globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomalu padá plyn
16.5.2011 v 12:51
Ahojky,
mám měsíc zakoupené Virago 535. Je to super motorka, nic méně se mi na ní začal projevovat problém s pomalým padáním plynu. Bohužel šla do servisu, ale tam se nějak nezadařilo. Vyměnily trysky, slepili jakousi membránu vyčistili karburátor. Plyn stále padá pomalu. V druhém servisu mi řekli, že to bude dělat ta lepená membrána. No cena jedné i se šoupátkem je však kolem 4500,- kč. Někde jsem tu našel informaci, že by snad šla použít membrána s YUKI 400 Darke.
Nemáte zde náhodou někdo zkušenost s výměnou tohohle dílu, jeho cenou či případně s použitím té membrány s YUKI 400 ?

Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 13:06 | Nahoru | #1
Zdar, kdysi někdo dával ODKAZ na nějakého německého výrobce, ceny lidové. Osobní zkušenost nemám ale nějaké yuki bych se tady já vyhnul obloukem.

1 reakcí na tento příspěvek Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 13:47 | Nahoru | #2
Pomalé klesání otáček dělá špatná synchronizace karburátorů nebo netěsnost v sání. Pokud jsou seřízené ventilové vůle a následně udělaná synchronizace správným způsobem, chtělo by to zkontrolovat na těsnost všechny karburátorové příruby.
Je na té motorce ta zatracená americkošvýcarská AIS ekologie? Ty trubky okolo válců navíc? Jestli jo, nacvičit s tím heblem vrh do dálky a všechny otvory po něm zaslepit.

edit: S lepenou membránou jsem jezdil a chovalo se to normálně. Tak buď je to zalepené blbě, nebo je problém jinde.

Naposledy editováno 16.05.2011 13:48:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 15:00 | Nahoru | #3
1100Virago> No já Ti nevím, slepené to bude asi správně, protože se odstranila i jedna ze závad. A to bylo, že se plyn sám od sebe zvedal. Třeba na křižovatce, když jsem měl vyřazeno. Ten první servisák říkal, že se mu pořádně v jednom karburátoru nepodařilo vyčistit nějaký kanálek, který prý je propustný o 50% míň jak ten samý ve druhém karburátoru. Co se týče těsnění tak ty by měli být OK.
Jinak pokud je motorka studená, tak ten plyn padá poněkud rychleji. Nejlépe je to poznat u řazení. Když je motorka studená tak řazení navrch i dolů v poho. Pokud se zahřeje a čím více se zahřeje tak řazení směrem na vrch je vždy po mírným plynem, protože spadnutí trvá cca. 3-5 sekund. Dolů je to lepší, protože když pustím plyn při zařazené rychlosti tak to spadne podstatně rychleji. Tudíž řazení směrem dolů je vcelku bezproblémové. Někdy to sice mírně viset zůstane, ale většinou to jde dolů.
Ještě ta motorka dělá jednu zajímavost. Když je studená tak nedrží volnoběh. Pokud dám sytič do jakékoliv polohy tak to jde po chvilce do vysokých otáček. Jakmile ho posunu skoro do polohy vypnuto tak to zdechne. Nemohu najít polohu kdy by to drželo mírně zvýšené otáčky. To se děje vždy po prvním startu a nebo po delším stání, třeba 2 až 3 hodinky.

(reakce na) Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 16:04 | Nahoru | #4
Evžik> Musíš pomalinku mě taky po dlouhy zimě než se ohřála musel jsem mít sytič docela dlouho než se chytla jinak nedávej tam nic z yukiny sice jsou to kopie ale ta yuki co jsem četl tak se rozbijí celkem fest. A majitelé tam davají právě věci z viraga 535 aby to vůbec fungovalo

Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 16:24 | Nahoru | #5
seridit karbece ohnes plisky od plovaku podle manualu a bude to gut

Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 18:01 | Nahoru | #6
Ale hovno,všechno projít,od lanka,až ke karbcum.Honem hledat něco protrženýho apod. je blbost.Jít tou logickou cestou.Proč hned "je díra,netěsnost,karbce nesynchronizovaný atd.Když to do teďka jelo,není důvod(stát se může vše"),ale pak z toho stejně vyjde hovadina,kterou by čeek nečekal.V klidu a v pohodě,nakonec zjistíš,že to byla blbost.Nehledej vědu a jeď systematicky.Měl jsem ji a je to dobrá motorka.Vono závady jsou k něčemu dobrý,aspoň si je vošáhneš a pak budeš vědět co a jak.My se na Jawách vyučiĺi,sralo se to každou chvíli,někdy ne,ale to byla Jawa.Ale bavilo nás to,prostě udělat spojku na silnici,když se to zadřelo,pochchcat motor,abys to trochu zchladil a moh si na ňom něco dělat.Já vím,doba je jinde,ale stejně,dovedeš si představit,že neexistovala odtahovka?Měj se.

Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 18:44 | Nahoru | #7
No tak při mém štěstí to bohužel není nic jednoduchého. Karbiky 2x rozdělané, pokaždé najitá nějaká závada. Po složení se sice vyřešili nějaké doprovodné závady, nic méně plyn stále padá pomalu. Jinak seřízena je skvěle. Tlaky ok, karbiky jsou prý pomalu jako nové. Jel jsem s ní 140 a až na drobná hluchá místa táhne jako divá. Těch 140 nebyla konečná jen můj pud sebezáchovy už mi nedovolil jet rychleji

Pomalu padá plyn

16.5.2011 v 18:52 | Nahoru | #8
Membránou pomalé klesání otáček určitě není, to tě celkem lakujou.. S prasklou membránou se bude šoupátko pomalu/vůbec otevírat. 3oupátko vrací pružina, takže na vracení šoupátka nemá membrána vůbec žáden vliv. Buď nejsou sesynchronizované karbce nebo to někde přisává vzduch. Není někde prasklá (ztrouchnivělá) příruba karbce? Nebo gumy mezi karbci a airboxem? Skutečně těsní?

2 reakcí na tento příspěvek Pomalu padá plyn

17.5.2011 v 09:42 | Nahoru | #9
Veškeré těsnění jsou vyměně. To bylo první po čem servisák šel. Ten druhý servisák tvrdí, že membrána vůbec nemusí být poškozena. Že je prostě po těch 11 letech stará a že už není tak pružná jak byla. A to prý může působit ten problém s pomalým padáním plynu. A přiznám se, že v nákresu karburátoru jsem žádnou pružinku co by vracela šoupátko neviděl.

(reakce na) Pomalu padá plyn

17.5.2011 v 20:22 | Nahoru | #10

Evžik píše: Veškeré těsnění jsou vyměně. To bylo první po čem servisák šel. Ten druhý servisák tvrdí, že membrána vůbec nemusí být poškozena. Že je prostě po těch 11 letech stará a že už není tak pružná jak byla. A to prý může působit ten problém s pomalým padáním plynu. A přiznám se, že v nákresu karburátoru jsem žádnou pružinku co by vracela šoupátko neviděl.



Pružina je na pozici č.4

(reakce na) Pomalu padá plyn

18.5.2011 v 00:32 | Nahoru | #11

Evžik: ...Ten druhý servisák tvrdí, že membrána vůbec nemusí být poškozena. Že je prostě po těch 11 letech stará a že už není tak pružná jak byla. A to prý může působit ten problém s pomalým padáním plynu...


Hele, sežeň si nějaké opravdové servisáky, a ne někoho, kdo si na to jen hraje. Tohle jsou hovadiny non plus ultra. Jak píše c.j., s velkou pravděpodobností ti to někde přicucává falešný vzduch, což je i příčina nestabilního volnoběhu za studena. Mimochodem, proč ti měnili trysky a které a za jakou velikost je vyměnili?

1 reakcí na tento příspěvek Pomalu padá plyn

18.5.2011 v 07:50 | Nahoru | #12
Trysky měnili protože byly vymačkané, prý. Ono těch závad při rozdělání bylo víc, trysky, špatné těsnění pod přírubou prvního válce, rozlepená membrána, usazeniny v karbecích, chybějící těsnění pod vzduchovým filtrem.
Za jakou velikost trysek to měnili vůbec netuším. Motorku mám měsíc a těmhle věcem vůbec nerozumím. Prohlížel jsem si ty příruby a vše kolem nich a vypadá to všechno jako nové. Asi nechám teda ještě vyčistit ty karbiky ultrazvukem ať je jistota, že jsou dokonale průchozí a uvidíme. Třeba si ten druhý servisák něčeho všimne až to rozebere. Něčeho co ten první přehlédl.

(reakce na) Pomalu padá plyn

18.5.2011 v 07:55 | Nahoru | #13
Evžik> domluv se s 1100Viragem, jestli se ti na to nepodívá, nemáš to daleko

1 reakcí na tento příspěvek Pomalu padá plyn

20.5.2011 v 16:31 | Nahoru | #14
přikláněl bych se taky k jiným servisákům, já měl motorku starou 23 let a jak panečku fungovala. Karbce ve výbornym stavu. Tím chci říct že 11 let není žádnej věk. Bude tam někde přisávat falešnej vzduch. Myslím si že ti machýrci co ti to opravujou dobře vědi že o tom nic nevíš a vymýšlej si kraviny aby z tebe mohli tahat prachy.

(reakce na) Pomalu padá plyn

2.6.2011 v 18:40 | Nahoru | #15

chuan píše: přikláněl bych se taky k jiným servisákům, já měl motorku starou 23 let a jak panečku fungovala. Karbce ve výbornym stavu. Tím chci říct že 11 let není žádnej věk. Bude tam někde přisávat falešnej vzduch. Myslím si že ti machýrci co ti to opravujou dobře vědi že o tom nic nevíš a vymýšlej si kraviny aby z tebe mohli tahat prachy.

Moc zdravím nevím jestli se ti podařilo vyřešit problém s motorkou,pokud ano byl bych moc rád kdyby jsi mi dal vedět kde byla chyba,Virago535 mám taky a řekl bych že asi uplně stejný problém.Membrány mám nové příruby karbcu taky ventily a podtlaky OK,hladiny v karbcích taky gut.Motorku nastartuju běží v poho když se zahřeje nedrží volnoběh když ho zvednu pomocí šroubu a přidám plyn tak pro změnu pomalu padají otáčky.Už nevím kde hledat dík za každou dobrou radu.

Pomalu padá plyn

2.6.2011 v 18:46 | Nahoru | #16

Mimochodem membrány jsem sehnal za pohodovou cenu na wemoto.cz.Bohužel motorka stale mimo provoz tak nemužu potvrdit že jsou dobré.

Pomalu padá plyn

3.6.2011 v 12:35 | Nahoru | #17
V tomto e-shopu mas membrany za 2.117,-Kc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 14.5.2024 v 11:01 _Kovboj_
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist