2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Deadman píše: ... nebo u "zadního" válce mají rozvoďák na přední straně.
Bylo by to celkem logické a u vodníka se nemusí zabývat vlivem na nápodové chlazení válce.
Na druhou stranu, u BMW by mě nějaké nepraktické konstrukční řešení nepřekvapilo.
Je to tak pořád jde o boxer s protiběžnými písty jen se snížil zdvih a zvedla komprese.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
ŁŁ píše: Je to tak pořád jde o boxer s protiběžnými písty jen se snížil zdvih a zvedla komprese.
Tak jsem to trefil
Není to tak pořád, rozvoďák na zadním válci z přední strany je novinka. 1250 má rozvoďáky na obou válcích zezadu, jako všechny motory od R1100 dál. (předtím byly OHV s vačkou vespod a rozvoďákem vepředu)