Power pure – Určené 15% na trať a zbytek do provozu. Skvělá volba pro občasné svezení na okruhu
- to sedí
1 reakcí na tento příspěvek Mischelin Power Pure - nové
1 reakcí na tento příspěvek Mischelin Power Pure - nové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
Legolend píše: Hlavně na nich nazapomeň někde hňápnout než se stačí trošku zajet
pěkně pomaličku je zajedu a pák to budem řezat
Teď tam mám ještě pirelky Supercorsa a jsem s nima víc než spokojený, ale chtěl sem zkusit něco jiného
2 reakcí na tento příspěvek Mischelin Power Pure - nové
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
_Dina_ píše: Rosťa89> hlavně dávej bacha!!!! dokud se nezahřejí,kloužou jako prase a na chladném asfaltu je to o držku-nepomůže ani zahřát!!! osobní zkušenost,už bych do nich nikdy nešel!!
a doprdele to si mě teda potěšil , ale dík za radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
(k tématu - u mě s Power One zkušenost výborná, s Power Pure žádná)
seccomk píše: Kolik by na nich měl být asi tak náběh? Tak 6-8 tkm?
podle jak jezdis.. kdyz nelitas po zadech plynem tak jo.. da se i 8500..
kdyz budes delat picoviny - slovy - litat po zadech plynem, rychlejsi presuny po dalnici 150+ tak min az o hodne min.. treba i jen 4500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
_Dina_ píše: Rosťa89>
hlavně dávej bacha!!!!
AD1
dokud se nezahřejí,kloužou jako prase
ad2
na chladném asfaltu je to o držku-nepomůže ani zahřát!!! osobní zkušenost,už bych do nich nikdy nešel!!
hele s čym to porovnavas cype?
jezdim je a mam druhou sadu. Puvodne na r1, ted na rsv, trochu jsem se bal ze to hustokruty brko védva na tom nebude drzet, ale drzi taky. Ale mam s nima trochu jiny zkusenosti nez pises.
AD1: power pure je opravdu VĚDOMĚ!! treba poradne zahrat, aspon 7km kdyz vic nic nezkazis.
ad2: tady nesouhlasim, naopak, kdyz je na studenym asfaltu zahrejes, tak drzej podle me slusne. S cim to porovnavas? Zajimalo by me co podle tebe drzi lip v extremnim chladu, tedy rekneme pod 5°C vzduchu a pod 2°C silnice.
celkove dle meho power pure a pilot power super guma na:
normalni jezdeni celorocne
jaro a podzim (teploty 12-20°C) vyborna prilnavost po dobrem zahrati ihodne rychle, vydrz taky OK.
dobra je ale v desti
spatna
leto - nevhodna na rychle jezdeni, prehriva se a pak muze klouznout bez varovani
v teplych mesicich naprosto nevhodna na okruh, prehreje se a viz o radekk vyse.
to samy plati pro Pilot Power
Power pure ma na stredu stejnou smes jako cela Pilot Power a trochu mekci boky.
Naposledy editováno 26.05.2011 15:21:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
Spijker píše: hele s čym to porovnavas cype?
jezdim je a mam druhou sadu. Puvodne na r1, ted na rsv, trochu jsem se bal ze to hustokruty brko védva na tom nebude drzet, ale drzi taky. Ale mam s nima trochu jiny zkusenosti nez pises.
AD1: power pure je opravdu VĚDOMĚ!! treba poradne zahrat, aspon 7km kdyz vic nic nezkazis.
ad2: tady nesouhlasim, naopak, kdyz je na studenym asfaltu zahrejes, tak drzej podle me slusne. S cim to porovnavas? Zajimalo by me co podle tebe drzi lip v extremnim chladu, tedy rekneme pod 5°C vzduchu a pod 2°C silnice.
celkove dle meho power pure a pilot power super guma na:
normalni jezdeni celorocne
jaro a podzim (teploty 12-20°C) vyborna prilnavost po dobrem zahrati ihodne rychle, vydrz taky OK.
dobra je ale v desti
spatna
leto - nevhodna na rychle jezdeni, prehriva se a pak muze klouznout bez varovani
v teplych mesicich naprosto nevhodna na okruh, prehreje se a viz o radekk vyse.
to samy plati pro Pilot Power
Power pure ma na stredu stejnou smes jako cela Pilot Power a trochu mekci boky.
na te YUKINĚ ti to bude držet i na sněhu,CAN!!
