globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček
16.6.2011 v 22:07
Ahoj kluci, moc bych od Vás potřeboval pomoct a budu rád za každou radu.
když na své r6 r.v. 2000 překročím 10tis. ot. při plném plynu, tak začne cukat a otáčky pokračují strašně pomalu dál, dělá to na všechny kvalty, ale když jdu s plynem postupně, tak jede krásně až do 17 tis. akorát tam neni ten supr zátah jako při plnym plynu :)
Dal jsem nové svíčky, olej, vzducháč atd. vyčistil komplet karburátory,nechal je synchronizovat, taky všechny hadice i takové ty malé filtříky na podtlaku a pořád to nechce jet, už začínám být zoufalej :( A mimochodem je tam ladák od MIGU, napadly mě ještě trysky větší, ale původní majitel říkal, že to s těma původníma jelo v pohodě. Nemá někdo nějaký nápad ?? Díky moc ;)

1 reakcí na tento příspěvek r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

16.6.2011 v 22:10 | Nahoru | #1
Pokud vím, tak tady praskalvy vložky ve válcích, ne? Co třeba tím? Kolik máš najeto?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

16.6.2011 v 22:19 | Nahoru | #2
FiFi.> Já mám za to, že to bylo až u 2001. Mám najeto 48000, ale kdo ví, kde je pravda :) Ještě mi padají pomaleji otáčky od 3000 dolů, na příruby jsem koukal a mají jen mírné prasklinky z venku, nevypadají, že jsou skrz..

(reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

16.6.2011 v 22:20 | Nahoru | #3
Pali24> Jinak tu prasklinu poznám když změřim tlaky ??

r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

16.6.2011 v 22:42 | Nahoru | #4
ne tím ji nepoznáš...teda pokud mluvíš o těch na přírubě..

r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

16.6.2011 v 22:44 | Nahoru | #5
No, stalo se to i kamarádovi u roku 99 a taky měl něco k 50tis.km.

Naposledy editováno 16.06.2011 22:47:41

1 reakcí na tento příspěvek r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

16.6.2011 v 23:09 | Nahoru | #6
Tak tak dělalo už od 99 .Taky sem teď kvůli tomu měnil v 50tis motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

16.6.2011 v 23:11 | Nahoru | #7
honza_biker> Mluvil jsem o tý prasklině ve válci.. Jak se to přesně projevuje ? tak jak jsem popisoval ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

16.6.2011 v 23:40 | Nahoru | #8
Pali24> U mě se to právě projevovalo spíš tím že nejela ve spodu a brala víc olej. Nakonec se vylomil kus nikasilu z válce a dojela uplně. Ale do té doby jela ve vrchu stejně. Spíš bych to viděl že budeš mít něco s elektrikou jesli máš karburátory a filtry OK.

(reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 06:19 | Nahoru | #9
honza_biker> olej mi žere tak 0,5litru na 1000 km. Je mi divný, že když nedám plnej, tak jede hezky v celym spektru otáček, jakoby měla málo benzinu když ji naplno otevřu, startuje krásně, trošku teda houpe na volnoběh. Myslíš, že bych měl třeba prošlehlej zapalovací modul ( fajfku ) ??

1 reakcí na tento příspěvek r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 09:46 | Nahoru | #10
Ty priruby uz muzou tahnout, i kdyz prasklinky jeste nejsou skrz. Zkus si na ne pri volnobehu zvenci nalit trochu benzinu a uvidis, jestli vylitnou otacky, tak by to mohlo byt ono. Vsechno by tomu odpovidalo, jak kolisajici volnobeh, tak pomalu padajici otacky, a i ten pokles vykonu ve vysokych otackach pod plnym to muze delat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 10:49 | Nahoru | #11
MatyxCZ> Aha, to jsem nevěděl, že to může njak prosáknout ten vzduch, má to logiku co píšeš, akorát je tam strašnej přístup na to, abych tam nalil benzín, snad se mi to nějak povede. Každopádně to ještě jednou rozeberu a důkladně prohlídnu..

r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 10:54 | Nahoru | #12
Yup, ty priruby, jak starnou, tak zacnou byt poreznejsi (asi ty roky pusobeni benzinu, velkych rozdilu teplot atd.), a zacnou "dychat" ... napred pomalu, ze to poznas jen pres ten benzin, pozdeji uz prave klasicky pres ty pomalu padajici otacky (to ale muzou delat i podtlaky), a kolisajici volnobeh (to zase muzou byt i svicky, karbce atd.) ... ale jestli uz maji i povrchove prasklinky, tak to budou nejspis jeste puvodni, a 11 let je 11 let. A jestli to bude tim, tak si sezen druhovyrobu, neco delaji tusim Nemci, u tohohle se zrovna (narozdil treba od brzd ) vyplati setrit, novy priruby i z druhovyroby ti uz motorku prezijou, a je rozdil, jestli das za sadu 1500 nebo 4000

r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 11:01 | Nahoru | #13
Měl jsem R6 r.v.99 a praskla mě vložka v krajním válci, otáčky šli tak 10-12tis a konec. Zvedni si nádrž, uvidíš tam hadici z motoru do airboxu (zhruba uprostřed hadice je naková čtveratá asi kondenzační nádoba), když ji odpojíš od airboxu, nastartuješ motorku a bude kouřit, tak je to jasný, vložka je KO Sory za takové krkolomné vysvětlování, ale nevím jak bych to jinak vysvětlil

2 reakcí na tento příspěvek r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 11:23 | Nahoru | #14
sory za kvalitu, ale je to zvětšený z manuálu

(reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 12:08 | Nahoru | #15
zelda64> Ty brdo, nastartoval jsem jí a nevšiml, e to mám odpojené a šel z ní trochu bílej kouř. Takže říkáš, že je vložka v prdeli :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 12:33 | Nahoru | #16
zelda64> Bylo to jen trochu, myslel jsem, že to tak má být. Ale jde mi točit normálně do 17, u zhruba 14 se většinou normálně chytne dál.. Jen prostě prská od 10 do 14 ,ale otáčky pokračují normálně dál. S tou prasklou vložkou by to asi nejelo vůbec ne ?? A je ještě nějaká jiná možnost jak to zjistit než rozebrat motor ? Nějakej podobnej fígl jako tenhle, jinak díky moc všem co mi radí ;)

r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 12:37 | Nahoru | #17
A netlačilo by to třeba vodu ??? Je kolem tý vložky ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 12:54 | Nahoru | #18

Pali24 píše: MatyxCZ> Aha, to jsem nevěděl, že to může njak prosáknout ten vzduch, má to logiku co píšeš, akorát je tam strašnej přístup na to, abych tam nalil benzín, snad se mi to nějak povede. Každopádně to ještě jednou rozeberu a důkladně prohlídnu..


na tohle je nejlepší něco hořlavýho ve spreji(šel by dát benzín, do taký tý ruční nádoby na postřik, ale nevim jestli by jí to nesežralo) a pěkně to pošplíchat, rozhodně lepší než polít

(reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 12:57 | Nahoru | #19
Hygienik> No tak je to jasný, ukradnu rodičům rozprašovač na kytky :D Snad to nebude ta vložka. On praskne jen ten nikasil nebo celá vložka ?

r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 14:49 | Nahoru | #20
Na tohle použij nějaký odmašťovač ve spreji- na brzdy nebo řetěz, taky se dá použít startovací sprej na auto, ale se vším opatrně

1 reakcí na tento příspěvek r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 15:31 | Nahoru | #21
Něco už s tim postřikem vymyslim :D Ted si vezu z práce měřák na tlak ve válcích, tak budu zase o něco chytřejší.. Ještě jeden dotaz, když je prasklá vložka, tak to musí žrát i olej ne ???

(reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

17.6.2011 v 19:36 | Nahoru | #22
Pali24> tak jsem to zkoušel poprášit a řekl bych, že to nic nedělá. Sundal jsem karbec a vyndal příruby, jsou popraskané z venku, docela dost, ale ani jedna direčka uvnitř. Pak jsem přeměřoval tlaky na studenym motoru bez karburátoru a bud to nedělám správně nebo je špatnej měřák, nebo motor :D Ukázalo mi to 6 na prvnim, 7 na druhym, 7,5 na třetim a 6 na čtvrtym.

r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

18.6.2011 v 04:42 | Nahoru | #23
Dobra zprava je, ze to nejsou priruby. Ta spatna, ze je to neco jineho

(reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

18.6.2011 v 20:45 | Nahoru | #24

Pali24 píše: zelda64> Bylo to jen trochu, myslel jsem, že to tak má být. Ale jde mi točit normálně do 17, u zhruba 14 se většinou normálně chytne dál.. Jen prostě prská od 10 do 14 ,ale otáčky pokračují normálně dál. S tou prasklou vložkou by to asi nejelo vůbec ne ?? A je ještě nějaká jiná možnost jak to zjistit než rozebrat motor ? Nějakej podobnej fígl jako tenhle, jinak díky moc všem co mi radí ;)



odpoj tu hadici z airboxu, nastartuj to za studena a nech to ohřát, pokud ti to bude v průběhu nastartovaného motoru bíle kouřit, tak je to jasný, vložka je KO , řešil jsem to je to tak měsíc zpátky. Mě taky jela v podstatě normálně, akorát se to u těch 10-12tis. otáček zastavilo a konec . Je možný, že máš tu prasklinu malou. O jiným způsobu jak to zjistit nevím, jedině asi rozdělat motor, nejlepší by asi bylo to zavest do servisu, tam ti třeba řeknou víc

1 reakcí na tento příspěvek r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

18.6.2011 v 22:13 | Nahoru | #25
Tak už jsem asi ve finále, dnes jsme to měřili a 4 válec nemá skoro žádnou kompresi, bude prasklina :( Ještě mám malinkou naději na ventily :D

(reakce na) r6 netáhne a prská při překročení 10000 otáček

19.6.2011 v 10:48 | Nahoru | #26
Pali24> podle komprese se to prý nepozná!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 Jar0 10 1.2.2024 v 16:06 Jar0


TOPlist