globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna tlumení FZ1 N
6.6.2011 v 14:02
Mám takový dotaz. Někde na zahraničních fóru jsem viděl FZ1N s předníma vidlema a zadním tlumičem z R1. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde mi hlavně o zadek,ten mi přijde u FZ1 vážně tragickej.Přední vidle také nejsou žádný zázrak.Na jedné vidly se ladí odskok a na druhé komprese. Před FZ1 jsem vlastnil Ducati S4R a teď pláču že jsem jí prodal. Dá se výměnou tlumení alespoň přiblížit jízdníma vlastnostma Ducati? Co je vše potřeba a z jakého modelu R1. Dá se to udělat doma v garáži. (musím měnit brýle, má zadní tlumič z R1 stejný zdvih, bude mi pasovat kolo a brzdy atd.) Nevíte na kolik to přijde?

Děkuji za náměty a rady.

Richard K.

Uzavřeno 06.06.2011 v 14:04 uživatelem RichardK

Otevřeno 06.06.2011 v 14:04 uživatelem RichardK

2 reakcí na tento příspěvek Výměna tlumení FZ1 N

6.6.2011 v 14:40 | Nahoru | #1
Kluci ti dobre asistuji. Ja se jen zeptam, co ti to dela?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna tlumení FZ1 N

6.6.2011 v 15:06 | Nahoru | #2
předně nejsem žádný odborník a už vůbec né nějaký střelec.Mohu jen porovnávat s mou předchozí Ducati. Motorka je dost nervozní při větším náklonu. Pořád se mí trhá zadní kolo (ustřeluje). Na stejné zadní gumě jako jsem měl na Ducati nemohu moto tolik položit.(Duc jsem jezdil až do hrany a u FZ1 mi chybí 10mm a už se bojím) Nemám k ní důvěru. Příjde mi hrozně měká na zadku.Mám pocit že tu gumu hrnu. Mám asi trochu větší gravitaci než běžný japonec . Vážím cca 100Kg. Když přitáhnu zadní péro, a trochu přitvrdím na zadním tlumiči tak při vyšších rychlostech a nerovnostech (spáry a nálitky na cestě) dost nepříjemně moto mlátí do zatku a ztrácí stabiltu. Foukám na zadním kole 2,4Atm. Zkoušel jsem více i méně a bez většího zlepšení. Co se týká předku,tak ten mi příjde vůbec divný. Je hodně měký a přitom drobné nerovnosti bere dost tvrdě (to mi nevadí,jsem z Duc. zvyklej). Hlavě mi jde o to že při větších
náklonech je motorka nervozní a při výjezdu ze zatáčky nemohu dát tolik plynu jako na duc. i když FZ1 má podobný krouťák.(samo že výkon ne - nevyjíždím na 11000ot. ale třeba 7000 což je asi tak výkonově srovnatelný). Nějak se nemůžeme zkamarádit. Možná to potřebuje jen dobře naladit? FZ1 nebyla bourána najeto 11000 po Praze,předchozí majitel byl architekt který mi to prodal na původních gumách.Najel ma nich 9500 km ??? ,už jsem je vyměnil).

Tlumič řízení mám.(martis) Pokud by bylo třeba mohu zkreslit motážku v Acadu (SolidWorks nebo Autocad)

Děkuji za rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna tlumení FZ1 N

6.6.2011 v 15:22 | Nahoru | #3
[quote=Dawe02] Kluci ti dobre asistuji.



asi jezdí nahooodně vysoké úrovni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 3 Dnes v 06:04 ALFA70
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 0 Včera v 18:11 šimon474
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides


TOPlist