globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2021 v 10:14 | Nahoru | #1

dark-demon píše: ...
Ale jinak do ty 540i tech 200 padne jak nic no, to zase jo



To mě celkem zajímá za co to tam padne? Zrovna o E39 540i uvažuji že bych časem pořídil. Kromě motoru a pár drobností tam snad není nic jinak než v běžné E39. Tedy pokud to není auto z AAA, tedy nakamuflovaný šrot zralý na rozebrání na díly.

Do obyč E39 M54 jsem za 7 let běžného provozu nasypal kilo (píšu si servisní deník) a to bylo včetně prakticky generálky motoru (hlava, kroužky, šály). Auto není zanedbané, vše v něm funguje správně.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.1.2021 v 15:57 | Nahoru | #2
Deadman> no, ma to jinej podvozek, jiny brzdy, jiny rizeni a jeste dalsi. Shodna s kazdou e39 je vlastne kastle, ostatni je jinak, jo a snad myslim zadni napravnice, predni je taky jina.
Ale ty penize stoji spis obecne e39 pokud ji chces mit hezkou tim ze je to stary uz to pozira rez, takze zbavit se rzi, lakovat, no a pak servis motoru, tj. min rozvody a pretesneni, to samo o sobe je 50-60. A pak jak pisu, zalezi jak chces aby to vypadalo, svetla od filipa 20, nejakej lepsi podvozek 20-30, hezci intros, kola. To pak skace
Ale jinak samo o sobe ta v8 je drazsi hlavne kolem motoru, zbytek je +- stejne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist