globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna tlumení FZ1 N
6.6.2011 v 14:02
Mám takový dotaz. Někde na zahraničních fóru jsem viděl FZ1N s předníma vidlema a zadním tlumičem z R1. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde mi hlavně o zadek,ten mi přijde u FZ1 vážně tragickej.Přední vidle také nejsou žádný zázrak.Na jedné vidly se ladí odskok a na druhé komprese. Před FZ1 jsem vlastnil Ducati S4R a teď pláču že jsem jí prodal. Dá se výměnou tlumení alespoň přiblížit jízdníma vlastnostma Ducati? Co je vše potřeba a z jakého modelu R1. Dá se to udělat doma v garáži. (musím měnit brýle, má zadní tlumič z R1 stejný zdvih, bude mi pasovat kolo a brzdy atd.) Nevíte na kolik to přijde?

Děkuji za náměty a rady.

Richard K.

Uzavřeno 06.06.2011 v 14:04 uživatelem RichardK

Otevřeno 06.06.2011 v 14:04 uživatelem RichardK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna tlumení FZ1 N

6.6.2011 v 15:24 | Nahoru | #1
RichardK> řekl bych že čistou výměnou z R1 by sis vůbec nepomohl vzhledem k tomu kolik vážíš, změnou geometrie taky ne, tam momentálně problém nemáš.

Zkusil bych začít nastavením předpětí statické propružení s jezdcem a pak to dál poštelovat. Nějak víc utahovat odskok na zadku nepomůže, pak je to nervózní jak píšeš.

Myslím že obecnej postup nastavení je mít správně předpětí, pak dát odskok na co nejmíň (to je povolit) ale tak aby si měl pocit kontroly na motorce, a útlum pak podle toho jak Ti to vyhovuje.

Jestli to nepomůže tak potom bych osobně zkusil jinej aftermarket tlumič a dopředu tužší pružiny.
Taky je možnost dát dopředu hustší olej, ale jestli to i po správnym nastavení nebude tlumit malý nerovnosti a na velkejch to bude měkký tak myslím že to není cesta.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna tlumení FZ1 N

6.6.2011 v 15:32 | Nahoru | #2

Stev píše: RichardK> řekl bych že čistou výměnou z R1 by sis vůbec nepomohl vzhledem k tomu kolik vážíš, změnou geometrie taky ne, tam momentálně problém nemáš.

Zkusil bych začít nastavením předpětí statické propružení s jezdcem a pak to dál poštelovat. Nějak víc utahovat odskok na zadku nepomůže, pak je to nervózní jak píšeš.

Myslím že obecnej postup nastavení je mít správně předpětí, pak dát odskok na co nejmíň (to je povolit) ale tak aby si měl pocit kontroly na motorce, a útlum pak podle toho jak Ti to vyhovuje.

Jestli to nepomůže tak potom bych osobně zkusil jinej aftermarket tlumič a dopředu tužší pružiny.
Taky je možnost dát dopředu hustší olej, ale jestli to i po správnym nastavení nebude tlumit malý nerovnosti a na velkejch to bude měkký tak myslím že to není cesta.



ten R1 tlumic nebude spatnej, mozna bude nasledne taky potrebovat vymenit pruzinu, ale v souctu je porad na jinejch penezich nez rovnou na aftermarket tlumici...

to ze zadek "klouze" v naklonu.. muze byt taky spatnym nastavenim odskoku, me to "bez reboundu" (expanzka bez tlaku) tak prislo ze kolo strasne klouze...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 3 Dnes v 06:04 ALFA70
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 0 Včera v 18:11 šimon474
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides


TOPlist