Naposledy editováno 26.05.2011 18:24:47
_Dina_ píše: na te YUKINĚ ti to bude držet i na sněhu,CAN!!
loni jsem byl v harrachove 22.ledna, snehu bylo dost a cestou zpatky nekdo kdo me potkal v aute nameril -13.. jsou z toho krasny fotky s R1..
ale zajima me ktery gumy se chovaj v poradnym chladu lip nez Pilot Power/Power Pure.. Pure maji na stredu stejnou smes..
2 reakcí na tento příspěvek Mischelin Power Pure - nové
Akorát při cestě zpátky domů sem si to frčel po dálnici nějakých 280km/h bližil se sjezd a tak že sjedu a ejhle nemužu zatočít. Pral sem to do zatáčky vahou těla aby ta mrcha zatočila.
Zastavím a přední guma prázdná. Říkám do pi*e druhy defekt za během 14 dnů. Tak nic dojel sem to knejb.benzince (350m) doufoukl a dojel dom. Ráno se vzbudím, kontoluju gumu, tlak stabilní... nechápu
TAK TEĎ MĚ ŘEKNĚTE PROČ BĚHEM JÍZDY UŠLA A TEĎ DRŽÍ.nERAD BYCH ABY SE TO ZOPAKOVALA.PODRUHÉ UŽ TO UKOČÍROVAT NEMUSÍM.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
Rosťa89 píše: tak sem si teda v neděli vyjel. Ze začátku jsme jim moc nevěřil, ale po pár sjezdech už se zahřáli a dovolil jsme si čím dal tím víc. Nakonec jsem si i brnkal sliderama. Lepí pěkně, 1, 2 plný, prokluz žádny.
Akorát při cestě zpátky domů sem si to frčel po dálnici nějakých 280km/h bližil se sjezd a tak že sjedu a ejhle nemužu zatočít. Pral sem to do zatáčky vahou těla aby ta mrcha zatočila.
Zastavím a přední guma prázdná. Říkám do pi*e druhy defekt za během 14 dnů. Tak nic dojel sem to knejb.benzince (350m) doufoukl a dojel dom. Ráno se vzbudím, kontoluju gumu, tlak stabilní... nechápu
TAK TEĎ MĚ ŘEKNĚTE PROČ BĚHEM JÍZDY UŠLA A TEĎ DRŽÍ.nERAD BYCH ABY SE TO ZOPAKOVALA.PODRUHÉ UŽ TO UKOČÍROVAT NEMUSÍM.
Ahoj, já bych šel určitě po ventilu. Při takové rychlosti se hodně ohýbá a uchazi kolem něho vzduch. Pokud na něm nemáš nějaký chránič. Čím delší ventil, tím více na pytchu.
Smejki píše: Ahoj, já bych šel určitě po ventilu. Při takové rychlosti se hodně ohýbá a uchazi kolem něho vzduch. Pokud na něm nemáš nějaký chránič. Čím delší ventil, tím více na pytchu.
Mám radši koupit nový? Nějaký kratší? Fakt bych nechtěl aby se to zopakovalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
Dawe02 píše: Rosťa89> mas rovny ventilek? Jestli ano, pak si porid zalomeny nebo alespon kovovou cepicku s tesnenim. Pri rychle jizde na rovny ventilek pusobi setrvacna sila proti pruzince a dochazi ke ztrate tlaku, znama vec.
Mám rovný. Pro mě věc neznámá...
Mrknu se na netu po nějakém zalomeném teda
1 reakcí na tento příspěvek Mischelin Power Pure - nové
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
Smejki píše: Ahoj, já bych šel určitě po ventilu. Při takové rychlosti se hodně ohýbá a uchazi kolem něho vzduch. Pokud na něm nemáš nějaký chránič. Čím delší ventil, tím více na pytchu.
Když to je bezdušová pneu,tak tam žádný ventil nemůže ani být,né???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mischelin Power Pure - nové
Rod píše: taky můžu doporučit ventilek do strany, jednak kvůli zmíněnýmu, ale taky kvůli komfortu při kontrole tlaku nebo foukání
Kde ho seženu?v zkoušel jsem to jednou hledat a nic jsem nenašel
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35591 | Včera v 21:24 Veverčák |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |