jetam píše: no jo ale ty si kupuješ vraky záměrně
beru to jako čelendž, hlavomezinožče v nějaký reklamě říkali, že pravej chlap se nebojí přijmout výzvu co by to bylo za požitek, přijít už k hotovýmu...
... a ANO, občas MÁM pocit, že jsem se narodil o sto let pozdějc... ale to je námět na jinou diskuzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
VlastíkPlamínek píše: ale nejede to špatně ti povím
když to teda jede
to znám, no v jednu chvíli to auto člověk miluje, a za dvacet vteřin ho proklíná
cos to teda nakonec ukořistil za vozejk?
Naposledy editováno 04.07.2011 22:59:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
VlastíkPlamínek píše: co ložisko kardanu? nehučí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
FiZzeR píše: to znám, no v jednu chvíli to auto člověk miluje, a za dvacet vteřin ho proklíná
cos to teda nakonec ukořistil za vozejk?
saab 9-3, 2.0 LPT, slabší verze 113kw, ale dá se nafoukat na 240 koní a 350nm (ne však s původníma parohama a turbem (obojí mám v kufru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
11semtex píše:
Ty mlč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
Pertla píše: Ty mlč
...pumpa...pumpa...pumpa..pumpa...
2 reakcí na tento příspěvek Cucák jí má!!!:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
VlastíkPlamínek píše: saab 9-3, 2.0 LPT, slabší verze 113kw, ale dá se nafoukat na 240 koní a 350nm (ne však s původníma parohama a turbem (obojí mám v kufru
no, krom toho že je to naprosto uplně nejvíc nejhnusnější (ale já vim, tvůj smysl pro estetiku byl vždycky poněkud zvrácený ) to bude jiná liga než ta moje šunka... já měl původně za to, že chceš kupovat zakuklenýho itala devítítisícovku btw, podobnej výkon z dvoulitra (110kW) máme my s vrtulí i bez turba, heč (ale je to kurva málo )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
FiZzeR píše: no, krom toho že je to naprosto uplně nejvíc nejhnusnější (ale já vim, tvůj smysl pro estetiku byl vždycky poněkud zvrácený ) to bude jiná liga než ta moje šunka... já měl původně za to, že chceš kupovat zakuklenýho itala devítítisícovku btw, podobnej výkon z dvoulitra (110kW) máme my s vrtulí i bez turba, heč (ale je to kurva málo )
113KW je s původním turbem ale to je jedno, mám to na ježdění a ne na honění výkonu. 9000 je krásná ale už dost mimo
jdu spát... už i cucák to zapíchl... ani nám nedal dobrou noc... šlendrián tohle
2 reakcí na tento příspěvek Cucák jí má!!!:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
FiZzeR píše: Cucka> hele, nechci nic říkat, ale vypadá to že tě při prodeji napálili. já vim že ti to asi nikdo neřek, ale ta motorka by měla mít vepředu ještě jedno kolo...
to neni potřeba ... zaparkuješ doma na stojanu a zbytek odjedes po zadnim ... usetris za predni gumu, desticky, gufera, olej do vidlí ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
FiZzeR píše: Cucka> hele, nechci nic říkat, ale vypadá to že tě při prodeji napálili. já vim že ti to asi nikdo neřek, ale ta motorka by měla mít vepředu ještě jedno kolo...
To je Itacud, to není motorka
1 reakcí na tento příspěvek Cucák jí má!!!:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
Cucka píše: budu jezdit jen po zadnim
nebo po servisech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
1 reakcí na tento příspěvek Cucák jí má!!!:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cucák jí má!!!:)
Pepa GSX-R píše: Cucka> Podle fotky to vypadá,že letos nevyjedeme
ale jo, jen co zjistíme z čeho tam jsou doprdele vidle a proč má 600 motor chladič oleje kterej nikdy neměl... a proč tam jsou Bremba s montážkou 65mm místo 40mm... a to hlavní... proč přední kolo nedrží v zatáčce stopu a vynáší ven.