globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LOžiska
13.5.2011 v 16:18
proč jsou na klice kuličkove ložiska které se hned vymačkaji nedalo by se použít valečková?

Uzavřeno 13.05.2011 v 16:23 uživatelem Kuřin

Otevřeno 13.05.2011 v 16:24 uživatelem Kuřin

LOžiska

13.5.2011 v 16:25 | Nahoru | #1

LOžiska

13.5.2011 v 16:59 | Nahoru | #2
Válečkové ložisko je jen na radiální zatížení,na obrázku máš soudečkové .

LOžiska

13.5.2011 v 17:10 | Nahoru | #3
no a v motoru je snad axialní? neřek bych

LOžiska

13.5.2011 v 17:10 | Nahoru | #4
kuličkove je taky radialni ....

1 reakcí na tento příspěvek LOžiska

13.5.2011 v 17:45 | Nahoru | #5
Jak hned vymačkají?? to tam dáváš nějakej šmejd nebo co? válečkové má ohodně větší odpor při otáčení a je náročnější na mazání.Kuličkové zachycuje aj axiální tlak jenže v tomto motoru žádný ani pořádně není.
Kup normálně ZVL nebo SKF označení C3,na dvě-pade vydržijou věčnost.

1 reakcí na tento příspěvek LOžiska

13.5.2011 v 22:35 | Nahoru | #6
Na pravou stranu můžeš dát klidně válečkové, motor se pak líp půlí. Že se ložiska hned vymačkají je nesmysl, teda pokud slovem hned nemyslíš 20 let stání na místě, kdy se motor neotočí. Pak budou vymačkaný v místech, kde působila těžká klikovka.

(reakce na) LOžiska

14.5.2011 v 11:41 | Nahoru | #7

BeránekBoží píše: ............teda pokud slovem hned nemyslíš 20 let stání na místě, kdy se motor neotočí. Pak budou vymačkaný v místech, kde působila těžká klikovka.



tak to bych chtěl vidět, nevymačkalo by se nic ani za 100 let

(reakce na) LOžiska

14.5.2011 v 12:18 | Nahoru | #8
Kup normálně ZVL nebo SKF označení C3,na dvě-pade vydržijou věčnost.[/quote

Přesně tohle je potřeba dodržet C 3, ložiska s větší vůlí, jak se dají tkzv. přesnější tak se ložiska brzy vydřou a na to spousta lidí zapomíná

2 reakcí na tento příspěvek LOžiska

15.5.2011 v 11:02 | Nahoru | #9
to mi řekni jak bys tyhle ložiska chtěl dotáhnout?tyhle ložiska se používaj tř do nábojů kol kde je dotáhneš matkou a tak zmenšuješ jejich vůli ale tady to přece nejde.před válkou se používali válečkový ložiska ale bez vnitřního kroužku a valečky byly rovnou na čepu kliky.ale jinak to prostě nejde.aspon u Jawy.

(reakce na) LOžiska

15.5.2011 v 11:37 | Nahoru | #10
lewisss> Ale jde.

(reakce na) LOžiska

15.5.2011 v 15:44 | Nahoru | #11
lewisss> Pleteš ložiska válečková,soudečková a kuželíková.

LOžiska

28.5.2011 v 10:26 | Nahoru | #12
tym vymačkaním jsem myslel velká vule pročč se měni ložiska dal bych tam valečkova a nemusela by se tak často měnit

LOžiska

20.11.2011 v 11:09 | Nahoru | #13
Na J 175/356 je na pravou stranu klikovky doporučené výrobcen ložisko NJ 304 ČSN 02 4678 což je válečkové ložisko.

Naposledy editováno 20.11.2011 11:18:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3870, 3871] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116122 Dnes v 16:50 Sema
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist