globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.10.2016 v 15:23 | Nahoru | #1
Hele, nevíte někdo jak funguje měření otáček z alternátoru u starejch vw kamen?
Já měl za to, že je to napojený na jeden vývod z se statoru před usměrňovačem a budík "počítá" pulzy. Ale na tom mým je stálejch +12V, wtf? (Otáčkoměr samozřejmě nefunguje)
Znamená to, že je prostřelená nějaká dioda?

Naposledy editováno 20.10.2016 15:34:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.10.2016 v 15:36 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: Hele, nevíte někdo jak funguje měření otáček z alternátoru u starejch vw kamen?
Já měl za to, že je to napojený na jeden vývod z se statoru před usměrňovačem a budík "počítá" pulzy. Ale na tom mým je stálejch +12V, wtf? (Otáčkoměr samozřejmě nefunguje)
Znamená to, že je prostřelená nějaká dioda?



VW kamna otackomer nepotrebuji, to prestane jet nekde kolem 3500ot a do cerveneho jeste minimalne 1000 chybi ... nejlepsi je to tahat stejne porad na petku, nejlepe s cipem na 400Nm za radu dekovat nemusis
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist