Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.9.2015 v 17:38 | Nahoru | #1
3.0, diesel, 160 kW, blbě se to popisuje, jako když něco táhle odfoukne. Ale řekl bych, že kdo se v tom vyzná, tak by hned poznal o co jde.

Naposledy editováno 15.09.2015 18:19:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.9.2015 v 16:35 | Nahoru | #2

Carom píše: 3.0, diesel, 160 kW, blbě se to popisuje, jako když něco táhle odfoukne. Ale řekl bych, že kdo se v tom vyzná, tak by hned poznal o co jde.


Vsichni na BMW (Gay) klubu básní o nějakým Snejkovi na Kunratické spojce. Ktery je pry odborník na BMW. Ale neznám ho...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

17.9.2015 v 19:01 | Nahoru | #3

Carom píše: 3.0, diesel, 160 kW, blbě se to popisuje, jako když něco táhle odfoukne. Ale řekl bych, že kdo se v tom vyzná, tak by hned poznal o co jde.



No tak aspon je jasne ze to neni recirkulacni ventil a je naopak mozne ze piska VNT. Jestli je to neco s turbem, tak to driv nebo pozdeji vyhodi bud P0299 (underboost) nebo P0234 (overboost), pro tvoje turbo jeste pripada v uvahu P1298 nebo P2263 (performance a VNT). Pokud nesviti MIL na palubce, tak je turbo i kontrolni prvky okolo i tlakove hadice od kompresoru k sani dobre a piska ti bud vyfuk nebo neco jineho. Vezmi to kamkoliv na diagnostiku pokud ji nemas sam.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist