bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW Dakar
15.5.2011 v 21:23
Zdarvím...tak nastala doba kd\y jsem prodal gsxr a poohlížím se po nějém tom endurku.Docela mi vrtá hlavou XT660X/R ale všude čtu že výkon/váha nicmoc a taky to že mám 184cm k tomu nepřispěje k dobru.CHtěl bych nějaké vyšší endurko a narazil jsem na toto BMW BMW F650GS DAKAR ale co mě na něm zaráží že je dot levné oproti konkurenci a mám i pár detailů co mu chybí...samolepky,zrcátka.... nemám to zrovna blízko abych se tam jel osobně podívat,takže budu rád za vaše rady a názory.Případně co by jste doporučili v podobné kategorii do 80000,- Díkes
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek BMW Dakar

15.5.2011 v 21:36 | Nahoru | #1
bacha na dovozy z itálie!!! Jsou to špagetky, hlavně se mi nezdají ty kilometry, pže ten vejfuk už je slušně vypálenej. Zároveň je to staroch, koupil bych novější ročník.

(reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 21:38 | Nahoru | #2
dzakub13> ok dík za názor..každá rada pro mne dobrá...

(reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 22:03 | Nahoru | #3

dzakub13 píše: bacha na dovozy z itálie!!! Jsou to špagetky, hlavně se mi nezdají ty kilometry, pže ten vejfuk už je slušně vypálenej. Zároveň je to staroch, koupil bych novější ročník.



všímáš si věcí naprosto nepodstatných. Výfuk mají GSa opálenej všechny. Většinou zejména samozřejmě pravou stranu.
Ale že ta motorka nemá polepy (byla zřejmě stříkaná), nemá bastry, nemá kryt na řetěz a lízátko (asi byla lítaná v terénu, čemuž dosvědčují i gumy), nemá zrcátka, řetězovka je prakticky po smrti a první co bude že bude muset jít koupit gumy, na to neupozorníš.

Edit: jinak k věci. XT660X je těžší než BMW, jede o malinko méně, ale hlavně má úplně legrační podvozek. Už o tom bylo psáno docela dost, podvozek absolutně neodpovídá motorce a je naprosto nečitelnej. U toho BMW jsou ty km samozřejmě naprostý nesmysl. Počítej že bude mít určitě nalítáno přes 60tis. Takže počítej že spojka, nebo alespoň spojkové pružiny už budou na pochodu. Jinak Dakar je suprová motorka, můžu jen doporučit, z vlastní zkušenosti

Naposledy editováno 15.05.2011 22:11:40

1 reakcí na tento příspěvek BMW Dakar

15.5.2011 v 22:18 | Nahoru | #4
ok..tak to vypadá že nabídku toho motobazaru vypoutím z hlavy.A co by jste jinak řekli normal ''nízkému'' bmw?tak trochu mám obavy že bych se na 1válci unudil ale jak stárnu,tak blbnu a rychlost už pro mne není priorita.Takže bych rád nco na čem se dá občas odskočit na nějakou tu polňačku.Typ moto jako Transalp mě moc nebere.Rád bxch něco obratného.

(reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 22:24 | Nahoru | #5

honza511 píše: ok..tak to vypadá že nabídku toho motobazaru vypoutím z hlavy.A co by jste jinak řekli normal ''nízkému'' bmw?tak trochu mám obavy že bych se na 1válci unudil ale jak stárnu,tak blbnu a rychlost už pro mne není priorita. Takže bych rád nco na čem se dá občas odskočit na nějakou tu polňačku.Typ moto jako Transalp mě moc nebere.Rád bxch něco obratného.


Nízké BMW bude s tvými 184 cm opravdu moc nízké Ledaže by sis sehnal zvýšené sedlo, což není až tak jednoduchý. To ten Dakar je už v základu asi o 4cm vyšší a je to dost vidět. S nízkým GS na výlety mimo silnice zapomeň. nebo jen s opatrností. Je opravdu dost nízké. Když k tomu přičtu (odhaduji) tvou váhu kolem 90-ti kilo, tak je to do terénu skoro nesmysl. S Dakarem to určitě půjde. Tam jsou limitem jen gumy a šikovné ruce.
S tímhle jednobuchem se nudit nebudeš. Samozřejmě, GSXR to zdaleka není, je to prostě jiný typ motorky.

edit: http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/517044-xtz-750-super-tenere.html

edit2: http://www.motoinze...-dl-650-v-strom.html

Naposledy editováno 15.05.2011 22:28:59

2 reakcí na tento příspěvek BMW Dakar

15.5.2011 v 22:28 | Nahoru | #6
Honza551: To Báwíčko jsem si v tom Benešově nedávno prohlížel,....vypadalo dobře. Nebál bych se toho.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 22:32 | Nahoru | #7

Matess727x píše: Honza551: To Báwíčko jsem si v tom Benešově nedávno prohlížel,....vypadalo dobře. Nebál bych se toho.



no, já ti nevím. Když jsem sháněl TDM, byl jsem v Benemoto jedno skouknout a nalhali do inzerátu co se dalo. Prý 17tis najeto, se serviskou, super stav, apod. Bylo to sežraný, bouraný, stočený, chcalo to všude a serviska byla falešná. Málem jsem jim to jejich TDM vrazil do úsměvu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 22:33 | Nahoru | #8
Matess727x> nj a teď babo raď ...je fakt že mu chybí pár věcí který by tam vlastně v origo měli být.Škoda že tio nemám kolem komína abych to omrknul

BMW Dakar

15.5.2011 v 22:35 | Nahoru | #9
na fotce svodů výfuku je vidět flek v místě pod vodní pumpou - to je místo častýho úniku chladící kapaliny (ojede se gufero a kapalina odkapává).
můj motokámoš to měl taky, nehlídal moc stav kapaliny a při přehřátí se mu zkroutila hlava :-/

(reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 22:36 | Nahoru | #10
seikos> JJ odhad máš dobrý...184/90kg...kuwa proč ty Dakary jsou tak drahý Vstrom měl taky napadl ale asi nebude tak obratný jako báwo.Kámoš mi doporučoval KTM LC4 640 ale ty servisní intervaly mě dost odrazují.Njn mít na prdeli tak 150tis tak jdu do velkého GS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 22:40 | Nahoru | #11

honza511 píše: Matess727x> nj a teď babo raď ...je fakt že mu chybí pár věcí který by tam vlastně v origo měli být.Škoda že tio nemám kolem komína abych to omrknul



že je řetěz čistej, neznamená že je nová řetězovka. Je jasně vidět jak jsou zuby ouzký a na kyvce je na konci. Takže 3000 řetězovka, 4500 gumy + cca 3000 originál bastry, 2500 originál zrcátka, 2500 kryt na řetěz + lízátko + 1000 polepy. A máš to v originálu
Takhle tu motorku ani neprotáhneš technickou a nepřihlásíš.

Dakary jsou tak drahý proto, že jsou prostě předražený. Co třeba se podívat po GS1100? Samozřejmě nebude to tak obratný jako Dakar. Ten je lehounkej a svižnej.
V-Strom 650 je takovej trochu skůtr. Do města krásně ovladatelnej a lehkej taky. Máme jednoho doma. Že je velikej, to jen tak vypadá. Podle mě je to za ty peníze lepší volba než obstarožní Dakar z roku 2000. Za cenu Dakara 2000 koupíš V-stroma 2005

Naposledy editováno 15.05.2011 22:43:44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 22:47 | Nahoru | #12
seikos> njn chápu že ty brambory prostě jsou nadhozený.Vstrom je pomalu jak Transalp atd.to mě moc neláká.Nepohrdnu ani motardem ale tam je to omezený těmi pneu.Škoda že není tolik chváli na to XT660.Podle mne je to docela povedená moto i designem.Stačí mi když to pojede max těch 170.Už nemusím lámat rekordy.

(reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 22:50 | Nahoru | #13

honza511 píše: seikos> njn chápu že ty brambory prostě jsou nadhozený.Vstrom je pomalu jak Transalp atd.to mě moc neláká.Nepohrdnu ani motardem ale tam je to omezený těmi pneu.Škoda že není tolik chváli na to XT660.Podle mne je to docela povedená moto i designem.Stačí mi když to pojede max těch 170.Už nemusím lámat rekordy.



no, chápu tě. Ale ano. Dakar je oproti V-stromu takovej divočák. V-strom je opravdu hodně mírná motorka. Zkus se ale někdy svézt a uvidíš, třeba ti sedne. Oproti Dakaru má i dost výhod. Víc jede, lépe brzdí a i podvozek se mi zdál na české silnice o dost lepší. Nehledě zě kapotáž exkluzivně chrání na cestách. A vytáhneš z něj 200 Což na 650 cestovní enduro není špatný. A to se počítá

Edit: ale stejně bych šel do Dakara Ale modrého - dvojsvíčku

Naposledy editováno 15.05.2011 22:51:30

(reakce na) BMW Dakar

15.5.2011 v 22:58 | Nahoru | #14

seikos píše: no, já ti nevím. Když jsem sháněl TDM, byl jsem v Benemoto jedno skouknout a nalhali do inzerátu co se dalo. Prý 17tis najeto, se serviskou, super stav, apod. Bylo to sežraný, bouraný, stočený, chcalo to všude a serviska byla falešná. Málem jsem jim to jejich TDM vrazil do úsměvu


...fakt jo?Já s nima nemám špatnou zkušenost.Ikdyž,...on to prý má už někdo jinej a ne p.Křeček. Já tam kupoval ještě za Křečka.

1 reakcí na tento příspěvek BMW Dakar

16.5.2011 v 06:30 | Nahoru | #15
U Dakara i u F650GS se dívej spíš po 2003 a vejš mají jinou řídící jednotku a menší spotřebu (možná i některý 2002)
Jinak jestli chceš velký BMW tak kup 1100GS dá se sehnat za slušný peníze

(reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 06:32 | Nahoru | #16

Vondri píše: U Dakara i u F650GS se dívej spíš po 2003 a vejš mají jinou řídící jednotku a menší spotřebu (možná i některý 2002)
Jinak jestli chceš velký BMW tak kup 1100GS dá se sehnat za slušný peníze


2000 maji spotřebu kolem 3,5 a od 2003 asi 3,4

BMW Dakar

16.5.2011 v 08:09 | Nahoru | #17
někdy v roce 2002 se začaly dělat v DE do té doby v IT, prý dost poskočila kvalita, takže hledej konec 02 a novější.

Naposledy editováno 16.05.2011 08:09:20

BMW Dakar

16.5.2011 v 09:32 | Nahoru | #18
proste za dakara si musis priplatit no,ale stoji to za to xtx je proti tomu takove nic..dakar je plnohodnotny krosovy cestak ja bych jinou moto nechtel,jak na nej hodis ladak a treba vetsi rozetu tak te ta motorka uplne pohlti a proste te bude bavit..!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 12:39 | Nahoru | #19

honza511 píše: seikos> njn chápu že ty brambory prostě jsou nadhozený.Vstrom je pomalu jak Transalp atd.to mě moc neláká.Nepohrdnu ani motardem ale tam je to omezený těmi pneu.Škoda že není tolik chváli na to XT660.Podle mne je to docela povedená moto i designem.Stačí mi když to pojede max těch 170.Už nemusím lámat rekordy.



170 :) .... ubrer 20 a jsi na rychlosti, ktere se da rozumne dosahnout - ale u jednovalce je to na predjeti a konec, jinak ti upadne telo a po chili i sroubky z moto, Dakar na tom bude velmi podobne ;) idealni rychlost je 100 dlouhodobe, jinak to trapis je to delany spis na plyn & brzda, pak to toc klidne na 150 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 12:50 | Nahoru | #20

Breakpain píše: 170 :) .... ubrer 20 a jsi na rychlosti, ktere se da rozumne dosahnout - ale u jednovalce je to na predjeti a konec, jinak ti upadne telo a po chili i sroubky z moto, Dakar na tom bude velmi podobne ;) idealni rychlost je 100 dlouhodobe, jinak to trapis je to delany spis na plyn & brzda, pak to toc klidne na 150 :)



nemluví o běžné rychlosti, ale o maximální. A 170-180 GS udělá

BMW Dakar

16.5.2011 v 16:35 | Nahoru | #21
No nevím jak moc to je s maximálkou ale kámoš si teď koupil Aprilia 650 Strada Trail-stejný motor jako XT660 a jede mu cca 180-měřěno i jinou moto.A když jsem měl ještě Kawu tak jsem potkal malé GS a taky si to švihal pomalu 180.Mě jde jen o to abych měl i nějakou tu rezervu výkonu na předjetí plechovky.Mluvil jsem i s člověkěm co jezdí hodně KTM a doporučil mi LC4 640 v provedení enduro....ale jen mám strach koupit to tady v čr....a nevím jak moc drahý je na to servis kdyby se něco pos..o.BMW s cenami ND taky na tom prý není nejlíp.Takže mi z toho pomalu zaím vychází asi XT660 provedení R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 16:46 | Nahoru | #22
seikos> Nemluvil o Báwu, ale o XT ne? ... a maximálka 180 - tu jsem na tacho neviděl ... maximálně něco přez 160 (166 ?) ... trochu foukal vítr a než jsem se tam dostal - to by mě auto rozjelo ... proto píšu na předjeti je dobrý počítat maximálně 150 z mého pohledu jsou to stroje absolutně nevhodné na dálnici . To není bezpečný předjetí, nějaký vůl vyjede a moto už chytá poslední dech ... aby to bylo bezpečný, mělo by to těch 170-180 nahnat velmi svižně, což si myslím že dá moto, která má papírově tak 220 maximálku ... toď celý. Jel jsem na okresce, synek nato šlápl když jsem ho předjížděl a měl jsem co dělat, abych zrychlil, protože se na mě někdo lepil ze zadu ... a předjížděl jsem v kile ....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 16:56 | Nahoru | #23
Breakpain> jj však nemyslím že bych stím chtěl trhat rekordy.Dálnicím se už vyhýbám a stejně bych tam jel v klidu těch 130.Já už převážně jezdím okresky a tak mi jde o to abych v poho předjel v běžném proovozu.Nevím jak je tedy zpřevodovaná ta kámošovova Aprilka ale měla by být v origo stavu.Co jsem četl testy tak to XT by se mělo dostat i na těch 170.Jasně že na 1buch je to na hranici smrti.Měl jsem už i DR a TT600E a tam se dala cestovka v klidu 120km/h.Končím už se silničními moto jelikž ty silnice jsou hrozný a mě stačí se už provětrat kolem komína (200-300km) za den.Nakopnou to a zajet si třeba i pro rohlíky.Prostě hledám universál....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 17:07 | Nahoru | #24
honza511> čau doporučuju ti transalpa toho má kámoš a je s ním spokojenej. 160 to dá bezproblemu. Je to na tobě co koupíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 17:09 | Nahoru | #25
kaltan> dík..Alpa nechci,....kdysi to byl taky jeden z mých snů ale teď už né

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 17:11 | Nahoru | #26
honza511> Jo tak to pak jo, na tenhle styl jízdy si nemůžu stěžovat , jen prostě když už se jede kolem 130 tak už tam není takové zrychlení ... ... 170 to asi dá, ale to pak počítáš skoro minuty :p, vím jak dlouho jsem to tam tahal. Né že by to byl šnek, ale trvá to :). Tak jen, aby ses vyvaroval překvapení jako já :p ... když jedeš dálnici 130-150 tak se to dá ... relativně ... 130 asi vydrží i motor, ale příjemných je těch 120 no ...

Protože jezdím okresky - volil jsem XT - motard. Jen to má měkčí podvozek a ostřejší jízdu a zatáčky - ee, ale díky tomu, je to zase pohodlný ... díra nedíra ... nevnímám je :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 17:13 | Nahoru | #27
honza511> nebo pak je kompromis YAMAHA XTZ 660 TENERE myslím aspon rok tak 2009 , ale je to dost jěště dráhé no- za 120 už je k mání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 17:15 | Nahoru | #28
kaltan> jj to by bylo pro mne nej...ale jen ty prachy sakra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 17:18 | Nahoru | #29
Breakpain> nj právě...podvozek u XT docela dost lidí tady pomluvilo a já bych si docela rád ty zatáčky užíval.Njn když už v dnešní době se nedělají moto typu XRV,DR Big....a ještě k tomu omezení peněz.

(reakce na) BMW Dakar

16.5.2011 v 17:29 | Nahoru | #30
honza511> No tak jěště mě osobně se líbí hrozně HONDA AFRICA TWIN 750 vzhled super a do terénu lehčího taky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar Avčoun 6 17.4.2024 v 11:20 MedWed
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar Avčoun 2 17.4.2024 v 09:24 ja1
Rebelhorn Patrol BMW F 650 GS Dakar Gugun 6 8.4.2024 v 11:32 staroch30
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist