1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Takže vy si uděláte vejlet,kdy tam tejrá auto nějakej Stig,vyhodnocuje to ladič od fabriky a vy mu děláte poradce jaký turbo a mezichladič bude k daný verzi nejvhodnější,nebo jak se dá kdyžtak s danym typem ještě hnout jo?
To bys neměl asi vůbec špatnou práci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kdyz to porada automobilka a ja byl prizvany jeste ve fazi design validace, tak to bylo vetsinou kvuli odladeni rizeni preplnovani (nastaveni ECU tak, aby s nasim aktuatorem ridila spravne variabilni geometrii nebo WG turba), nebo kvuli vehicle validaci poprve aplikovane technologie, nebo kvuli diagnostice nejakeho pruseru co se na autech objevil (prilis rychle opotrebeni, nedostatek perfa, nadmerny hluk apod.).
V podstate to vzdy znamenalo instrumentaci a nase mereni na aute v nejakem definovanem jizdnim rezimu(rezimech) a analyza. Zbytek uz se pak da dodelat ci overit na engine benchi. Na testovani v USA je komplikovane, ze na rizeni tech aut v provozu musis mit zvlastni opravneni a to se neda snadno ziskat. Takze tam ridi hlavne "Stig" a ja jen na okruhu ,nebo polygonu - treba v APG.
Delali jsme si i svoje vlastni test programy v CR s pujcenyma autama, ale to nebylo moc casto.
Naposledy editováno 29.07.2021 18:42:22