Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.10.2022 v 10:58 | Nahoru | #1
SLEEPER> Ja bych si jako dalsi auto urcite nevybral sportak, i ta blba e36 staci, je otravny s tim jezdit kazdy den. Takze jsem mozna zamindrakovanej, ale taky bych si koupil velky, pohodlny auto co dela vetsinu veci samo … spis nez malou krabicku s rychlou reakci na plyn, silnou atmosferou, tuhym podvozkem, rychlym a tezkym rizenim co predava info ridici = taha v kolejich za volant a hoavne s rwd …

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.10.2022 v 11:30 | Nahoru | #2

assassin píše: SLEEPER> Ja bych si jako dalsi auto urcite nevybral sportak, i ta blba e36 staci, je otravny s tim jezdit kazdy den. Takze jsem mozna zamindrakovanej, ale taky bych si koupil velky, pohodlny auto co dela vetsinu veci samo … spis nez malou krabicku s rychlou reakci na plyn, silnou atmosferou, tuhym podvozkem, rychlym a tezkym rizenim co predava info ridici = taha v kolejich za volant a hoavne s rwd …



K takovemu autu potrebujes neco normalniho, to je jasny. :)
Spis to myslim jako treba X5 vs. 5er, kdyz zustaneme u bawa....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.10.2022 v 13:13 | Nahoru | #3
assassin> To zklamani je spis z namixovanych motorizaci vs. výbavy, kde to proste je o cenově politice, nikoliv nákladech. Musim ale nesouhlasit s tím, ze větší a silnejsi motor musí být automaticky v nákladech dražší. Pokud do kalkulace dám, ze budu cenou tlačit na nějaký oturbený triválec, jehož prodeje očekávám ve statisících, tak mi to díky fixním nákladům ještě víc rozevře nůžky oproti nákladům u motorizace, kterou očekávám prodávat v desetitisících, protože ji nabídnu až u verzí cenově začínajících (i díky výbavě) na dvojnásobku.
Pamatuji si tu legraci, když GM nabízela Omegu MV6 v Evropě jako vrcholnou verzi, ale ve Státech to byl nejmenší model s nejmenším motorem v nabídce a o dost nižší cenou, než tady.

Naposledy editováno 26.10.2022 13:15:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist