globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Žárovka
16.5.2011 v 20:48
Zdravim vsechny,
mam mensi problem na moji kawasaki, zarovka vepredu sla jde pouze obrysovka(coz je zarovcicka mimo) a na H4 jde pouze dalkovy. Tak jsem to dneska vymenil za jinou H4, asi dvakrat jsem ji probliknul, klasicky potkavaci, pak dalkovy a praskla znova (nebo spis na zarovce nic nevidim, ale proste jde zase jenom dalkovy). Tak nevim jestli mam zkusit jeste jednu a nebo jestli je nekde nejaka ,,pojistkova skrin,, ci tak neco a nebo co by mohlo byt zavadou.
Jinak pouzivaji se klasicke H4 jako na auto ?
Jeste jsem se chtel optat kolik maji byt nafoukane kola?Sam ci s batuzkem-jestli je rozdil ci neni.
Predem dekuji za rozumne odpovedi. Jsem s takovouto motorkou zacatecnik, tak nemam velke zkusenosti.
Predem dekuji.

Uzavřeno 26.12.2011 v 20:24 uživatelem Andrew_88

Naposledy editováno 16.05.2011 20:50:08

Žárovka

16.5.2011 v 21:33 | Nahoru | #1
ahoj,
-ohledně foukání pneu mrkni do manuálu
-žárovky jsou stejné jako do auta
-kdyby to byla pojistka tak by nepomohla vymena zarovky - resp kdyz jsi dal novou tak ti chvilku fungovala na potkávačku i dálku... a nevím jestli tam není pojistka na celý okruh světel, každopádně na ně můžeš taky mrknout

Žárovka

16.5.2011 v 22:25 | Nahoru | #2
Mam ten samej problém, jen doufám že mi po výměně nepraskne nová tak jako tobě.Řidiči mě dneska cestou z práce museli mít obzvlášt rádi, celou cestu na dálkový abych viděl .. pár si jich i bliklo

1 reakcí na tento příspěvek Žárovka

17.5.2011 v 08:50 | Nahoru | #3
Zkus vyndat žárovku a změřit kolik ti tam teče proudu. Když ti tak praskaj

(reakce na) Žárovka

17.5.2011 v 10:17 | Nahoru | #4

bezsva píše: Zkus vyndat žárovku a změřit kolik ti tam teče proudu. Když ti tak praskaj

a jak by ten proud zmeril, kdyz ji vynda

pokud ti systematicky praskaj zarovky, tak bude asi perpeti na palubnim uzlu - zmer palubni napeti v ruznych otackach (pokud bude prepeti, mohl by byt spatny regulator)

P.S. pojistkova skrin problem nebude (to by slo bud uplne nebo vubec)

Naposledy editováno 17.05.2011 10:18:14

Žárovka

17.5.2011 v 10:22 | Nahoru | #5
Takové domařešení, když ve škodovce praskaly žárovky, stočila se z drátu taková spirála, která se zapojila do okruhu před žárovkou, jako odpor...

1 reakcí na tento příspěvek Žárovka

17.5.2011 v 11:49 | Nahoru | #6
s otáčkama to nemá nic společného,stačí když přemačkávam mezi potkávacíma a dálkovýma a běží na volnoběh bez přidávní plynu.

(reakce na) Žárovka

17.5.2011 v 12:02 | Nahoru | #7
Andrew_88> v tom pripade proved mereni palubniho napeti bez zavislosti na otackach

Žárovka

17.5.2011 v 12:11 | Nahoru | #8
problém může byt v montáži.stačí jenom aby si sáhl na sklíčko žárovky to se zamastí proto může hned prasknout

Žárovka

17.5.2011 v 12:17 | Nahoru | #9
ano, to je taky pravda...

2 reakcí na tento příspěvek Žárovka

17.5.2011 v 22:24 | Nahoru | #10
Toho jsem si vedom. Daval jsem si pozor. A zarovka nepraska, pouze se nerozsviti. Napeti jde dobre. Podle meho nejake relatko. Zitra na to mrknu.

Naposledy editováno 18.05.2011 00:32:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka

17.5.2011 v 22:37 | Nahoru | #11
Andrew_88> neni zrada v tom prepinaci na dalkace? nejakej spatnej kontakt nebo neco? nebo ukroucenej drucik?

(reakce na) Žárovka

18.5.2011 v 00:30 | Nahoru | #12
WHTRDR> Co mas na mysli tim ,,ukroucenej drucik,, ???
A co by mel spolecnyho ten prepinac na dalkovy s tim druhym prepinacem. Ten prepinac na dalkovy je samostatne na levej strane. A ten druhej prepinac na potkavaci a obrysovku je na pravo.

Naposledy editováno 18.05.2011 00:32:31

1 reakcí na tento příspěvek Žárovka

18.5.2011 v 00:46 | Nahoru | #13
Dávat pozor při montáži nestačí. Nevíš kolik lidí na tu baňku matlalo prstama už před tebou. Já jí vždycky před montáží odmastím. Ale jestli se nerozlítla baňka, tak to tím není. V podstatě to může mít 3 příčiny:
1. mizerná žárovka
2. přepětí v palubní síti (nejspíš vadný regulátor dobíjení)
3. při přepínání ti zůstává viset relátko a svítí obě vlákna - dálkové i potkávací. Většinou to způsobuje špinavý kontakt na relátku, to se pak tzv. lepí a neodtrhává

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka

18.5.2011 v 07:25 | Nahoru | #14
gnat> Kde bych nasel to relatko ?

Žárovka

18.5.2011 v 20:00 | Nahoru | #15
Tak zrejme bude problem v patici co je na zarovce. Zrejme nejak zaoxidovana. Da se vymenit pouze patice a nebo se musi celej kabel ?

Žárovka

19.5.2011 v 22:36 | Nahoru | #16
Evidente mi dosly nervy na to,takze to necham na origos servis.

(reakce na) Žárovka

20.5.2011 v 13:36 | Nahoru | #17
Andrew_88> hledal bych to rele asi někde v pojistkové skříni

Žárovka

30.5.2011 v 23:20 | Nahoru | #18
Tak vypalenej prepinac svetel. SHANIM TIMTO NEJAKY ,,JETY,, ale FUNKCNI.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist