globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.7.2023 v 16:08 | Nahoru | #1
U toho popis mechanismu vztlaku jde o to to nejak popsat aby to pochopil nekdo kdo to nechape.

Ze by vzduch obtekal tělesa a působil na ne nějakými účinky podle jednoho pana v pripade, ze to cele zavru do roury a podle jineho pana, pokud to zavru do roury opravdu velkeho prumeru je samo nesmysl.

Ono to proudění v uzavřené - zužující se trubici lze popsat pres reakci a pana newtona uplne stejne jako ten výklad vztlaku na křídle - proudnice se u zužující se steny ohybaji = působí na ne nejaka sila… na silu reakce … no a pak uz se na to nabastli jen tlaky a rychlosti, klasickej zakon zachování…

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.7.2023 v 18:31 | Nahoru | #2
assassin> Pro nás můžeš jen napsat,ze pritlacny křídlo je otočený to z letadla a ze zpod auta se potřebuješ bez turbulencí zbavit prebytecnyho vzduchu,kterej tam predtim zas potřebuješ nahnat na chlazení a ještě vytvořit podtlak.U formulí kuli pritlaku/už nebezpečný rychlosti…různě měnili povinnou velikost desky a maximální velikost bocnic…. a a a už víc radsi nic
Dej sem jeden příklad výpočtu a jsem v hajzlu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist