Nový Mountfield. Záruky, servis 22 km daleko. S malou mountfildáckou sekačkou v práci seču 4. léto, a už má druhej motor - šel srát ještě v záruce první rok, oprava bez problémů, zdarma, jednání servisu slušný a na úrovni. Od tý doby chodí. S traktůrkem nemám zkušenosti, ale předpokládám, že to nemá ty svinský číský motory Linhai, jako ta malá potvora. Ale - je to za 4 pětky funglák.
Ojetý Viking. Servis - značkovej Stihl - mám 7 km. S drobnou Stihláckou technikou (křoviňáky, pily) dělám profesionálně už 15 let. Servis znám, lidi znám, vše perfektní, neskladový zboží do 4 dnů. Technika kvalitní jak hrom a tak předpokládám, že u Vikingu je to taky tak, neboť Viking je švédská divize Stihlu. Navíc má motory B&S, s těma mám bohatý zkušenosti ze sekačky Etesia, je to nezničitelnej motor. Ale - je to ojetý, a to 3 - 4 roky.
Máte Mountfielda, nebo Vikinga někdo? Pište zkušenosti, rád se poučím.
Na závěr: zatim se přikláním víc k Vikingu. Jiný značky akceptuju, ale prosím berte v úvahu dostupnost servisu a dílů, která ve špičkách sezóny hraje dost podstatnou roli.
Dík za příspěvky.
Je až k neuvěření co zvládá.Má 13 let nakrouceno, v sezóně duben-říjen jede 1x týdně 1000 metrů čtverečnejch.To všechno jen s výměnou oleje, svíčky, broušení nože a předloni pružinky sytiče v karburátoru...
Motor B&S
takže za mě - Viking
nesmrtelny motor
trakturek
1 reakcí na tento příspěvek Sekačka: Mountfield vs. Viking
1 reakcí na tento příspěvek Sekačka: Mountfield vs. Viking
Za mě cokoli s BS.
1 reakcí na tento příspěvek Sekačka: Mountfield vs. Viking
Pokud bys chtěl ještě nějakou solidní a levnější alternativu, tak se mrkni na značku Stiga. V J.Hradci ji prodává Hobby J.Čekal.
1 reakcí na tento příspěvek Sekačka: Mountfield vs. Viking
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekačka: Mountfield vs. Viking
Hughes.de.Payns píše: Za mě jednoznačně Vikinga. Trochu poopravím, že Viking není švédská divize STIHLu, ale rakouská. Vyrábí se v Langkampfenu u Kufsteinu. Konkrétně k traktůrkům...zvláště novější modely řady MT 5097, 6112, 6127 jsou perfektní, protože jsou vlastní konstrukcí Vikingu. Předchozí modely byly ještě z konstrukčních prken italského CastelGardenu. Tyhle současné modely mají výborné šasi, které vydrží neskutečně moc. O motorech B+S nemá cenu se vůbec zmiňovat, protože to jsou opravdoví dělníci s minimálními nároky na údržbu. Pravda je že cenou je Viking drahší, než kdekdo ostatní, ale to zase vyvažuje kvalita, výborná dostupnost servisu a náhradních dílů.
Pokud bys chtěl ještě nějakou solidní a levnější alternativu, tak se mrkni na značku Stiga. V J.Hradci ji prodává Hobby J.Čekal.
Díky, já se k Čekalovi teprve chystám. Vlastně nikde sem nebyl, zatím jen sháním info a hlavně zkušenosti majitelů. Stigu jako takovou znám, ale nikdy sem se ještě nesetkal s jejich traktůrkama, takže vůbec netuším, do čeho bych šel. Ještě se zeptám na nápravy Vikingů: jsou to lisovaný (svařovaný) profily, nebo je to odlitek? Teď se ale ptám na starší typy, cca nad 4 roky roky věku. Bohužel, novýho Vikinga zatim finančně nepokreju.
Naposledy editováno 06.05.2011 10:23:39
Yura píše: Ještě se zeptám na nápravy Vikingů: jsou to lisovaný (svařovaný) profily, nebo je to odlitek? Teď se ale ptám na starší typy, cca nad 4 roky roky věku.
Starší modely mají svařované přední nápravy s tím, že u typu MT 585 je přední náprava takové jednodušší konstrukce z rovného jäklu a modely MT 780,785,790 atd. mají přední nápravy pevnější svařované z profilovaného lisovaného plechu.