bmw_r1300gs_cartec





Téma: 25 kW a cestování po Evropě
2.6.2011 v 11:32
Ahoj, nevíte někdo jak je to s cestováním po Evropě, když mám v TP napsáno 25 kW, ale ve skutečnosti mam plný výkon? Zajímají mě silniční kontroly,jak moc jsou se po tom v jednotlivých zemích šlape. Kamarád je na tom úplně stejně, jde nám o to aby nás nezavřeli hned za hranicema Konkrétně by šlo o Rakousko, Německo, Itálii, Chorvatsko a Švýcarsko. Díky

25 kW a cestování po Evropě

Skvělá odpověď, děkuji! 2.6.2011 v 11:36 | Nahoru | #1
Loni jsem byla týden na motorce - převážně Rakousko, Švýcarsko. Preventivně jsem přehazovala i nehomologovaaného Creptuse za origo výfuk, ale za celou dobu jsme potkali jedno jediné policejní auto, které ještě jelo v protisměru.
Takže je asi o štěstí... Ale že by vyloženě stáli čerti u silnice a chytali motorkáře, to asi ne.

25 kW a cestování po Evropě

2.6.2011 v 11:44 | Nahoru | #2
Caorle? Písečná pláž, miliony hotelů, stovky lodí ve vnitrozemském kanálu, hodně profláklé místo (mluví se tam česky).

25 kW a cestování po Evropě

Skvělá odpověď, děkuji! 2.6.2011 v 12:14 | Nahoru | #3
nemecko a rakousko disponuje motorovejma brzdama primo u silnice, takze mas asi smolika
mozna je ma i svycarsko ale za to ruku do ohne nedam
jinak pohledej tady na foru par vlaken o tomhle problemu tady uz je

25 kW a cestování po Evropě

Skvělá odpověď, děkuji! 2.6.2011 v 12:29 | Nahoru | #4
Podle toho v jak profláklé oblasti se budeš vyskytovat. Naše "světové" doklady jsou tak světové, plus vysvětlivky a popis pouze v češtině... že podle nich stejně v žádné zemi orgán neví, co vlastně můžeš řídit

Samozřejmě ale pokud narazíš na nějakého znalého a aktivního tak může být problém - techniku nato mají.

25 kW a cestování po Evropě

2.6.2011 v 15:48 | Nahoru | #5
Vloni jsem byl v Italii a v Rakousku.Hlavně kvůli Rakousku jsem si hodil na motorku original lauf a sadu na 25kw. Sice to pak hovno jede, ale pokud jedeš předpisově, tak to stačí v pohodě a alespoň to neláká porušovat předpisy, páč pokudy v Rakousku jsou krapec drahé! Údajně dokážou policajti v Rakousku změřit při silniční kontrole jak výkon tak hluk, ale při cestách jsem se stím nesetkal...

25 kW a cestování po Evropě

2.6.2011 v 16:15 | Nahoru | #6
Já se v Rakousku díval jak brali jednu Aprilku RS 125 na tu brzdu a ukazovalo jim to jen rychlost. Možná to ukazuje i výkon...nevím

25 kW a cestování po Evropě

2.6.2011 v 16:23 | Nahoru | #7
Na netu jsem našel videa jen jak měří u malorážek jejich maximální rychlost. Nevšiml jsem si, že by tam měřili výkon.

25 kW a cestování po Evropě

2.6.2011 v 16:48 | Nahoru | #8
Ty brzdy, co mají v Německu a Rakousku jsou na měření rychlosti, jedná s epředevším o upravené 50cc. Rychlost na tom byla kolem 70-80km/h. Myslím, že ty brzdy nejsou stavěné na větší rychlosti a třeba taková zavřená šestka dá 180km/h (s 25kW) a to už by z tý brzdy asi ujelo A nevím, jak by třeba hodnotili, když máš v TP max rychlost 180km/h a ta motorka dá třeba 230km/h..

1 reakcí na tento příspěvek 25 kW a cestování po Evropě

2.6.2011 v 17:04 | Nahoru | #9
No je pravda, že když pojedu předpisově, tak těch 25 kW stačí. Když si navíc představim jak volám tátovi aby vzal vozejk a jel pro mě takovou dálku... Tak za to mi to nestojí Díky za info

25 kW a cestování po Evropě

2.6.2011 v 18:25 | Nahoru | #10
FiFi a Zdenda >

(reakce na) 25 kW a cestování po Evropě

2.6.2011 v 20:59 | Nahoru | #11
Gilless> mám to podobně, navíc tam mám lad'ák a KN filtr a podle toho to seřízený, takže si Rakousko odpustim

25 kW a cestování po Evropě

2.6.2011 v 21:02 | Nahoru | #12
Mrkni ještě sem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist