Téma: Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
 
9.7.2007 v 11:15
Řeší se tady pan Jiří Kozelka, který se už několik let účastní Přeboru ČR ve volné třídě přes 600 ccm. Splňuje všechny podmínky, ovšem je příliš pomalý, což se pánům závodníkům a nejen jim příliš nezamlouvá.

Na jedné straně panuje přesvědčení, že pan Kozelka má platnou licenci, motorku dle řádů a zaplatí si startovné a vše ostatní tak jako ostatní, jde o nejmenší mistrák a tak je vše plně v pořádku, přestože je pomalý (orientačně Most něco přes 2:10, Brno 2:40), a protože ho to přes pokročilý věk (něco přes 60 let) stále baví, není co řešit, ať si klidně jezdí.

Druhá strana oponuje, že je tak pomalý, že je pro ostatní nebezpečný a nemá tam co dělat. Bohužel mu to dávají na jevo někdy nepříliš vhodným způsobem (velmi sprosté nadávky po závodě apod.)

Jaký máte na celou věc názor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600

12.11.2007 v 20:06 | Nahoru | #1

Jezatec píše: Veterán a veterán je veliký rozdíl!!! Třeba třídy clubsportů, jsou jistě za hubičku, jezdit na Honda CB 400, 500, a jim podobný, je velice levný povožení.
Když, ale koupíš nějakej fabrickej závoďák, tak to pak lítaj prachy za materiál.
Jezdil jsem TZ350 sada pístů 9000kč, 600km a jsou K.O. 1200km klika K.O.


To buď rád, že na TZ jde skoro všechno koupit, i když za ranec. Jsou stroje na který to musíš nechat vyrobit a to je teprv potom :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600

12.11.2007 v 22:32 | Nahoru | #2
Prusa #94> Písty jsou už jen základní 63,96 přes míru nekoupíš a ojnice už nejsou ty správný 383, ale 3G2, mám štěstí, že jsem koupil spoustu dílů od pana Ševčíka. Hlavně ojnice a kliky. I na Yamahu je nákup dílů omezený.
A hlavně pamatuj na to, že je to dvouválec řadový, když máš křivý karter, tak to prostě nefunguje a srovnání ve vodorovný dělící rovině, to je fakt balík!!!
Válce, zase problém, nejsou nové, staré na repasi? Blbec jsem si nechal udělat na dobrejch šestikanálech nový nicasil u Staši. Dal jsem nové písty za 9 papírů a ejhle desetina vůle v horní úvrati po sto kilometrech, pak to nefunguje. A už v manuálu ti píšou, že vůle nad 0,1 jest nesmyslem. A písty máš vyměnit, no jo, ale oni počítají stím, že ten válec má pořád 64,00!
Proto jsem začal blbnout s RS250 a nemám problém.

Za kolik koupíš na Juncla 250ccm píst ty? Kolik tě stojí nová vložka do válce?
Jestli jezdíš 350, tak je to problém, na to těch věcí už moc není, ale na dvěpade, si myslím, že není na co skuhrat.

Moje skušenosti s TZ končí v roce 2003, takže ceny věcí mohou být rozlišné od stávající reality.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist