globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řazení a převodovka u krosek
28.5.2011 v 13:37
Ahoj, zajímá mě jak mají řešené krosky (250 4takt) řazení (kolem roku 03,). Je to stejné jako u silničních motorek? Nebo tam mají poloautomatické řazení na způsob jawy? Nebo elektronické přerušení jiskry? Díky.

Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 13:55 | Nahoru | #1
Zadnej poloautomat, ani preruseni jiskry nemaj, prevodovka je "normalni".

1 reakcí na tento příspěvek Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 14:00 | Nahoru | #2
Takže řazení jedině se spojkou nebo s vrknutím plynu, natvrdo to tam kopat nejde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 14:03 | Nahoru | #3

KedaR_K píše: Takže řazení jedině se spojkou nebo s vrknutím plynu, natvrdo to tam kopat nejde..

vsecko de na zavodech to tam kazdy rube bez spojky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 14:09 | Nahoru | #4
TRX> Kolik mth pak taková převodovka vydrží??
btw. a jde to tam rubat i pod plným plynem?

(reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 14:13 | Nahoru | #5

KedaR_K píše: TRX> Kolik mth pak taková převodovka vydrží??
btw. a jde to tam rubat i pod plným plynem?

pri zaberu tesko normalne uberes sup ju tam a valis kolik vydrzi dost

Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 14:16 | Nahoru | #6
Pod plnym samozrejme radit nejde, jsou 2 moznosti bud ubrat a kopnout to tam, nebo drzet furt plnej a lehce si liznout spojku

1 reakcí na tento příspěvek Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 14:22 | Nahoru | #7
plyn lehce uberes a hned to tam kopnes , de o to aby motorka ve chvily prerazeni ani nebrzdila motorem ale ani aby nebyla v zaberu proste aby v momente prerazeni udrzovala tu chvilku konstatni rychlost pak tam kvalt spadne sam ze to ani neuslysis

PS: snad sem se vyjadril srozumitelne

(reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 14:22 | Nahoru | #8
KedaR_K> ty převodovky jsou na to stavěný. Kdyby měl člověk při každým řazení mačkat spojku, tak by to trvalo dlouho a bylo by to moc vysilující.. spojku při řazení používám jen pokud si jedu nějakou pohodovou jízdu, jinak stačí ubrat plyn a asi by to přeřadilo i pod plným, ale už to je trošku bolestivější. Ty převodovky vydrží většinou hodně, i když na některých nových motorkách se občas rozsype dost rychle ("odlehčování" všecho možnýho a horší materiály).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 14:24 | Nahoru | #9
Poly> Jasný neboj já to vše chápu. Jde o to že jsem dělal jen motory u silnici a krosku jsem v životě nedělal, tak mě zajímá, zda to mají řešené stejně nebo ne. A vidím že ano

(reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 14:26 | Nahoru | #10
KedaR_K> ale je možný, že některý krosky něco jako poloautomat mají, protože kámoš mi tvrdil, že na jeho KX 93 nebo co, to je..

3 reakcí na tento příspěvek Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 16:16 | Nahoru | #11
já tam rubu kvalty pod plným a jde to normálně, dělá to tak dalších x lidí, ty převodovky jsou na to stavěný

(reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 16:20 | Nahoru | #12

hanys888 píše: já tam rubu kvalty pod plným a jde to normálně, dělá to tak dalších x lidí, ty převodovky jsou na to stavěný

To si teda nemyslim

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 16:25 | Nahoru | #13

KedaR_K píše: Jasný neboj já to vše chápu. Jde o to že jsem dělal jen motory u silnici a krosku jsem v životě nedělal, tak mě zajímá, zda to mají řešené stejně nebo ne. A vidím že ano



Jo, u krosek to je fakt stejné jako u silnic, jediný poloautomat má pořád jen jawa

A proč to řešíš? Chceš nějak vylepšit to své rychlořazení? Díval jsem se na tvé video a fungovalo evidentně dobře

(reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 16:41 | Nahoru | #14

c.j. píše: Jo, u krosek to je fakt stejné jako u silnic, jediný poloautomat má pořád jen jawa

A proč to řešíš? Chceš nějak vylepšit to své rychlořazení? Díval jsem se na tvé video a fungovalo evidentně dobře

Jak jen Jawa a co CZ?

(reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 16:52 | Nahoru | #15

hanys888 píše: já tam rubu kvalty pod plným a jde to normálně, dělá to tak dalších x lidí, ty převodovky jsou na to stavěný


To tě musí mít převodovka hodně ráda

(reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 17:18 | Nahoru | #16

hanys888 píše: já tam rubu kvalty pod plným a jde to normálně, dělá to tak dalších x lidí, ty převodovky jsou na to stavěný

ty divochu.

Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 17:20 | Nahoru | #17
někde jsem se dočetl, že u krosek je jedno jestli řadíš s nebo bez spojky, ty převodovky jsou na to stavěné, já řadím se spojkou ale když už mám ztuhlé ruky tak to tam taky kopu bez spojky.

Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 17:49 | Nahoru | #18
Ze začátku jsem vždycky ubral plyn, ale to mě trochu brzdilo tak teď to tam dávám pod plným, spojku držím akurát ve výjezdu ze zatáčky a pak když brzdím jinak bych to zašlápnul zvuky to ma normální a témeř nejde poznat, že se řadil další kvalt

(reakce na) Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 20:40 | Nahoru | #19
c.j.> Kamarád má o to zájem na KXF250 tak zkoumám co a jak

Řazení a převodovka u krosek

28.5.2011 v 23:46 | Nahoru | #20
A ještě něco, v oblasti kolem řadičky jdou z motoru nějaké dráty (asi 5) je to na YZ 250F a u KX 250F (jen 2 myslím). Na co jsou napojené? K čemu slouží?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kx 250 f po seřízení ventilových vů... Kawasaki KX 250F David_20 3 28.8.2023 v 17:45 Krautkopf
Kx 250 f chadící kapalina vytéká z ... Kawasaki KX 250F David_20 12 24.10.2022 v 22:11 krokoš
Kawasaki KX450F 2011 Kawasaki KX 450, Kawasaki KX 250F, Kawasaki KX 450F petermx 2 21.10.2022 v 15:41 Crossař666
Kawasaki kx 250F ventily Kawasaki KX 250F Metrly 5 4.9.2022 v 11:00 stojnak16
Stržený šroub při výměně oleje kawa... Kawasaki KX 250F Lapi_ 10 12.8.2022 v 17:04 Valve


TOPlist