globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Update,

s GS 500 jsem spokojenej jak želvička. drandím ve slotě atd. Moje CeBRo 929 bude brzy k mání a paní CBR 600 už je pryč. A v tom je ten problém. Pani chce zase jezdit semnou a chce se vydat stejnou cestou (cestování 110-120km/h, nenáročná lehká ovladatelná motorka s lowcost náklady, déšť nedéšť, cestou většinou, malinko necestou)
Přemýšlím o koupi druhého staršího GS, ale koumu co je ještě jiného podobného. o zbytku ze svaté trojky vím (CB, ER) spíš mě zaujala canyonka, KLE, XL, DR, ale už je to moc enduroidní.
K čemu se přikláníte vy? Druhé GS? bylo by na to zhruba do 30k s tím že výbavu máme.

Díky.

Ahoj,

dospěl jsem do stádia kdy nemám už moc času ani peněz na plnohodnotné využití CBR929rr a proto pujde do světa. Nechce se mi ale zkončit uplně a rád bych v domě aspoň něco na popojetí v okolí, občas i třeba 100km tam a 100zpět (bráno jako celodenní výlet). aby to bylo levné, blbuvzdorné, trvanlivé a dosaovalo to alespoň předepsaných rychlostí.

když mám čas na moto tak chčije a to se na fárošovi nedá. na těch pomalejch žebračenkách mi je to fuk. a nedej bože objet někomu barák po polňačce, to bych mu neudělal (fárošovi)

vymyslel sem si
Jáwu 350/638(9)
MZ 250
Možná nějaká ta yukárna...

prostě chtěl bych něco ve stylu scramblera (ale není nutnost)

Dík
Jaw


Naposledy editováno 15.08.2011 19:22:01

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 22:32 | Nahoru | #31
Jawasaki> Jenze FJcko ma mokry 260kg a s jeho proporcema chce ovladani v terenu a maly rychlosti opravdu Pana ridice. Kamarad ma dve FJ 1100, takze vim o cem mluvim, jezdil jsem na nem. Uz i 230kg XJcko se chova uplne jinak a co teprv nejaky lehky GeSo, ktery vazi jak 350. ...notabene na chatu asi vede nejaka polni prasna cesta, ne? nerikej, ze jezdis nekomu po louce, co kdyby zvoral ...

Naposledy editováno 07.07.2011 22:35:34

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 23:20 | Nahoru | #32
Jawasaki> Příjde mi, že jsi narozdíl od mnoha virtuálních expertů, přišel sám na to, jak to s tou historickou pětibábou je

Ať slouží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

8.7.2011 v 12:38 | Nahoru | #33

HornisGSX píše: MZ 251 etz oproti jawě to jede sedí brzdí nežere a nesere se... to byli doby


To bych neřek, obě to sou mrdky, ale MZ je mnohem větší mrdka..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

8.7.2011 v 13:12 | Nahoru | #34

Jindra650 píše: Jawasaki> je to tak Koupit jawku, byl bys jeste daleko vice rozcarovanej, protoze v tech 110kmh bys uz rozhodne nezrychlil(v rozumne dobe a at si kdo chce co chce rika, v realite ty jawky vic jak 120 proste nejedou), v dnesnim provozu to znamena bud jizdu s proudem a to tempem podobnym dojizdeni do prace, nebo solidni miru riskovani, kdy kazdy predjizdeni je sazka do loterie - stihnu/nestihnu, pak ti nejakej plechovkar trochu prida a je konec. Na GS, ktery ma uzky gumy rozhodne terennejsi gumy sehnat jdou, ale je otazkou k cemu je uzijes, pokud nechces 50% stravit mimo silnici a na to by byla lepsi jina motorka ...a na obcasny vylet mimo silnici neni potreba jina nez hladka silnicni guma


Co povídáš? Kde chceš jako lítat rychleji než 110? Vždyť ty silnice jsou uplně v hajzlu, tam stačí 80 a už seš rád, že se stihneš vyhnout nějakýmu bordelu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

8.7.2011 v 14:41 | Nahoru | #35

Vito_Corleone píše: Co povídáš? Kde chceš jako lítat rychleji než 110? Vždyť ty silnice jsou uplně v hajzlu, tam stačí 80 a už seš rád, že se stihneš vyhnout nějakýmu bordelu...

U nas na jihu jsou uplne v pohode mozna tak vas stredocesky kraj Dr. Ratha

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

8.7.2011 v 16:33 | Nahoru | #36
VTR 250

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

8.7.2011 v 20:01 | Nahoru | #37

Vito_Corleone píše: To bych neřek, obě to sou mrdky, ale MZ je mnohem větší mrdka..



...no buď jsi to nikdy nejezdil nebo jsi trefil super hnůj... Mz jsem kočíroval 4roky jediný problém který jsem měl bylo spálené relé dobíjení a co se týče pohodlí... pání dodnes vzpomíná na zadní sedlo. k jawě se vyjadřovat nebudu pač jsem trefil mrd.. třepalo se to nejelo to pohodlí..nic než moc prostě mě osobně ta motorka nic neřekla... a nazívat DDR sen mrdkou no nevím pro nás v té době mladistvé to byl vrchol blaha

jo a ještě oblíbené téma spotřeba: MZ nikdy přes pět!!! třinda cca sedm...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

8.7.2011 v 20:25 | Nahoru | #38
HornisGSX> třinda a 7 litrů tak to buď byla zralá na výbrus a nebo si jeden z těch co jí neumí seřídit a pak maj plnou hubu keců jaká je to mrdka takový mám nejradši

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

8.7.2011 v 20:44 | Nahoru | #39
Ja bych rek, ze obe jsou na tom uplne stejne a nemaj si co vycitat MZ250 svoji genialni spojku na klice a prevratny typ ramu, trinda zase motor z prelomu 19. stoleti ....jeste pred 10 lety spousta lidi nemela na jinou motorku, takze se na tom masove jezdilo, ale ruku na srdce, nebylo to ani jizdnima vlastnostma, ani prevratnou kvalitou a kdo vylozene neprahne po navratu do mladickych let a chce si co nejlip zajezdit, tak tezko po nich dneska sahne

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

8.7.2011 v 21:08 | Nahoru | #40
notak pánové.. klid zbraní :D

co člověk to názor a málokdo hodlá ustoupit, protože každej má jiný zkušenosti a jinej subjektivní pocit. těžko odsoudit značku a model při skušenostech s jedním či dvěma stroji od výrobce. taky mi říkali jaká je jáwa srágora a jaká to byla vstupenka do světa jedné stopy! FJ 1200 pak pro mě bylo neuvěřitelný dělo! dneska už bych ho chtěl jen z nostalgie. Thunderace mě vyloženě zklamal protože sem natrefil na vylítanej šrot, ale vím že spousta lidí je s ním absolutně spokojená. Pro mě vede CBR 929rr, pohodlný, ovladatelný, rychlý, pro mě výkon absolutně akorát, míň by bylo málo, víc moc. ale to je prostě subjektivní pocit a jiní by řekli že je to starej slabej šrot a navíc hujda.

jak jsem řekl, jáwa nebylo špatný vozidlo, láce, opravitelný na koleni, ale je pravda že už tehdá sem si s tím v provozu připadal jako ohroženej druh, protože nebyla výkonová rezerva. tu u GS 500 pociťuji v dostatečné míře úměrně k tomu jaký styl ježdění od něj požaduji.

je pravda že souboj MZ vs. Jawa je na motorkářské scéně od nepaměti a nutno dodat že obě strany mají pravdu. myslim že ani jedna není k ničemu, jsou to prostě výdobytky doby kdy se jezdilo v jiném provozu a rejže neznalý motorkář ani jinou možnost neměl. a dneska se na to plive.. kdo z nás už jako děcko nezačínal na jwičkách, čízách a bohatší kamarádi na MZtách a simálech. tak to prostě bylo a v někom holt zůstaly špatné vzpomínky a v někom dobré. tyhle dva stroje prostě nelze srovnávat s konkurencí která už v době jejich vzniku byla někde jinde. takovej Franta Šťastnej, ten by vás hnal :D

mějte se

-Jaw-

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

8.7.2011 v 22:13 | Nahoru | #41
Koukám že chceš motocyklově degradovat jako teď já. Jak tu někdo psal zkus XJ, fakt to máš za cenu Jawky, a co nyní pozoruju - cool motorka. Zase když už Jawku, vymazlil bych si osobně nějakou tu kývajdu nebo panelku co by veterána. Každej se za tím otočí, a cena jí poroste s věkem. Jinak 634 mám, a i bez VAPE je ten motor na pohodu, a nesmrtelnej. Moc jich není v origo stavu - taky výhledově veterán jak lusk..

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

9.7.2011 v 07:32 | Nahoru | #42
Zůstal jsem u starého jednoválce.Pořízeno za dvacku,univerzální mašina na všechno,provozní náklady minimální...

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

9.7.2011 v 08:35 | Nahoru | #43
helejte lidičky. kdo máte zkušenost s GS. všude čtu předek 110/70 17, zadek 130/70 17, na motorce mám to samý, ale ejhle na technický zamnou přišel technik , zamával mi před nosem techničákem a povidá, pane, máte vzadu špatnou gumu, tady je napsáno 130/90 17 !

nechal mě teda projít, ale sakra co s tim? co tam teda patří a jak to napravit?

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

9.7.2011 v 11:30 | Nahoru | #44
správně je 110/70, 130/70, kamos mel pripsanou i 130/90.

TADY

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

9.7.2011 v 15:52 | Nahoru | #45
nj sakra sakra. to sem si právě taky všiml že všude je profil 70, ale co teď s tím, na ouřadě mi to určitě jen tak na "prosím pěkně" nepřepíšou co...

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

9.7.2011 v 19:49 | Nahoru | #46
já bych si koupil nějaké enduro... 500-650 pěkně pata-puta, na naše cesty, nijak zběsilou jízdu je to dle mého lepčí než něco cestovnějšího, není to malé prdítko atd... zatah je na jednobuchu bez prodlevy...
za mě dominator

1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

9.7.2011 v 20:02 | Nahoru | #47
nemam s tim zkusenost mozna jim donest manual, nebo nejaky ofiko lejstro - ze mas v technicaku chybu... v suzuki ti ten pejpr totiz zadarmo asi nedaji....

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

9.7.2011 v 21:42 | Nahoru | #48

Spitfire. píše: nemam s tim zkusenost mozna jim donest manual, nebo nejaky ofiko lejstro - ze mas v technicaku chybu... v suzuki ti ten pejpr totiz zadarmo asi nedaji....


Budou chtít vyjádření výrobce-zastoupení firmy,nic jiného pro ně není směrodatné.Je to problém.Kdysi jsem měl mašinu která měla taky napsanou úplně jinou gumu než orig,radši sem se toho zbavil,ale když jsem přijel jako mladej na STK s Jawičkou a vzadu měl 3,50 místo 3,25,odpálkoval mě technik se slovy:Napiš si do Jawy....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 12:05 | Nahoru | #49
nerjan> ty jsi nějakej rozumbrada co? nikde jsem nepsal nic o tom že je to mrdka. Plnou hubu keců nemám jen jsem napsal svůj názor... jestli se ti nelíbí je to tvá věc...

za mě prostě MZ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 12:26 | Nahoru | #50
HornisGSX> jasně obrazně řečeno jen nevím kde si sebral těch 7 ti snad tekla nádrž ne. podle stylu naše jezdí 4-5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 12:30 | Nahoru | #51

nerjan píše: HornisGSX> jasně obrazně řečeno jen nevím kde si sebral těch 7 ti snad tekla nádrž ne. podle stylu naše jezdí 4-5



ona žrala původně 10L ale měla vymlácenou kliku ( ten vehement mezi komorama klik. skříně) 7 poměrně normální jízdou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 12:32 | Nahoru | #52
HornisGSX> tak em měl pravdu v mym prvním příspěvku že je buď zralá na generálku nebo jí neumíš seřídit tak to byla první možnost

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 12:42 | Nahoru | #53

nerjan píše: HornisGSX> tak em měl pravdu v mym prvním příspěvku že je buď zralá na generálku nebo jí neumíš seřídit tak to byla první možnost



jsem psal, že byla vylítána... po go jsem byl právě na 7l ( vape)

2 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 13:47 | Nahoru | #54
již delší dobu mi stojí doma tahle krasavice Honda cx 500 r.v. 78 stopro- funkční stopro-spolehlivá.Kdybys měl zájem dej vědět.

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 18:02 | Nahoru | #55

Jawasaki píše: SVSkritek> GS500E 1991 máme doma. drandil sem na nem párkrát teď do práce a musim řict že třinda mi byla příjemnější, tohle už je takový moc "chytrý" a silnicoidní :D

to víš že po nocích budu brečet a trhat si vlasy až farinek odjede.. budu spát ve skříni s komboškou.. ale situace to holt vyžaduje no...

a zas si říkám lepší jáwa než nic



A já zas říkám lepší nic, než-li Jáwa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 18:02 | Nahoru | #56
janrezabek> Dobrá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 20:39 | Nahoru | #57
PatMatbanda> děkuji za ocenění!!!! ! ale opravdu bez kecu , Motorka jezdí krásně od spoda.... max.130-150 km/ hod . spotřeba do 5.L /100.km. /veškeré opravy- klíč - 10, 12, 14 ,17 ,21 ,kombinački, šroubovák a uděláš na tomhle stroji všechno./ částečnou G.O./ Tak nevím o čem v dnešní době ID skříněk, čas, zapalování, časov. vstřiku, kontrola trakce,ABS, a všech možnejch kravin , diskutujem. Tyto moderní věci tě stejně nemaučí líp jezdit a vodit motorku , akorát tě to donutí nutnost servisování v servisu, protože počítačově-eletronická data z motorky umí jen málo kdo z nás zpracovat, vyhodnotit, a nastavit,

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

10.7.2011 v 20:59 | Nahoru | #58
janrezabek> Jsem na tom obdobně,ale ještě děleno dvěma

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

11.7.2011 v 07:50 | Nahoru | #59

janrezabek píše: již delší dobu mi stojí doma tahle krasavice Honda cx 500 r.v. 78 stopro- funkční stopro-spolehlivá.Kdybys měl zájem dej vědět.



To je mazlidlo krásný čistě orientačně, za kolik to půjde?

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

12.7.2011 v 00:12 | Nahoru | #60
janrezabek> Jen to CX neprechvalit ...ono se zapomina dodavat, ze vodni pumpa neni uplne idelani, rada tece, zapalovani taky neni uplne bez vady, kolik dnesnich CX ho ma originalni??? To bych teda za vzor bral jiny motorky ...treba CBcka, ale CX? I to moje XJ nema zadny takovy slabiny jako ze by neco notoricky odchazelo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
Horní úvrať a ventilové vůle [1, 2] Cagiva Canyon 500 Zerog 57 9.5.2024 v 23:39 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist