1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Myslím tím vliv na spolehlivost auta, záruku ( je to za jednotkou, takže by to nemělo být nikdy pak dohledatelné v paměti) a tak celkově všechno co se týče tuning boxů obecně.
Já mám jednotku doma, ale bohužel ji hned reklamuju, protože auto po minutě zhasne a pak netočí. Moc důvěru to u mě nevzbudilo, výrobce píše, že je potřeba pouze aktualizovat soft v jednotce a nahrát si novou a aktuální mapu. Já mu na to prcám a posílám to zpátky, ať mi pošle jednotku co bude plug and play
Chápu, že tady bude psát o ladění a brzdě apod., ale bohužel když je auto v záruce, tak nemám moc jinou možnost.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Je to přímovstřikový turbobenzín. Byl bych opatrný na to, jakým způsobem to chce získat něch 24% krouťáku navíc a hlavně těch 20% nižší spotřebu.
Nejen zátěž motoru, ale hlavně to má různé emisní systémy. Minimálně katalyzátor, který se dá snadno zničit chudou směsí, možná to má DPF jakožto přímovstřik, a nevím co všechno to ještě má. Všechny tyhle věci jsou poměrně drahé a neuděláš emise pokud něco z toho nefunguje.
Pokud si to auto chceš nechat, raději bych to nechal v origo stavu, kdy je větší šance že to bude dlouhodobě fungovat. Stejně to bude furt Hnůjdaj, takže nákupní taška bez ambicí na jízdní vlastnosti. Pokud je to operativní leasing na 3 roky, pak je to fuk, následky odnese nějaký důchodce, co si to v bazaru koupí.