A prý na 50-ti litrové nádrži ujedte "až " o 2% delší vzdálenost. Tedy vlastně, na 49 litrů benzínu Shell FuelSave najedete průměrně vzdálenost jako na 50 litrů od konkurence. 2% je statistická odchylka, takže tomu neříkám žádný měřitelný rozdíl.
Jak měřili? Na 36 nádrží (50-ti litrových) najeli "přes" 7tis km. Tzn s průměrnou spotřebou 3,9 litrů. Haha, to by mě zajímalo s jakým autem jezdili.
Když tedy pominu ten malér co měli předloni na jižní Moravě (cca 250 zanesených palivových soustav zejména motocyklů), kdo jim věří, ať si k Shellu natankovat běží.
Naposledy editováno 12.06.2011 18:32:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny
Tysa píše: To jo,ale Volví automat docela dost baští Já mám D5 v manuálu a na dálku kolem 6,5l, po městě a v lehčím terénu tak 7,4
Tak to asi jezdím s lehčí nohou. Já na dálku jezdím kolem 5,5 litu a po městě do sedmi. S automatem. Nikoliv podle počítače, ale reálně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny
seikos píše: Tak to asi jezdím s lehčí nohou. Já na dálku jezdím kolem 5,5 litu a po městě do sedmi. S automatem. Nikoliv podle počítače, ale reálně
Hm já asi ještě lehčí, protože dlouhodobá měřená 5,8 a to převažuje město. D5 není závodník, ale výbornej motor pro lenochy co si udělaj automat z 3. kvaltu :) . Zbytek auta mně uspává ještě víc...a aby se neřeklo, tankoval sem tuhle magickou naftu a počítač mi na obvyklých trasách ukazuje o desetinu méně, ale verdikt bych si nechal tak po 10ti nádržích a ty určitě najíždět na jedno palivo nebudu. :)
EDIT
Jen doplním, že zatím zmizel problém se zakoktnutím při startu, asi mrtvější jeden ze vstřiků a chod motoru je velmi hladký, opět nechám souzení až na delší zkušenost u různých pump.
Naposledy editováno 17.06.2011 00:01:27