globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Simson uprava motoru
18.6.2011 v 23:07
Aho mam sifla s51 enduro a chci zvíšit výkon co nejefektivněji asi dva měsíce stduju jak zvýšit výkon a dozvěděl sem se že veší válec s jiným karbecem je prý nákladná a složitá úprava která moc nepřinese tak jsem se chtěl poradit jestli mi neporadíte nějaký triky třeba jaký karbec s jakým filtrem nebo zvětšit sání nebo něco vyleštit nebo sem četl o klapkách v sáních ale něco co zvedne výkon a ne práce na měsíc a výsledek žádný fakt nechám si poradit díky .
Předchozí
1 2
Následující

Simson uprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2011 v 11:26 | Nahoru | #31

Simson uprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2011 v 12:18 | Nahoru | #32
Bude tě to stát ranec a výsledek bude, že to bude furt jen kozí dech... Ale jak se řiká, proti gustu...

Simson uprava motoru

20.6.2011 v 15:47 | Nahoru | #33
Nemá prachy a chce ladit.... , Tak to vidím na samolepky No Fear na kastlíky... Ty tě posunou o kubaturu výš.

Simson uprava motoru

20.6.2011 v 16:32 | Nahoru | #34
Když ladit,tak pořádně,u 50 to ani jinak nejde.Já už asi 4 měsíce ladim fichtla a ani nevim jestli se to někdy rozjede Simson má mnohem lépe řešen motor a převodovku 4-kvalt,možno i 5-kvalt,co bych za to u fichtla dal Jinak bez supr vybavený dílny si ani neškrtneš Jinak pro inspiraci:

Good luck

Simson uprava motoru

20.6.2011 v 18:34 | Nahoru | #35
Jestli v tom nechceš utopit moc peněz, tak klalitně zgeneralkuj motor, nechej udělat výbrus a trochu slízni hlavu.. jestli chceš do toho vrazit penize aby to "jelo" tak dej někomu válec at ti ho předělá, ktomu jiný karbec, ladák, kliku a mnoho dalšiho, ale v tom utopíš 10 15tisíc jen to hvizdne

Simson uprava motoru

20.6.2011 v 20:21 | Nahoru | #36
Byl bych pro klapkové saní + přidělání kanalků jsou na to přímo lidi kteři to dělají profesionálně a máš zaručenou kvalitu .. viz http://www.simsonviglu.cz/
Válec s klapkou plus kanalky na víc tě příjdou do 3000 Napiš Fk Racing do simson forum a domluv se sním uděla ti co chceš buď jenom kanalky navic nebo vybrusy i klapky ..děla různé stadiona simaky a fichtly na zavody

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

20.6.2011 v 20:26 | Nahoru | #37
Jestli je uplný začatečník s laděním, tak toho klapkáče nenaladí a pojede mu to jak seriovka, ne-li hůř.. Já bych spíš navrhoval lehce připiovaný dvoukanál, k tomu ladák a sadu trysek a at kluk zkouší Je to nanim :)

(reakce na) Simson uprava motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2011 v 20:57 | Nahoru | #38
Dle mých osobních zkušeností je nejlepší 60ccm 4 kanál. Jede líp než 70ccm 2 kanál. Dále pokud máš známého někde v dobrejch strojírnách, nech převrtat trysku ( průměr si nepamatuji, ale zjistím, mám to někde spočítaný) Snížení hlavy o 1 mm, vyndat těsnění pod válcem i hlavou. Vyleštění kanálů a zvětšení průměru kanálů. Rozměry neznám, kanály jsem zvětšoval metodou pokus omyl. Svíčka NGK taky malinko zlepší chod motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

20.6.2011 v 22:02 | Nahoru | #39
Jen pro ty co psali že nemám nařadí a ta k mi máme autoservis takže nařadí není problém :D

Vito_Corleone > k tomu názoru se přikláním

Fogi > to sem si taky říkal že starej válec nebude mít tolik oní co píšou v technických ůdajích

morpeus > to sem potřeboval vědět díky a napsal by si mi sem teda jaký tam mám dát trysky aby to jelo a nebylo to uchcaný budu tam asi muset dát KN filtr ne ?

(reakce na) Simson uprava motoru

21.6.2011 v 09:24 | Nahoru | #40
Cesnek> trysky kupíš celu sadu stojí to tak 100 -200 samostatně po 30-40 kus jak která alenemusí byt to vím z vlastní skušenosti aj od technika který mě to přebrušoval a KN filtr ti na 50 udělá jen velku cenu na KN filtr potřebuješ výkon to ti přidá jen ňáke procenta a kdy máš houby tak dostaneš houby a za kybl prachu to bude stát tak kolem litra
a pokud možno nech přebrousit a předělávat staré díly z novýma mám špatnou zkušenost že to sou zmetci (měkká ocel či hliník, špatné rozměry, poláci turecko a čína to šidí) a do snížení hlavy bych se nepouštěl už tak budeš mít zmenšeny expanzní prostor aby ti to potom neodnesly ložiska sice výměna je jednoduchá pokud máš už náke skušnosti cca 230kč aj z guferama a nařadí na to jednoduché kláče stahovák magneta 40kč stahovák spojky a primárniho kola 100kč a šlaouch na opalováni prasete či plinové kamna stříkačku z olejem na chlazení okolo vkládanych ložisek,mrazák na ložiska, svářečku na vydeláni 1 ložiska me to bez ní nešlo

Simson uprava motoru

21.6.2011 v 10:16 | Nahoru | #41
60ccm 4kanál plus amal 19mm a letělo to jak splašený!

Simson uprava motoru

21.6.2011 v 18:43 | Nahoru | #42
chtělo by to něco takovýho co?

Simson uprava motoru

21.6.2011 v 19:39 | Nahoru | #43
Pretryskuj karbec a rizni to nitromethanolem a poleti to o neco lip i bez valce

2 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru

22.6.2011 v 23:10 | Nahoru | #44
Ještě sem se chtěl zeptat když si nechám na soustruhu vybrousit z 50ccm na 60ccm tak se ztenčí vložka není s tim pak nějakej problem že se teplem třeba skroutí nebo popraská ?

(reakce na) Simson uprava motoru

23.6.2011 v 00:27 | Nahoru | #45
Cesnek> říkám že na přebroušenou 50 jedím už 4 rokem a ženu to do otáček a nic tomu nejňi

(reakce na) Simson uprava motoru

23.6.2011 v 01:46 | Nahoru | #46
Cesnek> jen si nech jeste nejakou rezervu aspon na jeden nebo dva výbrusy.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist