globalmoto_duben_nolan





Téma: brutalita TL 1000S ??
29.5.2011 v 12:58
Tak včera jsem si konečně sjel na TeLeti , podle referencí tady z fóra jsem se těšil že vyzkouším nejbrutálnější dvouvál pod sluncem...svezení je to pěkný, ale zdaleka ne takovej brutus jak zde někteří uživatelé šíří Ve srovnání s RSV se na tom moc pěkně sedí, zdá se mi že TeLe je dost pohodlnější, člověk nemá tolik váhy na rukou a sedlo je fakt příjemný. Po nastartování mě překvapil zvuk, dvě koncovky mají něco do sebe, na RSV při jízdě slyším hodně motor, jak rozvoďáky kloužou po vodících lištách, bzučení stříkačky, TeLe duní do helmy, motor není slyšet vůbec, jen výfuky, každej meziplyn je pak skvělej zážitek Motor má sametový chod. Docela dost jsem nad tím přemýšlel, protože RSV na spodu otáčkového spektra dost vibruje a cuká, určitý druh vibrací(příjemných) produkuje v podstatě v celém otáčkovém spektru. V60° je skutečně kladivo, V90° v Teleti odspoda funguje parádně, bez jakéhokoliv cuknutí, zaváhání hned od volnoběhu naservíruje krouťák, paráda. Bohužel síla kterou motor překypuje ve spodním pásmu na vršku úplně chybí, ale i tak, pokud člověk jezdí zatáčky, nemusí mu to vůbec vadit. TeLe má stený papírový výkon jako Mille, ale průběh je úplně jiný. Těšil jsem se na vychvalované a démonizované brzdění motorem, ale i bez antihopu mi to nepřijde nijak přehnané, při zavření roztočené dvojky sice motorka člověka pěkně poposadí na nádrž, ale že by mě z toho bolely koule, nebo se nedejbože bloklo kolo, to opravdu ne Brzdí to motorem trochu líp než RSV, ale nic z čeho bych se posadil na prdel. Příjemně mě překvapila odezva na plyn, slyšel jsem že tahle první stříkažka měla pomalejší rekci, ale funguje výborně. Podvozek nemůžu hodnotit, byl tam původní rotační tlumič, ale jezdil jsem jen po letišti, takže jsem jeho "kvality" neměl kde vyzkoušet. Brzdy byly osazeny šestipístky a pumpou z Busy, takže celkem účinek solidní.

První pocit z TeLátka byl parádní, nedivím se že má tolik příznivců, ten dvouvál je úplně něco jiného než co mám v RSV, ale bohužel moje představy o brutálním V-twin biku nenaplnilo, nějak začínám ztrácet iluze o tom, jestli vůbec něco takového co by mě fakt posadilo naprdel existuje, co mám vyzkoušet dál..1098?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 13:09 | Nahoru | #1
amen
btw: jestli ono to blokování kola neni z dob, kdy gumy na motorky vyráběli z recyklovaných žmolků od žáků první třídy a taková papuč vydržela na litrovém dvouválu jedno nastartování
si myslím, že po těch 15ti letech jsou gumy někde jinde a utrhnutí při brždění motorem je jen z mokrých snů

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 13:15 | Nahoru | #2
zkus dvouventil.. např. hypermotard

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 14:16 | Nahoru | #3
Zkus VTR 1000 SP2

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 14:22 | Nahoru | #4
Corsaro Veloce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 14:56 | Nahoru | #5

karf píše: amen
btw: jestli ono to blokování kola neni z dob, kdy gumy na motorky vyráběli z recyklovaných žmolků od žáků první třídy a taková papuč vydržela na litrovém dvouválu jedno nastartování
si myslím, že po těch 15ti letech jsou gumy někde jinde a utrhnutí při brždění motorem je jen z mokrých snů



On psal ale o roztočení zavřený dvojky a ne prudkým podřazení. Jinak je to ceĺkem ok, pokud nejsou gumy studený. Jinak TL je asi naladěný víc na spodek, nevím, ale jinak je tu taky Rko.

Naposledy editováno 29.05.2011 14:57:23

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 16:11 | Nahoru | #6
nezapomen kdy tele bylo vyrobeno ,prvni 97 od te doby nic nanim nemnenili, takze natu dobu to byl oprovdovy stroj. takze blbost ho srovnavat s mladsim modelem

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 16:40 | Nahoru | #7
RSV taky slabota, z nízkých to nejede, do vysokých se tomu nechce

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 17:03 | Nahoru | #8
Taky sem měl tu čest svézt se na erkovim teleti měl sem podobný pocity jako ty,ale jak ostatní tvrdily že je to brutál že už si zpět na 4v nesednu atd to zas ne mě u toho dost chyběl ten vršek kde se už nic neděje takže mě to až tak zase nenadchlo jako třeba brůběh výkonu u Busy kde se dějou divy už po spuštění spojky

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 17:46 | Nahoru | #9
Tak jediná možná volba je ještě skusit SD do roku výroby 06 .
Taky jsem jak ty hledal něco, co bude opravdu"nejbrutálnější", co bude mít odezvu na plyn, že se z toho pose... Prostě nějakej bike, kterej musíš zkrotit aby tě potom odměnil.
Moje volba byla SD po skušenostech s RSV ,Tuonem a podobnými buchary . No a taky zpracování je oproti italovi někde jinde

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 18:21 | Nahoru | #10
zkus Moto Morini Corsaro....kámoš ho má a to je podle mě brutus..

1 reakcí na tento příspěvek brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 18:50 | Nahoru | #11
Jo je to holčičí motorka. I Raptora tu má pár holek! Zkus Corsaro nebo 1198.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 20:22 | Nahoru | #12
hiffson> No od tebe to sedí

3 reakcí na tento příspěvek brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 20:35 | Nahoru | #13
hledám dvoválcovej superbike, tím pádem Hyproš, Corsaro, SuperDuke odpadají, napadá mě ještě RC8 a pak tedy obligátní 1098/1198, o těch všichni v testech píšou, že je to až moc. Musí přece existovat bike, kterej bude mít motor s pořádným zátahem a dobrej podvozek se silnýma brzdama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 20:38 | Nahoru | #14
strakon> pravda bolí.

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 20:44 | Nahoru | #15
Parádní počteníčko Whistler Napsané v pohodě, bez hanění a přece zcela jasně. Jinak měl jsem možnost zkusit TLR a mně opravdu zklamalo, ale přičítám to přehnané démonizaci telete. Jak píšeš...zvuk TL-ka se mi vloudil do helmy a po pár kilometrech to bylo doslova nepříjemné. Zvuk motoru výfuky zcela zastínili a to je rozdíl oproti RSV. Těch rozdílů je tam samozřejmně víc a RSV je oproti TLS/R opravdu o něco dál. Někdo tu napsal, že RSV se moc nechce do vysokých, ale to je holý nesmysl. TL je parádní motorka a vždy se mi libila -zvlášť eR-ko Tyhle V2 kolem roku 2000 byly ještě vážně něco.

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 20:47 | Nahoru | #16

Whistler píše: hledám dvoválcovej superbike, tím pádem Hyproš, Corsaro, SuperDuke odpadají, napadá mě ještě RC8 a pak tedy obligátní 1098/1198, o těch všichni v testech píšou, že je to až moc. Musí přece existovat bike, kterej bude mít motor s pořádným zátahem a dobrej podvozek se silnýma brzdama


No RC8 je celkem surový V2 -to 1098/1198 je naopak velmi uhlazené, veškerá hrubost je potlačena na úkor ovladatelnosti. Její projev se přibližuje V4 a je to celkem tuctovka.

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 20:47 | Nahoru | #17

Whistler píše: hledám dvoválcovej superbike, tím pádem Hyproš, Corsaro, SuperDuke odpadají, napadá mě ještě RC8 a pak tedy obligátní 1098/1198, o těch všichni v testech píšou, že je to až moc. Musí přece existovat bike, kterej bude mít motor s pořádným zátahem a dobrej podvozek se silnýma brzdama



Tím výběrem si to zúžil prakticky na TLR, VTR SP, RSV a 916-998 Taky je otázka co si představuješ pod pojmem pořádnej zátah, všechno to má kolem 100 nm takže pocit síly bude podobnej, jen je otázka v jaký rychlosti a otáčkách to která dokáže.
Jel jsem na první KTM Supermoto o který se píše že je brutální a nepříšlo mi to, projev motoru byl hrozně zábavnej ale ve skutečnosti to jelo jako jiný stokoňový motorky.
Další věc je že zkoušet brutalitu na letišti je dost zavádějící, tam bych se klidně svezl i na CR500

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 20:54 | Nahoru | #18
zkus 999R, ale k tý se asi nedostaneš nebo RC8. Ale ne na letišti, ale na okruhu a poznáš co to ovládat pořádnej buchar

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 20:55 | Nahoru | #19
strakon> SP2 chce časem kupovat kámoš, tak jsem zvědavej vzhledově se mi líbí, ale na mojí postavu je to moc malá mrška, plexi je tak nizounko, že bych neviděl na budíky , navíc se mi nelíbí ta origo přístrojovka

mates.tl> já se na té motce nechtěl projet abych srovnával, ale chtěl jsem okusit bike, kterej je opředenej tolika řečma o koulích, síle a brutalitě, čekal jsem že mě to fakt chytne a budu z toho mít respekt, motorový srovnání jsem si dovolil až po tom co jsem zjistil, že to takovej voheň není

Packyn> některý lidi si na 2V sjedou a se slovy "děkuju nechci" ho zase vrátí, každýmu vyhovuje něco jinýho, kecy o tom, že už nebudeš chtít sedlat nic jinýho jsou mimo Busu bych vyzkoušel rád, ten objem musí bejt mazec, na můj styl jízdy nevhodná motorka, ale rád bych se svezl

Mayhem> čoveče řekl bych že RSV má zpracování na hodně vysoký úrovni, s KTM bych si dovolil tvrdit srovnatelný, když jsem si ho přivezl domů, moc se mi líbíly všechny sváry, odlitky, všechno je precizní a pasuje jak má, spíš mě zarazily odfláknuté odlitky držáků stupaček na monsterovi, to byla tragédie,

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:04 | Nahoru | #20
pojezdil jsem s tím po letišti protože mě zajímal projev motoru, ne jak motorka funguje jako celek, o akcereraci a brzdění motorem jsem si udělal dobrý obrázek, ono až by se ta CR500 na první tři kvalty zvedla a na čtyřku s pětkou po prásknutí z plynem přizvedla nebo zhoupla v tlumičích, bylo by jasno ...další věc, na které bych se chtěl svézt, 250 2T cross mě mile překvapil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:07 | Nahoru | #21

Whistler píše: hledám dvoválcovej superbike, tím pádem Hyproš, Corsaro, SuperDuke odpadají, napadá mě ještě RC8 a pak tedy obligátní 1098/1198, o těch všichni v testech píšou, že je to až moc. Musí přece existovat bike, kterej bude mít motor s pořádným zátahem a dobrej podvozek se silnýma brzdama


ducati streetfighter

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:12 | Nahoru | #22

Libor nx píše: ducati streetfighter


Ty wole neumíš číst? Hledá V2 SUPERBIKE!!! Poslední brutální V2 od Ducati je 999R!

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:19 | Nahoru | #23
ono zase každej chápe "pořádnej zátah" jinak, mě by se líbilo aby to mělo slušnej spodek a hodně silný střední pásmo, protože často se stává že motorku na okresce sbírám z nízkých otáček do středního pásma a pak řadím dál, málokdy se stává že bych držel jen ve vršku, z toho důvodu jsem opustil čtyřválec. Kdyby RSV mělo spodek jako TeLe a trochu silnější střední pásmo, to by se mi líbilo, protože podvozek a brzdy má z mýho pohledu super prostě mít motor kde když vezmu za plyn z nízkech otáček dostanu krouťák bez čekání a hned to nezdechne, nechá se trochu vytočit. Trocha vibrací by taky neškodila, abych o tom motoru věděl, u TeLete mi malinko chyběly, ty V90° twiny jsou opravdu jemné, u ducati to bude to samé, zajímala by mě ta RC8

1 reakcí na tento příspěvek brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:21 | Nahoru | #24
když to tak po sobě čtu, možná by stačilo motor TeLete trochu poupravit a posílit střední pásmo, ale pak by mi zase vadil podvozek a brzdy...když koukám na ceny 999 tak to není vůbec hrozné s mým ročním kilometrovým nájezdem by to klidně šlo

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:26 | Nahoru | #25
Whistler> Čím dál mám z tebe pocit, že ses narodil pro KTM RC8

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:28 | Nahoru | #26
no jo ale 999 jedině 999S a od roku 2005, nebo R, ale to je jinde

1 reakcí na tento příspěvek brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:29 | Nahoru | #27
mě RC8 překvapila, móóóóc zábavná motorka koupil jsem jí za super price na kšeft, ale bohužel sem se svezl a už neprodám

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:30 | Nahoru | #28
RC8 recenze Kdyby ses pro ni rozhodl napiš...pošlu ti jednu DMS-ku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:51 | Nahoru | #29
hiffson> Koukám, že tebe víc

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:52 | Nahoru | #30
na RC8 jsem koukal hned jak vyšla, na Motocyklu se mi moc líbila, pěkně se na ní sedělo, měla doboru ergonomii dneska jsou ceny kolem 200tkč ...uvidíme časem

spíš přemejšlím nad instalací PC3 na RSV, KN a výfuk, a chip v jednotce mám, možná by tomu pomohlo trochu doladění na brzdě
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist