Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.4.2021 v 19:56 | Nahoru | #1
Inženýři sem, už z toho jsem tumpachovej.
S4, 3.0 tfsi.
Nad určitý otáčky (cca 2500+-asi 300, pokaždý jinak, i při různý zátěži apod) padne do nouze, s tím že odstaví válce 1 2 3 (sporadicky některej z nich nebo dva nebo tři. Nikdy 4 5 6).
Má namotáno reálnejch 170, je to teda poměrně mladý.
Co z toho leze viz níž - jedna řada válců má zjevně problém.
- katy ucpaný nejsou (teplota před a za je u obou stejná)
- svíčky nový, starý byly čistý
- filtr paliva a tyhle píčoviny nový
- sání údajně bylo čištěný (přímovstřik)
- map senzory lezou pro obě dvě řady válců cca stejně

přesto je na jedný straně STFT úplně v nesmyslu (do mínusu)
Co to může bejt?
(lambdy a fuel trim)


tohle to ukáže když to padne do nouze


tohle je jízda ustálenou rychlostí


tohle je vlažnej rozjezd


tohle je na volnoběh

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.4.2021 v 21:23 | Nahoru | #2
FiZzeR> Vim prd,ale aby to nebyla nejaka blbost,jako posrana benzin hadicka,ze se jen scucne.Brachovi takhle kdysi postupně chtěli kdysi měnit půlku auta a byla to takováhle picovina za 4.50,-
“Krabicky” změříš,mechanika se musí ctrl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist