globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.12.2020 v 23:23 | Nahoru | #1
ale teď baby raďte co bude menší průser koupit? X3 e83 2,5 LPG
kde plyn byl instalován 2012, takže jestli se nepletu, výměna nádoby bude 2022
anebo 2 litra turbo naftu?

Naposledy editováno 29.12.2020 10:20:55

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.12.2020 v 04:07 | Nahoru | #2
klubko> hmm, odkaz na auto s LPG vede na 2.0D a odkaz na naftaka nefunguje... čili slusnej obraz toho, co od těch aut můžeš čekat

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

4.1.2021 v 14:26 | Nahoru | #3

klubko píše: ale teď baby raďte co bude menší průser koupit? X3 e83 2,5 LPG
kde plyn byl instalován 2012, takže jestli se nepletu, výměna nádoby bude 2022
anebo 2 litra turbo naftu?



Ta 2.5L je motor M54B25. Jednoduchý atmosférický motor, bez přímého vstřikování. Hlavní slabinou jsou pístní kroužky, konkrétně ty stírací, které prostě nefungují. Proto tyto motory žerou olej, už od novoty.

Údržba je relativně jednoduchá, vše si uděláš sám v garáži. A nevychází ani draho (na poměry BMW)

BMW service I: v podstatě jen olej - zhruba do 1000Kč,
BMW service II: všechny kapaliny a filtry - zkruba 5K + viskospojka vrtule a zátěžové čidlo pro automatické naklápění světel (oboje vydrží jen asi 2 roky) 3K
BMW service III: svíčky, pístní kroužky, šály, ventily, všechna gufera, všechna těsnění (včetně těch ve VANOSu), spojka s dvouhmotou: celkem 40K (ale jde to levněji) + několik dní strávených v garáži.


Naposledy editováno 05.01.2021 09:56:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist