3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Já se taky kokal na i20n, ale to je fakt prcek....tam nic nedáš když by bylo potřeba.
Právě proto jsem se ptal na to ladění, rovnou bych se zeptal jaký vliv to má na spotřebu....tak jen sonduju, takové ty keci +20% výkonu a -20% spotřeby, spíš by mě zajímala realita.
každopádně já mám verzi Performance (202kw) ale pak je základní Nko a to má 185kw, ale prej to jede v přímce identicky, ale dokáže to reálně jezdit -2l/100km...čím to je ?
Já mívám v Mini JCW průměr 7,4-8,1, ale mám tam taky kouzelný tlačítko, který mi aktivuje okamžitou odezvu turba, tzn. úplně zmizí ta jeho prodleva i ztráta tlaku při řazení
Je to něco jako bývalo ALS u rallyovek - byl to přívstřik benzínu do sací části turba aby se furt točilo, taky mi z STíčka lítaly pěkný lišky a prům. spotřeba se většinou zvedla z 18ti na 21
Sonicek píše: oioi01> fakt je to daily auto, teda až na tu spotřebu :) když bych hodně chtěl a jel 50/90/120,....tak je spotřeba někde kolem 8,2l...dost záleží na profilu cesty. Jinak teď mám průměr 10,6l, a to v režimu kdy je to na full (N-mode) skoro nejezdím :) ....
každopádně já mám verzi Performance (202kw) ale pak je základní Nko a to má 185kw, ale prej to jede v přímce identicky, ale dokáže to reálně jezdit -2l/100km...čím to je ?
Spotreba co uvadis je na preplnovanou Thetu II vcelku normalni. Tomu o tech -2 litrech never.
Nevim, nejsem upravce, ale podle me muze upravovat jen bohatost smesi v ruznych rezimech a tlak turba?
Takze nekde prida a nekde zase ubere..?
Ja bych to asi zatim nedelal, kord kdyz to je v zaruce....
A co eco mod, ten si zkousel jaky ma vliv na spotrebu?