1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Za mne ano, pro banky fakt ideál to jen hlupák je má v např. protiinflačních dluhopisech republiky
A člověk úplně nejideálnější je utratí za Šáde v supr akční slevě, se supr vypínáním zvuku motoru z repráků
To je ten uplný vrchol finanční gramotnosti
Pokud sis nevsim,beru to jako spotrebni vec,ne vrchol blaha
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kubák píše: Pokud sis nevsim,beru to jako spotrebni vec,ne vrchol blaha
Chápu, že jsou lidé, kteří od auta chtějí jen přepravu z bodu A do bodu B, a to co nejlevněji. Někteří z nich nemají žádné technické vlohy, zvládnou správně jen natankovat správné palivo, takže levná ojetina pro ně není vhodná. Ano, pro takové je ideálním autem nová Dáčie v továrním LPG.
Pro koho je ale nová škodovka, která nabízí stejnou úroveň svezení a kvality za víc peněz? Jediný rozdíl je snad klimatizace v základu, ale i tak je dražší než stejný sráč od Dáčie.
A proč to skoro všechny firmy u nás berou na operák jako služebáky? Tomu nerozumím.
oxygen píše: To radši černý trh např. s Battery packy do těch Enyaqů - až v nich po těch cca 8mi letech umřou, tak za výměnu radši půl mega než mega
Otázka je, v jakém stavu bude po 8 letech zbytek auta. Aby mělo vůbec nějakou cenu to dávat dohromady.
Pokud bude pokračovat současný trend technologicky drahých a komplikovaných aut s plánovanou životností, kde vše je optimalizováno na maximální dobu záruky a leasingu, můžeme se za dekádu dostat do situace, kdy nebudou levné použitelné ojetiny a nová auta budou cenově nedostupná. Auto si pak bude moci dovolit jen střední třída. Mladší do 30ti je mít nebudou, chudší třetina nikdy v životě. Nebylo to tady už před 40 lety?