Téma: Čtvrtý závod MČR a PČR Endurance, Brno 2011

3.7.2011 v 22:50
Dneska to bylo trošku jako dejavu. Podobný závod jsme zažili i minulý rok začátkem dubna. Kaltna jak sviňa (9 stupňů) a chcanec od začátku do konce... Jelo se i na vodě hodně rychle a tak jsme nakonec skončili bramboroví a to ještě díky výpadku Vlčáků, kterým došel benzín. Gratulace vítězům a příště už prosím bez diskutabilního SC...

2 reakcí na tento příspěvek Čtvrtý závod MČR a PČR Endurance, Brno 2011

8.7.2011 v 18:32 | Nahoru | #1
To byl zase zážitek - se jedeme ze severu jednou ohřát na jih Moravy a tohlencto na nás! Jsme si řekli - vsadíme na jistotu a když už CEC, tak v červenci, ať je krásně

Aaale co, CSC vyšlo bez újmy (děkuji Ondrovi, že mě nechal jet kvalifikaci těsně před závodem - původně jen volný trénink ..alespoň 4 kola jsem stihnul a mohl si zazávodit) a stejně tak i CEC na vodě/ledu.

Akorát jsem schytal jízdu mezi 16. a 17.h., kdy se zrovna strhlo peklo a nebe se uzavřelo.. Jsem si vyjel jak slečinka bez pláštěnky a už po dvou kolech věděl, že to je špatně To byl boj se sebe samým, než s motorkou a ostatníma na trati. Se mně zdá, že SC vyjel přesně v době, kdy už to vůbec nebylo potřeba
Nejhorší je, že v tolik vodě jsem jel "plíseň" a tím pádem se v tý totální zimě gumy neměly šanci zahřát, aby to trochu fungovalo.. Tím pádem ještě větší "plíseň" nutno nastolit bylo

...ale jak mě vometli "69" a Mr.Kolda, to bylo neuvěřitelný..asi jim neřekli, že trochu "krápe" To už bylo fakt moc a po dvou "hasanech" na rovině (!!!) jsem byl rád, že kroužím a vidím alespoň těch 20m před sebe. Vlastně mě zachránil SC, jinak takovým tempem s poloviční spotřebou bych tam kroužil do teď

..z výsledku máme všichni radost, ani jsme to nečekali a kvůli smůle Vlčáků nám to tak trošku spadlo do klína
Gratulace všem, co to přežili a dojeli

(reakce na) Čtvrtý závod MČR a PČR Endurance, Brno 2011

9.7.2011 v 07:26 | Nahoru | #2
Perňa_81>

Přežít a dojet, to byl náš cíl... Vlčáci měli fakt pech...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čtvrtý závod MČR a PČR Endurance, Brno 2011

9.7.2011 v 15:45 | Nahoru | #3
Perňa_81> Jj, trochu jsme s Koldou zavřeli oči . Ja jsem si při tom megadešti představoval, že jedu na své 530 EXC a snažil jsem se ty smyky moc nevnímat.
Jo, Perňo, pozdravuj Aleše Vondráka. Před měsícem jsme spolu byli na Erzbergu...a v porovnáním s tím byl závod v Brně procházka růžovou zahradou. Po dvou dnech tam jsem málem umřel... Výjezdy do kopců, kam ani nevidíš, na roztočenou trojku. A sjezdy, kde máš zadní kolo permanentně ve vzduchu. Pády jsem přestal počítat. Prostě nirvána...