paolo_novy Přidat reklamu

Téma: V-Strom je břichoplaz - co s tím?
20.6.2011 v 10:13
Právě jsem se vrátil z dovolené : Bosna - Černá Hora - a na skok Albánie

Proti Transalpovi musim říct že je V-Strom na moje použití perfektní, až na to, že i se zadní pružinou na max jsme šli celkem často na dorazy ale HLAVNĚ!!! všude jsem dřel břichem!!! (krytem motoru nebo centrálnim stojanem). Jezdim brutálně naloženej a ve dvou, to je pravda, ale když škrtám i tam, kde to kámoš na Fazeru (byť sám, ale taky docela naloženej) v pohodě projede, tak mi to teda docela vadí. A nebavim se tu jen o albánské silnici ale i o zpomalovacích prazích u nás nebo maďarsku u Tesca a pod. Co silniční motorky v pohodě projedou, já jedu ani né krokem a čekám ránu...

Takže - co s tim?

1) progresivní pružinu na zadek
2) nějaká speci. táhla která zadek zvednou
3) kombinace 1 a 2
4) celej novej tlumič (touratech prodava ohlins za 13 tis.)
5) jiná motorka

Chápu že to je takové SUV a žádnej offroad, ale ať jsem na tom naloženej se světlou vejškou alespoň tak jako normální silniční motorka když né líp...

P.S.: jela s náma i dvojice na litrovym V-Smrkovi a měli stejnej problém jako my.

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom je břichoplaz - co s tím?

23.6.2011 v 00:47 | Nahoru | #1
Strom je s tou světlou vejškou fakt naprosto zoufalej. Jeli jsme Albánii zhruba týden před vámi a jediná motorka, která permanentně někde brousila spodkem byla právě bonsaj. A to ji řídil kluk, který se enduro a kros ježdění věnuje od dětství-čili vliv volšových rukou se dá vyloučit. Jel sám, byť nákladu měl celkem dost. Motorka je rok 09, najeto 22ooo km, čili žádná vyskákaná hajtra. Motorka vybavená šucplechem a přesazením chladiče TT. Fotku šucplechu po cestě Shköder-Theth přikládám-postupně se utrhl a ještě stačil i nakřápnout svod. P.S. moje GS (ač řízené asfaltomrdalem) si ani neštrejchlo. Ani žádné další GS, které se akce zúčastnilo (F800 a F650). Ale jenom naznačuju, neradím . Že jsem kufrem trefil skálu je jiná kapitola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?

23.6.2011 v 19:52 | Nahoru | #2
Sema> Tý jo!Tak to mě trochu mrzí Vždycky jsem si říkal,že kdyby neexistovalo žádný BMW,tak bych šel určitě do Stroma.Jste mi zničili hrdinu Suzuki je podle mě jedinej japonec,na kterýho je fakt spoleh,ať už jde o jakýkoliv model.
Ne...myslím,že to určitě musí jít vyřešit nějakým rozumným spůsobem.Pokud ne výměnou tlumiče(tlumičů),tak aspoň nějakým podložením.Četl jsem,že to dělalo pár lidí na Dakarovi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... F1lkoo 24 Včera v 12:29 Koudy01
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 119 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29


TOPlist