globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.7.2023 v 16:49 | Nahoru | #1
Jo mam otazku na Asse.
Jak se ta motorka startuje?
Zahrata naskoci okamzite, ale cca v kolik stupnich se dava "sytic" nebo otevira plyn.
Co jsem tak od ducatistu zjistil, tak pry na to navod neni a motorka si dela, co chce. Prej se mam smirit s tim, ze se mi muze stat, ze normalne neodjedu.

Jinak je to super stroj a jsem fakt nadsenej, viz. muj profil.

edit: Jeste dotaz. Strasne se klouzu na sedle a uplne se mi nechce lepit gripy na nadrz. Nejsou nejaky vkusny pasky na sedlo, co by to resilo?

Naposledy editováno 30.07.2023 17:08:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.7.2023 v 17:15 | Nahoru | #2
SLEEPER> 1098? Esli 1198 taks měl dát vědět - známej tu svou už snad 11 let nabízí nenabízí, velmi nedbale... Byla a je jak nová, myslim kolem 15ti tis. najeto...
Ročně ji dycky protáhne jen aby nezatuhla, max. 30 km......

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.7.2023 v 19:56 | Nahoru | #3
SLEEPER> v podstate je to tak jak uz ti řekli - tyhle stary stříkačky, tam vse zalezi na konkrétním modelu, serizeni, úpravách (seriovej soft, DP(ducati performance ne double penetration ))

Kazdopadne sytic je vlastne jen doraz klapky = ruční plyn - stříkačka si umi přidat palivo, ale neumi pootevrit klapku - tzn se to musi ruco. Me to teda nejlip startuje bez sytice. Jinak se doporučuje na prvni otocku maličko přidat plyn aby se starter lepe rozběhl…
Jo a dobra baterka se hodi. Italšti inženýři tam dali baterku na lezato a ne kazda agm to ma rada. Spravne by to mela byt ta dráždí agm bez ustek - tzv factory sealed, Lithium v tomhle pripade dava smysl - ale je tam problem, ze motorka ma stalej odber, pri delším odstavení to chce baterku odpojovat nebo ji ten odber zničí - coz je problem, protoze musi doku komplet kapoty (ja tam mam lithium + samodomo odpojovac baterky)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist