1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
moje auta maji 4.4 motory a je to tak akorat, tam se to kolem 3 tisic da udrzet hrave, 2.8 jede prijemne ale chce vic radit a pracovat s otackama
tipuju to ze nejses zvyklej na historickou atmosferu v aute to se chova uplne jinak nez oturbenej dehet
e: o dvaceti kilo v zesilovacich v kurfu nemluvim, to by assassina kterej shazuje prebytecny kila trefilo
Naposledy editováno 01.06.2017 10:54:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: SPIJKER> hele ona to je tezka mrcha, vzdyt ta blbost ma jeden a pul tuny prazdna... v kazdych dverich je pomalu deset kilo tlumeni, kdyz chces provrtat plech tak to chce dobrej vrtak protoze normalni to neda je to malej tank, tam proste nejaky razantni zrychleni neni, chce to podradit a vytocit, zas nemuzes cekat extra vykon ve 3 tisicich...
moje auta maji 4.4 motory a je to tak akorat, tam se to kolem 3 tisic da udrzet hrave, 2.8 jede prijemne ale chce vic radit a pracovat s otackama
tipuju to ze nejses zvyklej na historickou atmosferu v aute to se chova uplne jinak nez oturbenej dehet
e: o dvaceti kilo v zesilovacich v kurfu nemluvim, to by assassina kterej shazuje prebytecny kila trefilo
Tak uvidime no...
Treba se s tim jeste naucim. Jako jezdil jsem v TDI samozrejme, sluzebak ba OII 140k ale ja mel turba benzinovy doma dvoulitr saab 150k a 1.6 ecoboost, mondeo melo prazdny taky 1.5tuny, e bavo ma o metrak vicplus serepeticky cos tam dal... Ale stejne..to mondeonjelo i v peti lidech..no...uvidime proste...snad to bude jen tim motorem serizenim. Nekdo nabizi v boleslavi na vrakaci motor s udajnyma 207 tkm za 16000