2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: vilemx> To je dost nepravděpodobné. Nejlevnější by byl ten O2 senzor. Pokud ne, spíš KO kat. Ony ty prasklé svody nemají takovej vliv, aby to už vyhodnotilo chybu somo o sobě.
Prasklé svody by přisávaly vzduch v místě, kde to ovlivní regulační lambdasondu, díky pulzování tlaku ve výfuku. Výsledkem bylo obohacení směsi (černé svíčky) a v extrémním případě chyba "lambda regulace mimo rozsah". Podobně jako když je ta lambda vadná. Pokud je díra až dál, aby ten vzduch ovlivňoval až lambdu za katem, bude to vidět na živých datech z diagnostiky. Nefunkční kat by měl být poznat osciloskopem podle zvlnění napětí na kontrolní lambdě. Ale kdo má doma osciloskop a adaptér mezi konektory lambdy...
Naposledy editováno 29.09.2022 10:37:12
Deadman píše: Prasklé svody by přisávaly vzduch v místě, kde to ovlivní regulační lambdasondu, díky pulzování tlaku ve výfuku. Výsledkem bylo obohacení směsi (černé svíčky) a v extrémním případě chyba "lambda regulace mimo rozsah". Podobně jako když je ta lambda vadná. Pokud je díra až dál, aby ten vzduch ovlivňoval až lambdu za katem, bude to vidět na živých datech z diagnostiky. Nefunkční kat by měl být poznat osciloskopem podle zvlnění napětí na kontrolní lambdě. Ale kdo má doma osciloskop a adaptér mezi konektory lambdy...
Může být, ale nikdy sem v souvislosti s prasklýma svodama nečetl o projevu varovnou hláškou. Umím si představit, že u špatně fungující sondy to může být ta poslední kapka, co přidá kyslík, tzn. napětí nevyleze ani tak, aby to ještě ECU nevyhodnotila jako problém. Ale netvrdím, že se to nemůže stát nikdy. Chce to alespoň ty logy, no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Už mě nic nenapadá, potřeboval bych čerstvej pohled...
(jo a nemá to dpf - origo z výroby)
Naposledy editováno 29.09.2022 11:56:26