globalmoto_duben_nolan





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.9.2022 v 10:36 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: vilemx> To je dost nepravděpodobné. Nejlevnější by byl ten O2 senzor. Pokud ne, spíš KO kat. Ony ty prasklé svody nemají takovej vliv, aby to už vyhodnotilo chybu somo o sobě.


Prasklé svody by přisávaly vzduch v místě, kde to ovlivní regulační lambdasondu, díky pulzování tlaku ve výfuku. Výsledkem bylo obohacení směsi (černé svíčky) a v extrémním případě chyba "lambda regulace mimo rozsah". Podobně jako když je ta lambda vadná. Pokud je díra až dál, aby ten vzduch ovlivňoval až lambdu za katem, bude to vidět na živých datech z diagnostiky. Nefunkční kat by měl být poznat osciloskopem podle zvlnění napětí na kontrolní lambdě. Ale kdo má doma osciloskop a adaptér mezi konektory lambdy...

Naposledy editováno 29.09.2022 10:37:12

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.9.2022 v 11:38 | Nahoru | #2

Deadman píše: Prasklé svody by přisávaly vzduch v místě, kde to ovlivní regulační lambdasondu, díky pulzování tlaku ve výfuku. Výsledkem bylo obohacení směsi (černé svíčky) a v extrémním případě chyba "lambda regulace mimo rozsah". Podobně jako když je ta lambda vadná. Pokud je díra až dál, aby ten vzduch ovlivňoval až lambdu za katem, bude to vidět na živých datech z diagnostiky. Nefunkční kat by měl být poznat osciloskopem podle zvlnění napětí na kontrolní lambdě. Ale kdo má doma osciloskop a adaptér mezi konektory lambdy...



Může být, ale nikdy sem v souvislosti s prasklýma svodama nečetl o projevu varovnou hláškou. Umím si představit, že u špatně fungující sondy to může být ta poslední kapka, co přidá kyslík, tzn. napětí nevyleze ani tak, aby to ještě ECU nevyhodnotila jako problém. Ale netvrdím, že se to nemůže stát nikdy. Chce to alespoň ty logy, no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.9.2022 v 11:49 | Nahoru | #3
Deadman> Prosím tě, podíval by ses na tento graf, jestli tě nenapadne, co zkontrolovat? TDI PD. MAF je moc vysoko, přitom, celá cesta od EGR je průchozí, Turbo zpčátku dává méně, jako by byla zatuhlá regulace, pak moc a tlak padá pomalu, přitom regulace (proměnná geo) po odpojení podtlakové baňky chodí zcela volně - napadá mě solenoid, jenže tady je ventilovej blok sdružující 3 solenoidy (cena 7 tisíc), takže ho budu muset obejít jednoduchým solenoidem z jinýho auta a vyvézt kvůli tomu vodiče a koupit k tomu konektor, což si nechávám v záloze... On ten EGR je vyšší než předpokládaný i v momentě, kdy to není přefoukaný turbem.

Už mě nic nenapadá, potřeboval bych čerstvej pohled...
(jo a nemá to dpf - origo z výroby)



Naposledy editováno 29.09.2022 11:56:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist