Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.8.2019 v 15:36 | Nahoru | #1
souhlas s assassinem, co se týká už jenom šíbru a toho, jak mi peče na hlavu. Naši měli kdysi astru s šíbrem, kterej měl vevnitř i zasouvací clonku, takže pak byla propustnost světla 0. V bramboře jsem to nenašel.

Jinak jsem byl dnes s kompostem na geometrii, protože mi to tahalo ke straně a ach jo, co si člověk v servise neohlídá, to nemá. Pochopitelně jsem jim čuměl pod ruce. Začal tím, že na stolici zkontroloval silentbloky a čepy na předku. Řekl, že dobry, přestože pochopitelně ještě než s tím najel na stolici proběhly poznámky o tom, že to má nalítáno určitě hrůzu km a už do telefonu, kdy jsem si domlouval terním, co je to za auto? E46? no jéžiši. Pak aniž rozjel měření geo začal povolovat řídící tyče. Ptal jsem se, to nebudete měřit čím to je? Myslel jsem, že by mohl být problém na zadku, na kterej se ještě nepodíval. Prej když to táhne ke straně, je to sbíhavostí. Ok, nechal jsem to být, asi zkušenost, když silenty a čepy dobry. V té době se nazadek ani nepodíval. Tak jsem se ptal, co zadek? Prej, to bych musel otočit auto, abych to mohl proklepnout a vytahoval švajc, aby povolil řídící tyče. Ok. rozhýbal řídící tyče. Pak zvedl auto a růčo kontroloval vůle na zadku. Prej pevny jak šutr. Říkám si OK. Pak teda měřil. Špatná sbíhavost a odklony v zadu LZ trochu, PZ hodně. A už začalo pochybování, jestli půjdou povolit excentry. Si říkám, kua, to je snad jedno, ne? Když ne, tak máte další kšeft, protože je budete měnit, ne? Naštěstí šly. Udělal sbíhavost předku. Pak přišlo na řadu polemizování o tom, jestli zadní odklony měřit se zátěží nebo bez. No odklon byl na nezatíženym autě úplně mimo. Dohodli jsme se, že chci vidět, co to ukáže i při zatíženym autě. Tak naházel do kufru olovo, ještě jsem si do toho i sedl a ukázalo, že LZ kolo chce potáhnout trochu, PZ kolo hodně. Už při nakládání zátěže bylo vidět, že mu začíná docházet čas. V tom se do dílny přikulila paní, že potřebuje taky geo, poslal ji za šéfem. Viděl jsem, že napětí se stupňuje. Poladil geo a začal to dávat dolů, pomalu uklízet, přijíždí mu kámoš, říká mu, počkěj chvíli, už tady končím. Říkám, co druhy měření se zátěží pro kontrolu? Tak začal polemizovat, že už snad udělal dost a že sme se nějak dohodli, no bodejť už jsem tam byl přes hodinu, to bylo dlouho, že. Trval jsem na měření po štělování, tak to nakonec udělal. Spouští stolici dolů, všímám si, že tam nedal plastovej kryt u PZ kola, tak mu ho ukazuju, jde ho namontovat. Cena 1300kč.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.8.2019 v 18:13 | Nahoru | #2
klubko> ... nejhorsi je, kdyz nekoho obtezujes, kdyz chces aby pracoval... bez ohledu na to, jak a kolik za to platis...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

19.8.2019 v 18:16 | Nahoru | #3
klubko> Jo geo u BMW to asi jedine ke specialistum. Vetsinou u me nezvladli sami vybrat ani XI variantu, nebo pletli pred FL/ FL . Protoze mam 2001 ale uz facelift (Listopad)

Naposledy editováno 19.08.2019 18:18:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist