1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Ja s tim mirne nesouhlasim. :)
Jak jsem tu psal, ovce je podkomunisticky vyrobek s koncepci fwd, 4 valcovym, foukanym radakem a nijak zajimavou kastli (cabrio, coupe).
Ja bych to srovnal spis k e36 4dv. 320i a to skodovce pridavam. :))
Sice je to koncepce jaka je, ale foukany motory a konkretne ten co v tom je ma super povest a radu fanousku. Jednicka RSo je a neni obycejna ofce, jeji cas prijde, ver mi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: Sice je to koncepce jaka je, ale foukany motory a konkretne ten co v tom je ma super povest a radu fanousku. Jednicka RSo je a neni obycejna ofce, jeji cas prijde, ver mi
Jednickovy RSo neni spatny, ma to svoji hravost, ale bavime se o hodnote fenomenalni znacce s sirkovou zakladnou fandu po celem svete vs. vychodoevropskem autem.
Tady je potreba si uvedomit, ze se tyhle brambory v cabriu v devadesatkach prohanely po Beverly Hills, kdezto skodavka max. nekde po Varsavskem ghettu.
Deda v Pokrkonosi porad ma 1000MB r.v. 66 pred FL, v origo stavu a bohuzel tu hodnotu zachovaly brambory nema. Realne se mbecka prodavaji cca za 150tis a ty penize za to da jen cesky fanda znacky.
Davam to jen jako priklad, ze O1 RS nemuze mit nikdy stejnou hodnotu jako 328 mpaket coupe nebo dokonce cabrio (ktery je drazsi).
Neni to debata o mereni pera, taky si z toho delam srandu, jen je potreba si uvedomit par veci, kdyz chceme srovnavat.