Na jedné straně panuje přesvědčení, že pan Kozelka má platnou licenci, motorku dle řádů a zaplatí si startovné a vše ostatní tak jako ostatní, jde o nejmenší mistrák a tak je vše plně v pořádku, přestože je pomalý (orientačně Most něco přes 2:10, Brno 2:40), a protože ho to přes pokročilý věk (něco přes 60 let) stále baví, není co řešit, ať si klidně jezdí.
Druhá strana oponuje, že je tak pomalý, že je pro ostatní nebezpečný a nemá tam co dělat. Bohužel mu to dávají na jevo někdy nepříliš vhodným způsobem (velmi sprosté nadávky po závodě apod.)
Jaký máte na celou věc názor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Vaclav DR píše: aaron/uk>když jsi nikdy nezávodil,tak se ti nedivím.
Já ale pana Kozelku obdivuji,a vůbec by mi nevadilo v jeho věku aby mi vnuci dávali kolo nebo dvě.
Nezapomeň že Volná třída je poměrně dostupná,za to jet veterány stojí nějakej ten peníz a čas na přípravu stroje daleko více.Nehledě že se vše jede na městských okruzích je možnost kolize,poškození stroje a jezdce také neúměrně vyšší.
Nevím jak si na tom finančně,ale jenom pro orientaci :volná nad 600 : jeden závod =3xdovolená,doprava,palivo,startovné,gumy a základní ND /olej,brzd.destičky /strava/ubytování někde kde to jde/ - přímé náklady na jeden závod jsou cca 25.000 Kč ...............pořízení mota a úpravy dle možnosti cca 250.000 Kč ......a dopravní prostředek na závody a nesmíš bourat a to je průměr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jiří Kozelka, účastník PČR ve volné přes 600
Ty jezdíš aby ses dostal na bednu,ale pan Kozelka pro potěšení.Tam se to financuje střídměji.