i když ji po každé vyjížďce myju.

(reakce na) smazat

25.7.2011 v 21:10 | Nahoru | #21
c.j.> 2002 za 60 v tom stavu jak vypadala je pěkné ony ty XR si docela drží cenu.. poptávám nějaké hezké XR, mě se hodně líbí to vymazlený, ale 69 za 2001 je ranec

1 reakcí na tento příspěvek smazat

25.7.2011 v 21:41 | Nahoru | #22
že bych tu svou pustil za 60?

smazat

25.7.2011 v 22:04 | Nahoru | #23
aktuální stav :)



..teda před umytím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

26.7.2011 v 09:37 | Nahoru | #24

c.j. píše: že bych tu svou pustil za 60?



..no, jestli o tom uvažuješ, máš zájemce :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

19.8.2011 v 15:07 | Nahoru | #25
tak můj výběr Endura prozatím vypadá následovně, uvažuji o těchto dvou:
http://www.motoinzer...540934-xr-400-r.html
http://www.motoinzer...2038-dr-z-400-e.html
pořád nvm pro kterou se rozhodnout, velká škoda je že ta suzuki nemá el.startér
,jeto první suzuki drz 400 u které vidím v Tp 10kw, mám obavy že výkon hondy 35 koní nebude stačit nebo je dostačující na polní/lesní cesty ?

(reakce na) smazat

19.8.2011 v 15:47 | Nahoru | #26

tomuli píše: tak můj výběr Endura prozatím vypadá následovně, uvažuji o těchto dvou:
http://www.motoinzer...540934-xr-400-r.html
http://www.motoinzer...2038-dr-z-400-e.html
pořád nvm pro kterou se rozhodnout, velká škoda je že ta suzuki nemá el.startér
,jeto první suzuki drz 400 u které vidím v Tp 10kw, mám obavy že výkon hondy 35 koní nebude stačit nebo je dostačující na polní/lesní cesty ?



Jde taky o prubeh vykonu a kroutak, toho ma XR pozehnane, neboj se ze to nepojede, hlavne v lese ten vykon bez zkusenosti rozhodne nevyuzijes. Jinak to DR-Z rozhodne 41kW nema, to maj ostre 450. Sel bych urcite do XR z techto dvou (asi u me promlouvaji spatne zkusenosti se starou DR-Z ) nebo kouknul po novejsi DR-Z se starterem.

Naposledy editováno 19.08.2011 15:49:04

(reakce na) smazat

19.8.2011 v 18:33 | Nahoru | #27
tomuli> ta XR vypadá pěkně.

Pokud nespěcháš, tak na podzim bude asi naprodej i má XR..

1 reakcí na tento příspěvek smazat

19.8.2011 v 18:34 | Nahoru | #28
Jo a jinak k výkonu - na polní/lesní cesty i běžné enduro vyjížďky stačí 4T 125ka

1 reakcí na tento příspěvek smazat

23.9.2011 v 13:56 | Nahoru | #29
Myslim, ze muzes koupit motorku do 35kW a pomeru vykon/vaha do 0,2kW/kg. Ale vyjet az dalsi sezonu, protoze pristi rok by mela platit tato kriteria pro RP "A2" (dnesni nerozsirene A). Ale radsi si to over... Odkaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smazat

23.9.2011 v 13:59 | Nahoru | #30

Bobber píše: Myslim, ze muzes koupit motorku do 35kW a pomeru vykon/vaha do 0,2kW/kg. Ale vyjet az dalsi sezonu, protoze pristi rok by mela platit tato kriteria pro RP "A2" (dnesni nerozsirene A). Ale radsi si to over... Odkaz



Tohle ma bohuzel platit az od 2013.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E Sláveček1 12 8.11.2020 v 23:05 karavanista
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E tempest 8 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E Pedl 4 15.10.2019 v 13:14 Pedl
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E voTTe 17 8.4.2019 v 13:06 voTTe


TOPlist