paolo_novy Přidat reklamu

Téma: V-Strom je břichoplaz - co s tím?
20.6.2011 v 10:13
Právě jsem se vrátil z dovolené : Bosna - Černá Hora - a na skok Albánie

Proti Transalpovi musim říct že je V-Strom na moje použití perfektní, až na to, že i se zadní pružinou na max jsme šli celkem často na dorazy ale HLAVNĚ!!! všude jsem dřel břichem!!! (krytem motoru nebo centrálnim stojanem). Jezdim brutálně naloženej a ve dvou, to je pravda, ale když škrtám i tam, kde to kámoš na Fazeru (byť sám, ale taky docela naloženej) v pohodě projede, tak mi to teda docela vadí. A nebavim se tu jen o albánské silnici ale i o zpomalovacích prazích u nás nebo maďarsku u Tesca a pod. Co silniční motorky v pohodě projedou, já jedu ani né krokem a čekám ránu...

Takže - co s tim?

1) progresivní pružinu na zadek
2) nějaká speci. táhla která zadek zvednou
3) kombinace 1 a 2
4) celej novej tlumič (touratech prodava ohlins za 13 tis.)
5) jiná motorka

Chápu že to je takové SUV a žádnej offroad, ale ať jsem na tom naloženej se světlou vejškou alespoň tak jako normální silniční motorka když né líp...

P.S.: jela s náma i dvojice na litrovym V-Smrkovi a měli stejnej problém jako my.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?

23.6.2011 v 19:52 | Nahoru | #1
Sema> Tý jo!Tak to mě trochu mrzí Vždycky jsem si říkal,že kdyby neexistovalo žádný BMW,tak bych šel určitě do Stroma.Jste mi zničili hrdinu Suzuki je podle mě jedinej japonec,na kterýho je fakt spoleh,ať už jde o jakýkoliv model.
Ne...myslím,že to určitě musí jít vyřešit nějakým rozumným spůsobem.Pokud ne výměnou tlumiče(tlumičů),tak aspoň nějakým podložením.Četl jsem,že to dělalo pár lidí na Dakarovi.

(reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?

24.6.2011 v 17:10 | Nahoru | #2
No tohle mě taky vadí. Nemám s tim až takový problémy jako Meli, ale plně naloženym stromkem ve dvou jsem loni na korsice taky brousil celkem nevinný hupy. Měl jsem předpětí pružiny nastavený na max, motorka naložená asi 180kg (posádka 130, topcase 25 a bočáky á 15). Hlavní problém vidim v tý měkký zadní pružině. Pokud by si stromek po naložení tak nesed tak by to bylo celkem v pohodě, ale kecne si fakt dost a je to znát už jen když ho člověk shodí z hlavního stojanu. Normálně se zhoupne a zvedne, naloženej se zhoupne a zůstane dole (několik centimetrů poklesne jen díky kufrům). Unavenou pružinou to neni, měl jsem v tý době najeto asi 15tis km. Do centrála z litru bych šel, ale neni tak jednoduchý ho sehnat a člověk neví v jakym by ho sehnal stavu. A vyměňovat centrál za ohlins je drahá sranda, když neni jistej efekt - aspoň jsem zatim nečet nikde zkušenosti někoho kdo by to udělal... Asi se s tim budu muset smířit, protože jinak je to pro mě perfektní motorka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom Bundik17 19 Včera v 18:32 PIGO
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom IvanJJ 6 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom abgx1 13 13.9.2024 v 13:58 _Michal
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 10 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom Machy2001 2 4.9.2024 v 21:28 Martin1980


TOPlist