2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: teď si vem že to předělá nějaký patla a kámoš mu to nějak zlegalizuje , potom to koupí mladej vykulenej fanda značky a na pruser je zaděláno
Me u techto neofiko prestaveb vadi nejvic, ze si to pak koupi nekdo, kdo chce nakupovat dily podle VIN a vsechno je jinak.. Co se jizdnich vlastnosti tyce, tak bych to zas tak nedramatizoval. Pocitove jedou ty ctyrvalce skoro lip, nez sestihrnky. A sestivalec ma zas takovou charakteristiku, ze je "zlej" az od 5,5 do 7,5 tis otacek. Tak je vetsinou fuk, co je u techto aut pod kapotou. No a kdyby tam nekdo fakt chtel roubovat do trojky nebo z-ka ten osmival, tak to bude na cumak tak tezky a kratky a bude se to kroutit jak had, ze bude uplne jedno, co tam bude za brzdy..
DrDNA01 píše: ... Pocitove jedou ty ctyrvalce skoro lip, nez sestihrnky. A sestivalec ma zas takovou charakteristiku, ze je "zlej" az od 5,5 do 7,5 tis otacek. Tak je vetsinou fuk, co je u techto aut pod kapotou. ...
Mám E46 s čtyřválcem 2.0 i šestiválcem 2.5, měl jsem tam půl roku i 2.2. Běžně mezi něma přesedám, tak ty rozdíly dovedu dobře porovnat.
Asi jediné, v čem je ten 4v lepší, je díky Valvetronicu (N42) silnější rozjezd na spojku v nejnižších otáčkách. Také je nízká spotřeba při jízdě alá důchodce.
Ten 4V hezky nastoupí a od 2 tis příjemně jede ve středních otáčkách. Tím končí, nad 4 tisíce už se nic velkého nekoná.
6V bez Valvetronicu má sice nemastnej nástup při volnoběhu, ale už nad 2000 ot. je jednoznačně silnější a výkon roste pořád dál, nikde nekončí, až do červeného pole. Navíc je mnohem pružnější, na křižovatkách a kruháčích není potřeba tolik podřazovat. K tomu běží sametově, zatímco 4V i s vyvažovákama je méně kultivovaný.