1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Ta "hnujdaj" funguje velice dobre. Sonicek me o oslave naroze svezl a to jsem cumel, jak muze i takovej "korejec" fungovat.
A k tomu plug in modulu.... Vysral bych se na to. Samoze tim auto nezkurvis, pokud ho nebudes tavit k smrti, ale jak uz tu zaznelo, je to jen omrdavka cidel => smesi, teploty, tlaku a ja nevim ceho dalsiho. Taky netusim, jaky materialy pouzil korejec na streva motoru (titan, kovane pisty, magnesium atd.).
Jasne povozit se, dbat na dochlazeni a po zaruce poslat dal..... Vlastne proc ne.
Hodnoty, natoz zaruku, ti garantovat nikdo nebude, ale kamos z HK neco podobneho pouzivali do koncernu (prave kvuli zaruce) a fungovalo to a zadne saze z laufu nesly (TDI motory).
PetrL3> Pokud je e65 tvoje srdcovka, proc ne, ale jinak, za me, nebrat.
Zkousel jsem dva kusy, pouze 645 a ridicsky feeling zadny. To auto je delany proto, aby majitele vozilo vzadu, coz vlastne smysl dava. Pro ridice bezpohlavni odezva a myslim, ze ani tu V12 si clovek neuzije, pze auto ridicovi nedava vubec nic. E38 by byla supr, ale taky uz to neni za tyhle keše.
E65 není a nikdy nebyla 645...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: E65 není a nikdy nebyla 645...
jojo, myslim 745, pisu 645
645 je na tom ridicsky lepe, ale porad je tam ta hmotnost