globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?
27.5.2011 v 19:51
Zdar lidi,

měl bych na ty techničtěji odborné jednu otázku. Jak docílit toho, aby sytič držel nějaký-určitý počet otáček? Respektive jak ho nastavit, aby držel otáček víc?
Když ho před nastartováním nebo i po nastartování vytáhnu, aby plnil svoji funkci, tak se podle zvuku (skoro) nic neděje. V praxi to vypadá tak, že nastartuju a buď musím moto polehounku projet a po chvilce ježdění je to zahřátý na optimum a nebo prostě chvilu držim trošku plynu aby se to zahřálo a nechcíplo to - prostě jak kdyby tam nebyl :/
Budu rád za vaše nápady, připomínky a tipy.

Díky a bahnu zdar!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

28.5.2011 v 18:49 | Nahoru | #1

dj_hroch píše: crasherx> Ano, obohatí směs, takže potom lépe chytá Na otáčky to primárně nemá vliv, ty se zvednoujako vedlejší jev až když se motor trochu prohřeje, ale to je jedno. Zkoušel jsi vyčistit všechny trysky a jestli se klapky otvírají jak mají a sytič pracuje správně? Čas od času je potřeba trochu pročistit, vše rozebrat a zkontrolovat a seřídit A ono také každý kus podle stavu se startuje jinak, některý motor chce sytič bez plynu a nic nedělat, některý třeba trochu mu pomáhat plynem, svět není ideální a teoretický

Pokud ti přijde že nepracuje, pomůže když přicpeš přívod vzduchu? To udělá efekt podobný.



Karbec a trysky sme čistili nedávno. Byly krapec špinavý, ale to je tak cca měsíc, max dva měsíce zpět. Za tu doby by se to nějak extrémě zanýst nemělo... snad Todle si nechám až jako poslední možnost, páč vytáhnout z tama karbec je práca na půl dňa
Přívodem vzduchu myslíš prostě dat něco kolem air filtru? Už aby přestalo pršet, kdybych to zkoušel doma, tak by mě asi pěkně hnali

(reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

31.5.2011 v 14:53 | Nahoru | #2
crasherx> Přicpávat sání je kravina, jak bys to chtěl dělat? To musí chodit samo aniž bys s něčím kvedlal nebo ucpával či pootáčel. Prostě ju zahřej, pak bez sytiče a bez plynu nastav volnoběh šroubkem volnoběžných otáček (viz manuál). Až bude studená, tak zkus nastartovat na sytič. S plynem nebo bez, na tom by zas tak nemělo záležet, ale až poběží, musí držet vyšší volnoběh. Pokud nedrží, povytáhni táhlo sytiče a otáčej s ním tak, aby se ten volnoběh zlepšil. Má to celý asi 20 otáček rozsahu, to by mělo stačit každýmu Esli nereaguje, musíš rozdělat a vyčistit karbec. Podle typu karburátoru může mít ještě vliv bohatost směsi, ale ne na každým to jde seřídit. 1 zub na jehle může být moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Teče benzin z karburátoru KTM EXC 250 Radek199 7 5.10.2023 v 15:26 Radek199
Jakou motorku KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM Duke 200 Zrustyyy 13 30.9.2023 v 19:15 papiboy


TOPlist