1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Hlavně asi koroze, jinak klasika separátor (šlem pod víčkem oleje; za běhu motoru musí být mírný podtlak), vanos (rachtání jak ložiskový kuličky v mlejnku na kafe kolem 2tis, horší tah z nízkejch), dvouhmota, všecko elektrický - zejména stahovačky oken, ventilátor klimy (když mění otáčky, pulzuje apod je v háji ježek, origo se dá spravit), "smajlík" na chladiči (ve spodní části pod klimachladičem), řazení - za studena se občas nemusí vracet pětka (oprava za pár kaček, ale rozebrat celý lakatoš), jinak ruční brzda, kabely v chobotu do pátejch vrat, podvozek - čepy, silentbloky předních a zadních ramen, uložení + tlumiče, prasklý zadní pružiny atd, a když už tam budeš tak se kouknout i na uložení zadní nápravy do kastle, u 2k2 už by to mělo být vyřešený, ale pro sichr. Jinak mě teď nic nenapadá, asi by tam nemělo bejt nic zásadního, co by i laik nepoznal...
Ed.: Jo, ještě provalený domky phersonů, má to asi 90% e46 v čechistánu, poznáš tak, že šrouby na pupku jdou jakoby od sebe. opět, dá se řešit.
Naposledy editováno 21.12.2015 12:08:18