Pří nákupu jsem motorku důkladně prohlédl a všiml jsem si jen prosakujících vidlic (což je maličkost, výměna gufer je běžná). Motorku jsem projel a nenašel žádný problém (jede rovně, nevibruje, nevlní se a brzdí stejnoměrně, táhne jak má).
Prasklinu ani víko jsem neměl možnost vidět bez sundání nádrže a airboxu nebo chladiče. Servisák má za to, že původní majitel o tom na 100% věděl. Co v takové situaci dělat?
Na motorku jsem koupil hafo dílů - oleje, desky, gufera, prachovky, KNko (to nemluvím o kapalinách, filtru a tlumíčovém oleji, který se dá použít u libovolného typu). Motorka je v servisu - sundaný vidle, karburátory...
Motorka je odhlášená na mé jméno, ještě jsem ji ale nepříhlasil...
Teď babo raď!
1. Srát na to, nechat jen zavařit tu prasklinu v rámu (není nijak velká ani v namáhaném místě - servisák mi dokonce řekl, že by s tím i jezdil).
2. Snažit se motorku vrátit? (Co ale s díly + prací servisáka kterou je třeba zaplatit...) - mám věcí za cca 8 000 na tento konkrétní typ motorky.
3. Zatlačit na prodejce a požadovat slevu?
Naposledy editováno 31.05.2011 21:22:03
1 reakcí na tento příspěvek Zatajené vady. Co s tím?
Čus chlapi, prodal jsem borcovi motorku, projel si jí, zkontroloval vše, co chtěl, koupil a odjel s ní. Koupil sem jí úplně stejným způsobem a jen jezdil a jezdil, nevrtal se v tom, nevěděl jsem o žádné vadě a on teď něco vyšťoural a chce to hodit na mě, že za ty vady, co to má, můžu já, poraďte prosím, jak ho s těma požadavkama poslat někam, protože fakt o ničem nevim atd atd.
já mam na tyhle pokoupi prováděný hloubkový kontroly svuj názor a kopal bych nový majitele při dalším příchodu do prdele já osobně taky do mašiny nijak nezasahuju (nehledam chyby, pouze měnim olej a čistim, co mam), nevim, esi je někde něco prasklýho, ohlýho apod, prostě mi stačí to, že to jede rovně a v pohodě a s tímhle pocitem jí taky jednou budu prodávat a ať si mě nepřeje případnej kupující, esi se po pár stovkach km vrátí s něčim
edit: gramatika
Naposledy editováno 31.05.2011 22:02:42