globalmoto_kveten





Téma: ČD a hluboký socialismus
 
13.5.2011 v 11:44
Taky jste si usmysleli že vyrazíte na východ a ušetříte den desty nočním autovlakem?

Vymysleli jste akci na kterou se nakonec přihlásilo víc lidí a vy potřebujete např jako my 12motorek a 12lidi dostat do vlaku?

Říkáte si "jedu z apůl roku, dohodnu se včas je nás hodně.."?

Odpověď českých drah : NAS.AT!!!


> Dobry den, prave jsem se vratil z vasi mezinarodni pokladny a pokud bych
> napsal, ze jsem rozezlen, tak to ani nenaznačuje aktuální stav me mysli.
> Bohužel definovat co si ted myslim o sluzbach ceskych drah, jejich chovani
> ke klientovi a poskytovaných sluzbach by se nevyhlo pouziti velmi drsných
> vulgariusmu.
> Již před dvemi mesici jsem vznesl dotaz na dopravu autovlakem Praha-Poprad a
> zpet, jelikož se mi jednalo o 12motocyklu s ridici, očekával jsem mozne
> problémy.
> Byl jsem ubezpečen ze vse probiha standardni cestou a ja mohu rezervaci
> (nakup) provest az 60 dni před odjezdem - tudiz jsem tak ucinil.
> Dnes jsem stravil 2.5h na vasi mezinarodni pokladne, kde jsem zjistil, ze CD
> nejsou schopny mou poptavku prepravy realizovat a to ani po te co jsem s
> dostatečným předstihem avizoval, ba co víc, CD mi nejsou schopny ani
> nabidnout nahradni termin prepravy a jedine na co se zmohly je dotaz zda mi
> nevadi ze pojedou motocykly zvlast - na muj dotaz kdy by mohly jet spolecne
> mi bylo receno, ze nelze zjistit obsazenost vlaku a tudiz jedinna moznost
> je vyplnit všechny jízdenky ¨ coz znamena ze se muze opakovat situace kdy mi
> Vase pracovnice navkladala do systemu a vytiskla 8 jizdenek (cca hodina
> komunikace a jeji práce) nacez zjistila ze 9 se jiz do systemu
> nedostane!!!!!! Nasledoval tlak na odebrani jizdenek ci na storno - při
> stornu jsem riskoval, ze při opětovném zadani se do systemu dostanu ještě s
> méně stroji.
> Co nechapu? Nechapu ze není mozne si objednat cestu pro mnou zvoleny počet
> stroju, ze i když přistoupím k planu akce zodpovedne a vcas, vse skonci na
> vasi neschopnosti ci neschopnosti vaseho systemu rezervaci. Planuji akci kde
> behem tydne projedeme několika staty a najedeme 4tis km, ze to není
> nejjdednodussi je asi jasne a nakonec vse zkolabuje na vasi doprave. V
> soucasne chvili nemohu jinak nez kazdemu kdo by těchto sluzeb chtel vyuzit
> durazne nedoporučit vase sluzby!
> Prosim o preposlani tohoto mailu zodpovědným osobám a jejich vyjádřeni, jež
> hodlám zveřejnit stejně jako můj postoj k celé věci, předpokládal bych ze
> klient co vam donese 20tis za prepravu by vam mel stat za bleskovou reakci a
> snahu věc vyresit.
> Ma poptavka byla na prepravu 12ti stroju s ridici 4.7.2011 z popradu do
> prahy
> S Pozdravem D.

************************************

Odpověď na podání č.: ST11-04-150

České dráhy, a.s.
Zákaznická péče
P.O. Box 24
110 15 Praha 1

Vážený pane V,

obdrželi jsme Vaši stížnost na nemožnost zakoupení 12 míst na motorky pro přepravu autovlakem dne 4.6.2011 z Prahy do Popradu. Po celkovém prověření dané problematiky uvádíme následující vyjádření.

V tomto případě se jedná o spoj, který je výchozí ze Slovenska , proto se prodej provádí z rezervačního systému slovenské železnice (ZSSK), odkud České dráhy, a.s. čerpají místa. Předrezervace pro autovlaky není v současné době zavedena, proto prodej probíhá postupně, bez možnosti jakéhokoliv upřednostnění požadavku. Na základě žádosti jsou zákazníkovi pro auto (motocykl) prodány metry nikoliv místa. Bohužel, nelze však zjistit, zda v dolní či vrchní části vozu. Z bezpečnostních důvodů je možné motocykly naložit pouze do dolní části vozu (max. počet motocyklů 20 – na dva metry délky lze umístit 2 motocykly). V době Vašeho požadavku na zajištění přepravy 12 motocyklů z Popradu do Prahy již bylo k dispozici omezené množství metrů, které stačilo k zajištění přepravy pouze 8 motocyklů. Vaši stížnost jsme postoupili specializovanému pracovišti, které má na starosti řešení přepravních a obchodních podmínek autovlaku na mezinárodní úrovni.
Je nám velmi líto, že jsme neměli možnost plně realizovat Váš požadavek.

S pozdravem

Jarmila Němečková
oddělení řízení kvality osobní dopravy
Generální ředitelství ČD, a.s.

*******************************

Odpověď na podání č.: ST11-04-150 - reakce
Dobrý den, děkuji za Vaše vyjádření, nicméně mám k němu několik málo připomínek.

Vzhledem k průběhu není pravdou, že jde o problém slovenského dopravce a to z jednoho prostého důvodu - Vaše společnost také neumožňuje alternativní rezervaci pro větší skupinu, tj ač vyjdu z podmínek rezervace, nikdy (nezávisle na termínu řešení) nemám jistotu že budu Vaší služby moci využít. Tj Vaše služba je nejistá a jistou se stává až v okamžiku prodeje jízdenky tj nejdříve 60dni před odjezdem. Postupy obou stran (slovenské a české) jsou v tomto případě shodné a já měl pouze štěstí, že z Čech v tomto termínu nechce cestovat o jeden motocykl více...

Nechápu postoje ČD, mám pocit že Vaše společnost by měla mít zájem o rozšiřování klientely a tak nevidiím důvod proč není možné provádět skupinové rezervace (nad X osob/techniky) v předstihu a tak mít dostatečně předem jasno o vytížení vlaku a tak na toto moci reagovat případným vřazením dalšího vagonu do soupravy. tento postup by mi přišel logický a pro obě strany přínosný. Jestliže rezervace probíhají stylem "nestojime o klienty - neumime " pak dle mého názoru na trhu nemáte co dělat, protože toto není třžní jednání. Za současného stavu je pro mne využívání nejistých služeb nepoužitelné a předpokládám že stejně tak pro další zájemce zabývající se organizací podobných akcí.

Zatim v každém oboru kde jsem se angažoval platilo, že velkoodběratel má nárok na specifický přístup, jež ho zvýhodnuje - toto může být cena, nebo jiná přidaná hodnota. ve vašem případě se jedná o naprosto opačnou politiku a tak nevidím jedinný důvod proč se na Vás obracet. V rámci podobné ceny jsou i jiné varianty přepravy a já k nim bohužel budu muset přistoupit.

Je mi líto, ale z mého pohledu by se ČD měly zamyslet nad obchodní politikou, potažmo nad lidmi jež ji určují.

Co dodat? Jedinné co slouží ke cti, že když jsem byl po měsíci kontaktován telefonicky (myslím že šlo u stejnou osobu co poslala stanovisko ČD) měl jsem pocit, že komunikuji s člověkem na úrovni co hledá řešení. Zda to byl jen pocit, zda jeden člověk může něco změnit, to asi ukáže až čas...

Já se každopádně příště porozhlédnu po náhradním typu transportu, nebo se opět vrátím k cestám po vlastí ose...


Naposledy editováno 13.05.2011 11:46:00
Předchozí
1 2
Následující

ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 11:47 | Nahoru | #1
Časy se mění,některé věci zůstávají stejné...

1 reakcí na tento příspěvek ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 11:54 | Nahoru | #2
Nechval dne před večerem a pošli popis v červenci jak jsi dopadl S drahama si nemůžeš být jist až do doby, kdy budete stát všichni na vlastních kolech v cíli. Do té doby se ještě může stát cokoliv.

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 11:57 | Nahoru | #3

dj_hroch píše: Nechval dne před večerem a pošli popis v červenci jak jsi dopadl S drahama si nemůžeš být jist až do doby, kdy budete stát všichni na vlastních kolech v cíli. Do té doby se ještě může stát cokoliv.



Tak o tom nepochybuji

...aby tu nebyla nová vyjížďka "Defenestrace ČD"

Naposledy editováno 13.05.2011 12:00:21

ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 11:57 | Nahoru | #4
Větrné mlýny done kichote - tečou do čd miliardový dotace - a tvých dvacet tisíc? - čd jsou jen rozpočtový příběh na čerpání z eráru na osobní konta vyvolených - všechno ostatní pouze a jen vypadá jako železniční přeprava - bohužel tak je to zařízený a chráněný

1 reakcí na tento příspěvek ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 12:09 | Nahoru | #5
Proč proboha ČD? Ten autovlak výjde dráž, než tam jet individuálně po ose. Pro tolik motorek se vám vyplatí objednat náklaďák, výjde to levněji, zavazadla jsou tam v bezpečí a máte jistotu, že tam s tím bude v počadovaný čas.

1 reakcí na tento příspěvek ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 12:11 | Nahoru | #6
No jo nechtěli připřahnout další vagón kvůli jedný motorce, to je pech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 12:19 | Nahoru | #7

Deadman píše: Proč proboha ČD? Ten autovlak výjde dráž, než tam jet individuálně po ose. Pro tolik motorek se vám vyplatí objednat náklaďák, výjde to levněji, zavazadla jsou tam v bezpečí a máte jistotu, že tam s tím bude v počadovaný čas.


Protože se mi nechtělo řešit a navíc 12motorek + 12 idí neni jedno auto - takže se těžko s 2 velkými auty dostaneš na celkovou sumu cca 15kč/km. Pravda je že by pak cesta vedla do zajímavějších končin.

Co se týká "po ose" asi jsi to nečetl pozorně, ale tdy se nejdná o lenost či úsporu peněz - jde o čas, vlak jede v noci, takže kdyby to fungovalo, nastoupíš večer po praci a ráno jsi tam - to v součtu jsou 2dny dovolený . Pokus se dohodnout s tolika lidma na termínu a zjistíš že řešíš pomalu hodiny, natož dny :(

Naposledy editováno 13.05.2011 12:22:59

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 12:20 | Nahoru | #8

hiffson píše: No jo nechtěli připřahnout další vagón kvůli jedný motorce, to je pech.



??? jsem nějak nepochopil, nebo spíš ty? nemyslím že bych tu řešil 1-2 motky

1 reakcí na tento příspěvek ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 12:31 | Nahoru | #9
když čtu odpověď ČD, tak je velice slušná, korektní a konkrétní. Asi není zvykem, aby se do autovlaků hlásily skupiny motorek a tak s tím nemají zkušenost.
Nezatracoval bych kvůli tomu celou železnici.

nevím, jak vy, ale já mám s autovlakem (přeprava auta)zatím jenom dobrý zkušenosti (3x použito)

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 12:45 | Nahoru | #10

callowsick píše: když čtu odpověď ČD, tak je velice slušná, korektní a konkrétní. Asi není zvykem, aby se do autovlaků hlásily skupiny motorek a tak s tím nemají zkušenost.
Nezatracoval bych kvůli tomu celou železnici.

nevím, jak vy, ale já mám s autovlakem (přeprava auta)zatím jenom dobrý zkušenosti (3x použito)


Ale on se zeptal s předstihem, řekli mu že to bude OK a těsně předtím ho vyfakovali, že nemaj místo, pokud to dobře chápu

ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 12:56 | Nahoru | #11
Pokud bys objednal celou vlakovou soupravu tak se přetrhnou :)
12 motorek je pro ně ale celkem nezajímavý :)
Dej poptávku na Epoptavka.cz nebo na Espedice.cz a uvidíš že je i lepší řešení než ČD

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 13:13 | Nahoru | #12

FishX3 píše: Protože se mi nechtělo řešit a navíc 12motorek + 12 idí neni jedno auto - takže se těžko s 2 velkými auty dostaneš na celkovou sumu cca 15kč/km. Pravda je že by pak cesta vedla do zajímavějších končin.



No, je to náklaďák na motorky + mikrobus na lidi, nebo snadněji a možná levněji 2 sedačkový Tranzity + 2 velký přívěsy. Ceny netuším, ale při známé kvalitě a spolehlivosti ČD bych vlak volil až jako poslední možnost.
Důvod chápu, Praha - Poprad po ose je celý den jízdy dálničního typu, zvláště nevhodný pro drapáky.

ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 13:45 | Nahoru | #13
Já to chápu též, dny dovolenky jsou drahé a pořád se jezdit nedá. Jsou země kde to takto hezky funguje právě na noc, největší klid a pohoda. Navíc se přepravíš jednou vlakem a nazdar, nemusíš se tahat s dalšíma autama navíc, ve finále stejně i tak ušetříš. Ovšem kdyby to fungovalo, ta organizace je v největších institucích (ČD, pošta a podobné molochy) pořád na úrovni ranného novověku

Na obranu ČD je ale nutno uvést, že zase běžně u přepážky zvládají vybavit osobní přepravu fakt leccos - dáme jim všechny kartičky slevové a různé nesmysly, baba spočte kolik co bude stát a jaká alternativa bude nejvýhodnější, a to udělají kdykoliv pomalu v každé horní dolní. Ještě se nám nestalo, že by byl problém kamkoliv se vejít na poslední chvíli pro skupinu několika lidí. Naproti tomu kupovat třeba mezinárodní lístek v Norsku proti tomu bylo uplné peklo (ne, opravdu to tehdy skoro nešlo, slevy vůbec a skrz místenky pitomé by první volný vlak do civilizace byl někdy až za půlku pracovního týdne...) Buď ještě rád, že to vybavuješ v klidu v ČR, z domů to zařídit je pořád ještě docela v klidu

1 reakcí na tento příspěvek ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 13:50 | Nahoru | #14
Cos cekal, oni reknou, ze nebude vytizenej vuz a nazdar.

E: Touhle vetou se distancujou od plny zodpovednosti a nasledku: V tomto případě se jedná o spoj, který je výchozí ze Slovenska , proto se prodej provádí z rezervačního systému slovenské železnice (ZSSK), odkud České dráhy, a.s. čerpají místa.

To ze jsou to dementi, ktery si nevazej lidi ( zakazniku ) je uz vec druha.

Naposledy editováno 13.05.2011 13:55:41

1 reakcí na tento příspěvek ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 13:59 | Nahoru | #15
chceš dostat do Popradu 12 mašin a bagáž? na to stačí 6tuna

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 14:03 | Nahoru | #16

Wiblyz píše: Cos cekal, oni reknou, ze nebude vytizenej vuz a nazdar.

E: Touhle vetou se distancujou od plny zodpovednosti a nasledku: V tomto případě se jedná o spoj, který je výchozí ze Slovenska , proto se prodej provádí z rezervačního systému slovenské železnice (ZSSK), odkud České dráhy, a.s. čerpají místa.

To ze jsou to dementi, ktery si nevazej lidi ( zakazniku ) je uz vec druha.



co jinyho maji delat kdyz jde o slovenskej spoj? si to predstavujes jak hurvinek valku. podle myho se cd pomalu ale jiste modernizuji (zlepsuji)

ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 14:25 | Nahoru | #17
To je divný, že nemaj místo, spíš bych tipnul že má nějaký volný místa k prodeji zabukovaný ŽSR, protože ten vlak vídám několikrát týdně jak cestou nach Slovakia tak zpět a málokdy je na tom zadním vagonu pro auta víc jak tři, čtyři vozy -a že se nakládá a vykládá jen v konečných stanicích. Blbý je že těch vagonů na auta, co můžou jezdit rychlostí 160 nemaj víc a jakejkoli jinej nákladní vagon tam dát kvůli jeho povolený maximální rychlosti dát nesměj. Že předprodeje ČD/ŽSR na místo v autovagonu vzájemně nekomunikují je smutnej fakt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 15:05 | Nahoru | #18

VlastíkPlamínek píše: chceš dostat do Popradu 12 mašin a bagáž? na to stačí 6tuna



6tuna...ale kurva velká. a autobus pro lidi

edit: tedy jestli myslíš užitnou a ne celkovou, páč tak velká 6tuna už by neuvezla tu hmotnost

Naposledy editováno 13.05.2011 15:07:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 15:07 | Nahoru | #19

mariano píše: 6tuna...ale kurva velká. a autobus pro lidi



proč?

Lidi pojedou vlakem

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 15:14 | Nahoru | #20

VlastíkPlamínek píše: proč?

Lidi pojedou vlakem



jo, tak to jo...přijedeš do prahy, hodíš motorku do auta, skočíš do vlaku a za 8 hodin tě bude čekat náklaďák v popradu na nádraží.
náklaďáku to bude trvat, odhadem, 9 hodin ve dvou řidičích. v jednom řidiči počítej 11

edit: ještě mě napadlo, že na auto přes 6 tun potřebuješ do centra výjimku...a šestituna o délce nástavby kolem 9 metrů už 3,5 - 4 tuny neuveze

Naposledy editováno 13.05.2011 15:16:42

1 reakcí na tento příspěvek ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 15:31 | Nahoru | #21
to je ale problém našeho oddělení dopravy, já to u ní jen můžu objednat

2 reakcí na tento příspěvek ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 16:04 | Nahoru | #22
Odpověď co jsem čekal:

Čekal jsem že nebude problem si zavčasu rezervovat 12 mašin tj víc jak polovinu spodku vagonu, kdyby to bylo možný, třeba by této možnosti využilo více lidí než jen já a ČD by tedy měly ještě před zahájením prodeje info o tom, že je vagon buď zcel anebo z části plný, tudíž by pro tento spoj mohli zařadit další vagon (s předpokladem normálního prodeje u pokladen). nejsem železničář, ale myslím že té mašince už je skorem jedno jestli má nebo nemá o vagonek víc.

Druhá možnost je že mi ČD nebudou slibovat co nemohou splnit a já bych si ty 4mesice shanel nevytizeny auto namisto jejich vagonku - což samo taky neni takovy problem.

Je tu ještě jedna varinta 4auta s voziky na 3motky. Tj každý řidič cca 3h u volantu přes noc a nějaký bakšiš pro někoho kde by se auta nechala - ve finále bych předpokládal cca o třetinu menší cenu.

Jenže, jenže oni mne 2x opakkovaně ubezpečili že s tim mohu počítat za předpokladu koupě jízdenek 60dnu předem...což jsem učinil.

Co se týká spoje na slovensko, tak jsem měl telefonicky v den koupě potvrzeno místo pro 11stroju a 12tý "možná" (dle telefonátu s jakýmsi dispečerem). moje logická otázka "nabídněte mi jiný termín" abych mohl případně z nouze spounout datum příjezdu a byť nerad zkrátit akci, mi nebyli schopni odpovědět díky tomu že ani netuší kolik míst mají volných, dokonce ani nemuze do toho "systemu" napsat chci 12mašin aby ji to rovnou poslalo do kytek a pokud ne vyplňovat parametryjako jsou jmena, rozmery atd.. - ta chudák ženská tam hodinu datlovala 7motorek aby ji to u 8 napsalo že končí a mohla je začit mazat - samo při stlování to rovnou tiskne listky, kdybych měl chuť a čas, mohl jsem ji tam nechat datlovat cely den stylem OK 4.6 nejsou tak zkusime 5.6....nebylo by, tak 3.6....tohle jsou 3h na pokladne , 30vytistených lístku a k h....)

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 16:06 | Nahoru | #23
Jinak podle toho co píšou pobere vagon 20motorek a 5 aut (auto je jako 4 motorky) nebo 10aut. Takže čtvrtina kapacity vagonu mi až tak mala nepřijde...

1 reakcí na tento příspěvek ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 16:09 | Nahoru | #24
12mašin, 4tuny odhadem minimalni ložná plocha 100x230cm tj cca 27 m2 ..možná dlouhá avie + mikrobus (netuším jak je to s vahou co uveze, nejsem dopravce)

EDIT oprava m3-m2

Naposledy editováno 14.05.2011 01:07:38

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 16:09 | Nahoru | #25

VlastíkPlamínek píše: to je ale problém našeho oddělení dopravy, já to u ní jen můžu objednat


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 16:24 | Nahoru | #26

FishX3 píše: 12mašin, 4tuny odhadem minimalni ložná plocha 100x230cm tj cca 27 m3 ..možná dlouhá avie + mikrobus (netuším jak je to s vahou co uveze, nejsem dopravce)




nemůžeš počítat 27 m2 (a ještě jsi byl v krychli)
okufrované motorky se (aspoň co jsme zkoušeli) vejdou 3 vedle sebe (o prsa asijské puberťačky) = potřebuješ ložnou délku k devíti metrům. takových aut moc nejezdí, spíš najdeš kamion nebo soupravu, která to vezme jako vratku (zkrátka nevytížené auto, které pojede aspoň za něco).
hmotnost vidím necelé 4 tuny
poprad je necelých 600 km, viděl bych to k 10.000 kč

mikrobus je 8+1...potřebuješ víc

edit: okufrované, ale bez pneumatik vedle kufrů, etc.

Naposledy editováno 13.05.2011 16:27:05

ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 16:59 | Nahoru | #27
Trochu offtopic,
ale ja jsem si poridil karticku integrovaneho krajskeho dopravniho systemu, protoze pak nastavis trasu a jezdis za zvyhodnenou cenu.
Pokud tu karticku pouziju, vyjde mne jizdenka o 2kc draz nez normalne. U CD se nedivim nicemu

ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 17:52 | Nahoru | #28
Já teď posílal stížnost na podobnou post komoušskou provinční filiálku a tím je Česká pošta.Její způsob doručování balíků mě vytáčí hodně.Ale nemyslím si že se něco změní.

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 18:42 | Nahoru | #29

mariano píše:
nemůžeš počítat 27 m2 (a ještě jsi byl v krychli)
okufrované motorky se (aspoň co jsme zkoušeli) vejdou 3 vedle sebe (o prsa asijské puberťačky) = potřebuješ ložnou délku k devíti metrům. takových aut moc nejezdí, spíš najdeš kamion nebo soupravu, která to vezme jako vratku (zkrátka nevytížené auto, které pojede aspoň za něco).
hmotnost vidím necelé 4 tuny
poprad je necelých 600 km, viděl bych to k 10.000 kč

mikrobus je 8+1...potřebuješ víc

edit: okufrované, ale bez pneumatik vedle kufrů, etc.



bral jsem to jako minimalni plochu (samo nahrubo)

mikrobus 13lidí neni problém každopádně finančně to je jinde, ale o tom tohle téma není

Naposledy editováno 13.05.2011 18:43:28

(reakce na) ČD a hluboký socialismus

13.5.2011 v 18:48 | Nahoru | #30
FishX3> Jo hochu, taky už jsem rezignoval.
Já dokonce po škole na ČD začínal, tedy na ČSD. Od malička jsem byl do vlaků fanda a i po listopadu 89, kdy jsem se začal živit líp, mimo tuto organizaci, jsem se jim snažil třeba jen zadat zakázku. Naivně jsem si myslel, že si budeme šetřit životní prostředí a pokud možno, tak kamiony omezíme a náklady hodíme na koleje.
Marná snaha...! Totalitní zkostnatělá organizace se nezměnila a nezmění. Dokud to bude v rukách státu, budou tam tisíce neschopných lidí, nebudou umět improvizovat a nic nezařídí. Neživí je to.
Já jim naložil celý vlak...! 2x jsem jim zajistil po dvaceti vagonech, abych si vyzkoušel, že to jde a že kolegům ve firmě dokážu, že když budeme chtít, bude doprava po kolejích levnější, dálnice prázdnější a ovzduší čistší...
tak už si to nemyslím
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist