globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.1.2020 v 11:19 | Nahoru | #1
Původní budíky tam nebyly proč ? Po startu to reálně nedobíjí, nebo jen nezhasne kontrolka ? V těch budíkách kolikrát straší, jeden blbej odpor nebo kondenzátor a už to blbne/nefunguje. Mě třeba rafika vody ukazuje správně, ale je celá "posunutá" směrem dolů...na netu jsou návody jak to opravit (seru na to).

Když to na altíku jiskří a budeme to brát že signál odtud leze, kabeláž funkční tak mi zbývají ty budíky nějakým způsobem. Když ten výstup na altíku pro otáčkoměr je jen fáze, tak tam asi bude nějakej kondík/cívka kterej se nabíjí nebo něco takovýho, žádná složitější elektronika tam snad není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.1.2020 v 12:05 | Nahoru | #2
Kocandak> Protože když jsem zkoušel, kolik z toho vytáhnu, upadla rafička rychloměru Tak jsem koupil za dvě kila jiný budíky, ale s orlojem místo otáčkoměru. Reálně nedobíjí. Ale jen v zimě, v létě na 90% naskočí dobíjení hned a kontrolka zhasne. Nevím jestli to má něco společného s dožhavením (po startu motoru pod 30°C se ještě na 120 sec spustí žhavky = tahá to 50A z baterky = nižší volnoběh, protože altík maká jak debil a občas i řemen hvízdne). Ale když to prošlápnu na cca 1500 otáček, tak kontrolka zhasne a dobíjí normálně (i na volnoběh).

Naposledy editováno 15.01.2020 12:06:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist