1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
S4, 3.0 tfsi.
Nad určitý otáčky (cca 2500+-asi 300, pokaždý jinak, i při různý zátěži apod) padne do nouze, s tím že odstaví válce 1 2 3 (sporadicky některej z nich nebo dva nebo tři. Nikdy 4 5 6).
Má namotáno reálnejch 170, je to teda poměrně mladý.
Co z toho leze viz níž - jedna řada válců má zjevně problém.
- katy ucpaný nejsou (teplota před a za je u obou stejná)
- svíčky nový, starý byly čistý
- filtr paliva a tyhle píčoviny nový
- sání údajně bylo čištěný (přímovstřik)
- map senzory lezou pro obě dvě řady válců cca stejně
přesto je na jedný straně STFT úplně v nesmyslu (do mínusu)
Co to může bejt?
(lambdy a fuel trim)
tohle to ukáže když to padne do nouze
tohle je jízda ustálenou rychlostí
tohle je vlažnej rozjezd
tohle je na volnoběh