1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Já měl za to, že je to napojený na jeden vývod z se statoru před usměrňovačem a budík "počítá" pulzy. Ale na tom mým je stálejch +12V, wtf? (Otáčkoměr samozřejmě nefunguje)
Znamená to, že je prostřelená nějaká dioda?
Naposledy editováno 20.10.2016 15:34:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Hele, nevíte někdo jak funguje měření otáček z alternátoru u starejch vw kamen?
Já měl za to, že je to napojený na jeden vývod z se statoru před usměrňovačem a budík "počítá" pulzy. Ale na tom mým je stálejch +12V, wtf? (Otáčkoměr samozřejmě nefunguje)
Znamená to, že je prostřelená nějaká dioda?
VW kamna otackomer nepotrebuji, to prestane jet nekde kolem 3500ot a do cerveneho jeste minimalne 1000 chybi ... nejlepsi je to tahat stejne porad na petku, nejlepe s cipem na 400Nm za radu dekovat nemusis