1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> A co přední brzdy, na ty ses koukal? Kdyby visely, tak by to všecko musel zvládat zadek, žejo
To by musely bejt zasekly, ze se ani nehnou - to uz bych ale pri jizde asi poznal. Predni kola se toci ok a i brzdi...
Zkusim po vanocich jit tou cestou co nacrtnul poggy - ze si auto mysli, ze je nalozene...
Jo dnesni novinka - prestal svitit pravej xenon :) ale docela me potesilo jak je resena vymena zarovek ve svetle...
assassin píše: To by musely bejt zasekly, ze se ani nehnou - to uz bych ale pri jizde asi poznal. Predni kola se toci ok a i brzdi...
Zkusim po vanocich jit tou cestou co nacrtnul poggy - ze si auto mysli, ze je nalozene...
Ať to nezasírám vedle. U Octavií II když přibrždují zadní brzdy je problém s váznutím destiček. Je třeba pilníkem pořádně očitit rez a malinko rozšířit pilníkem nebo flexou drážku kde se pohybují destičky. Stějně je už povrchová úrava proti korozi pryč. Pokud váznou dál jsou to většinou zasekávající pístky nebo zorodované lanovody ručky. Ale to předpokládám v tom servisu dělali. Bohužel nemám moc zkušeností na tahle velkých a stěžkých autech jako V70, SUV apod. Stejně tak s el. ručkou. Ale i u Superbů brzdy vydrží většinou min. 60 tkm. Obvykle tak 80-90. Octavie spíš o cca 20 víc. Ale je pravda, že bývaly celkem často dříve ojeté zadní než přední. Jestli ale lze zjistit tlak v jednotlivých okruhách diagnostikou nevím. Spíš ne, ale to jsi jenom myslím. Nikdy jsem to nepotřeboval zjišťovat.
Naposledy editováno 27.12.2015 11:26:22