1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: FiZzeR> kdybych nevěděl, že jsi ho určitě několikrát měnil,tak bych to viděl na filtr. Někde je to ucpaný,zastaví se to,podtlak natáhne palivo do filtru a po delším startování to chytne. Blbý je,že to nedělá bfurt. Kdyby to přisávalo, tak se nezaleje filtr. Palivo je svině
Měnil, s podávačkou. Byl úplně zabetonovanej. Vyměnil jsem ještě relé čerpadla a proměřil svazek. Nikde nic. Stejně si ale myslim, že to nějak bude souviset s podávačkou... Potřebuju vymyslet nějakej bazmek na hlídání jestli jede. Buď tlakoměr a mega dlouhý hadice nebo nějaký světýlko do konektoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Měnil, s podávačkou. Byl úplně zabetonovanej. Vyměnil jsem ještě relé čerpadla a proměřil svazek. Nikde nic. Stejně si ale myslim, že to nějak bude souviset s podávačkou... Potřebuju vymyslet nějakej bazmek na hlídání jestli jede. Buď tlakoměr a mega dlouhý hadice nebo nějaký světýlko do konektoru.
já bych normálně postaru profouknul hadici od nádrže až za filtr. Počítám,že když jsi měl venku nádrž ,tak jsi měl z ní vyndany i sací koš, pokud je ve filtru po zastavení podtlak,tak pumpa bude ok. A to je