Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.4.2024 v 13:56 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: Co EGR?

Já měl kdysi na O2 něco takovýho:
https://www.tipcars....-2-0-tdi-148041.html

rozebral sem a vyčistil vše kolem motoru, co souviselo s naftou/vzduchem, a napružil kontakty u vstřikovačů+vyčistil všechny konektory. Nevím, co byla závada, ale od té doby je klid.



EGR jsem čistil loni na podzim: Je pravda, že poprvé se náznak téhle závady projevil až potom a dávalo by to i smysl (dělá to když se nejvíc nafoukne turbo), ale nejde mi do hlavy, jak by to dokázalo zavzdušnit palivový systém... No můžu ho zkusit na čas zaslepit.

Vrtá mi hlavou ten zvuk z okolí filtru když to chcípne, jako by si něco přisávalo vzduch. Může to být odjinud než z filtru, je tam toho nahňácanýho poměrně hodně. Po normálním vypnutí motoru ale nic nesyčí.

Vedení ke vstřikovačům zní taky hodně pravděpodobně, kdyby to nebyl luboš-lakatoš-omrd, už bych to udělal, brání mi v tom asi to že to poté co to zdechne nechce nastartovat, jako když tam není nafta - chápu že se to za jízdy může elektricky domrdat a řeší to restart, ale to přece nevytlačí naftu z railu... Když to podchytím včas a motor restartuju, tak to nezdechne, chytne normálně a jede normálně. To je jak kdyby se tam někde cestou něco přicpalo... (Blbý je, že si nepamatuju, jestli to dělalo už předtím než jsem měnil palivovej filtr nebo to začalo až pak.)

Jinak nehulí, jede krásně, výkonu nesmysl, 8.5 na sto dlouhodobá (limit+10kmh vč dálnic, obvykle naloženej)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.4.2024 v 20:30 | Nahoru | #2
FiZzeR> Pod vstřikem ti to muže podfukovat,začíná to při plným zatížení(teplo tlak) bez demontáže to poznáš asi jedině tak že to bude bublat do odvzdušnění a v pal. systému bude bordel(saze)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist