globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přehřívaní po výměně výfuku
14.5.2011 v 21:05
Zdravím, na MZ 150 jsem měl laděný výfuk chtěl jsem vědět jaké změny se projeví když tam dám původní originální výfuk. Výfuk jsem bez problému vyměnil, ale po té co jsem ju projel a vrátil se dom (najel jsem cca 3km) tak sem zjistil že je strašně moc zahřáty motor a celý výfuk (nedalo se na to ani sáhnout). takhle horký není snad ani když ujedu větší vzdálenost natož tak 3 km, tak bych se vás chtěl zeptat co je špatně a co by jste poradili, bo tohle přehříváni normální asi nebude.
Děkuju za všechny příspěvky ;)

Uzavřeno 23.04.2013 v 10:56 uživatelem R4gg4

přehřívaní po výměně výfuku

14.5.2011 v 21:11 | Nahoru | #1
je to normalni má větší odpor než ladák takže neřeš a jezdí

přehřívaní po výměně výfuku

14.5.2011 v 21:19 | Nahoru | #2
jako jo to mě taky napadlo, ale fakt se mi moc nelíbí jak to je vařící po take chvilce

přehřívaní po výměně výfuku

14.5.2011 v 21:44 | Nahoru | #3
tak za 3 km máš zahřatý válec naplno takže tu tenkostěnnou trubku a plech od výfuku to zahřeje taky :) jak říkám zbytečné obavy :)kdyžtak jen pro sichr koukni na barvu svíčky jestli nemáš chudou směs

přehřívaní po výměně výfuku

14.5.2011 v 21:45 | Nahoru | #4
|Nemáš přetryskováno a sport.filtr?

přehřívaní po výměně výfuku

14.5.2011 v 21:46 | Nahoru | #5
kdysi jsem měl MZ251 a kamarádka si při slejzání z motky ošklivě popálila nohu o výfuk. Dodnes tam má jizvu

řekl bych že rožhavenej výfuck je u MZ normál

přehřívaní po výměně výfuku

14.5.2011 v 22:09 | Nahoru | #6
Možná máš moc chudou směs (šedo-bílá svíčka). Zkus se podívat, jak vypadá.

přehřívaní po výměně výfuku

14.5.2011 v 22:32 | Nahoru | #7
to Hynča: nee nemam filtr ani přetryskováno
to pliczb: svíčku mám pěkně cihlovou ;)
ale asi jo jak řikáte zbytečne obavy, tak dikes za rady

přehřívaní po výměně výfuku

14.5.2011 v 23:24 | Nahoru | #8
u vzduchem chlazenýho motoru poznáš hovno jestli je motor přehřátej nebo ne..

přehřívaní po výměně výfuku

15.5.2011 v 03:10 | Nahoru | #9
Přehřátej motor u 2t poznáš tak, že přeStane pálit svíčka :) Barva v cajku, neřešit

přehřívaní po výměně výfuku

15.5.2011 v 10:46 | Nahoru | #10
Mi se na 251 nejvíc zahřívá konec výfuku, tam kde jsou ty přepážky. To není chyba, to je vlastnost!

Hofner píše: Přehřátej motor u 2t poznáš tak, že přeStane pálit svíčka :) Barva v cajku, neřešit


Kravina! Spíš se začne přidírat.

Naposledy editováno 15.05.2011 10:47:34

přehřívaní po výměně výfuku

15.5.2011 v 12:29 | Nahoru | #11
Tak jak říká barney - i mě se to u konce výfuku přehřívá nejvíc,i po třech kilometrech to palí jak sviňa .
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 34 10.5.2024 v 21:21 Zdenalbenal
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist